kuka on orimattilan kingi?

suupeer

aina on olemassa ns.kylänkingejä , kuka on nykyisin olan kovin jätkä?

36

2995

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se PV:llä ajava king

Tuu koittaa sillan alle tänä yönä tai mikä tahansa lauantai - odotan ja vedän sua hanuriin ihan varmasti.

• hanuriin

vai niitä miehiä!

• "KINGI"

kingi orimattilassa on.... alitehoisella, puhki ruostuneella bajerin paskalla erkontietä päästä päähän pyörivä ripulitautinen finni orava. 30:n asteen pakkassella luut ulkona ajava hieman omasta seksuaalisuudestaan epävarma pitkä tukka hippi. takapenkillä äiti, sisko ja 2 pikkupillua, s-marketin kulmalta poimittua räkivää jakorasiaa. pimppaa pitäis saada ja tyttöjä lämmitellään eroottisilla huomautuksilla ja samalla hierotaan viehkeästi bemarin vaihdekepinnuppia. ainoa joka illasta jää käteen on sisko, mutta paremman puutteessa voi sitäkin panna. ei mee aikaa esileikkiin kun keskenään tuttuja jo valmiiksi! aamulla tämä ennenaikaisesta ejakulaatiosta kärsivä apina lähtee erkkoon itsetuntoa nostattavalle paukulle, paukulle jossa killii viinirypäle ja kreppipaperista tehty aurinkovarjo. onneksi olkoon orimattila!!! kingejä täynnä koko vitun kylä....

• juuri niin

on näiden kylän kingien kantapaikka.
        siellä on niitä entisiä ja nykyisiä "kovia jätkiä"

• Valkoihoinen
        juuri niin kirjoitti:

on näiden kylän kingien kantapaikka.
        siellä on niitä entisiä ja nykyisiä "kovia jätkiä"

mitä erkon pubi täynä, ei ole kingeiksi.

• tosi äijä
        Valkoihoinen kirjoitti:

mitä erkon pubi täynä, ei ole kingeiksi.

Käy sanomassa tuo sama erkon pubissa. Kyllä kylän" kovimmat" jätkät erkossa on.
        Aiemmin olivat Heltassa ja Setissä.

• Elä oikein.
        tosi äijä kirjoitti:

Suosi suomalaista ei Turkkilaista. Pimeetä sakkia .

• Pomo13
        Elä oikein. kirjoitti:

Suosi suomalaista ei Turkkilaista. Pimeetä sakkia .

Kuka uskaltaa, voi tietysti huudella tänne niitä entisten kovimpien kundien nimiä jos ei nykyisiä löydy. Sanon hep kun oma nimi tulee vastaan...

• Kovistellaan :)
        tosi äijä kirjoitti:

Kylän kovimmat jätkät katsotaan verokalenterista tai urheilusuorituksista sekä hyvästä ammattitaidosta ja nuhteettomista elämäntavoista, eikä erkonbubista.
        Joka jätkä pystyy juopottelemaan ja ottamaan matsia kylällä, joka jätkä pystyy tekemään typeryyksiä ja hankkiutumaan linnaan tai muuten vaikeuksiin.
        Joka jätkä ei pysty olemaan kunnolla, mutta kovimmat kundit on.

• N 23
        Kovistellaan :) kirjoitti:

Kylän kovimmat jätkät katsotaan verokalenterista tai urheilusuorituksista sekä hyvästä ammattitaidosta ja nuhteettomista elämäntavoista, eikä erkonbubista.
        Joka jätkä pystyy juopottelemaan ja ottamaan matsia kylällä, joka jätkä pystyy tekemään typeryyksiä ja hankkiutumaan linnaan tai muuten vaikeuksiin.

Olen aivan samaa mieltä. Siinä vasta kova kundi kuka pystyy olemaan joka viikonloppu juopottelematta ja ottaa vastuun muistakin kuin itsestään. Erkon pubin sakki kelpaa vaan yhden illan panoksi. Jos humalaltaan siihen enää edes kykenee!

• RAITISMIES 40 V
        N 23 kirjoitti:

Olen aivan samaa mieltä. Siinä vasta kova kundi kuka pystyy olemaan joka viikonloppu juopottelematta ja ottaa vastuun muistakin kuin itsestään. Erkon pubin sakki kelpaa vaan yhden illan panoksi. Jos humalaltaan siihen enää edes kykenee!

Ja sultahan niitä yhden illan panoja saa!!
        MUTTA KENELLE TUOLLAINEN ERKON PUBIN ROSKASAKIN JÄMÄ KELPAA?
        Sellainen joka kelpaa erkon spurguille ei kelpaa vähänkään normaalimmalle miehelle,
        se on varma!

• Sama nainen
        RAITISMIES 40 V kirjoitti:

Ja sultahan niitä yhden illan panoja saa!!
        MUTTA KENELLE TUOLLAINEN ERKON PUBIN ROSKASAKIN JÄMÄ KELPAA?
        Sellainen joka kelpaa erkon spurguille ei kelpaa vähänkään normaalimmalle miehelle,
        se on varma!

Tarkoitin että pubin sakista ei ole ottaa vastuuta perheestä! En sanonut että itse olen niitä käyttänyt. Itse olen raitis ja perheellinen. ja yhden ja saman miehen kanssa jo 8vuotta! Joten haukut väärää puuta. Olet aika lapsellinen jos tosiaan olet 40v.!!!!!!

• niinhän ne
        Sama nainen kirjoitti:

Tarkoitin että pubin sakista ei ole ottaa vastuuta perheestä! En sanonut että itse olen niitä käyttänyt. Itse olen raitis ja perheellinen. ja yhden ja saman miehen kanssa jo 8vuotta! Joten haukut väärää puuta. Olet aika lapsellinen jos tosiaan olet 40v.!!!!!!

" semmoiset naiset" sanoo että on yhden miehen naisia!!!

• !!
        niinhän ne kirjoitti:

" semmoiset naiset" sanoo että on yhden miehen naisia!!!

Onneksi ei tarvitse sulle mitään vakuutella. Ja tollaset negatiiviset ihmiset on just sitä pubin roskasakkia!!

• ???????????
        !! kirjoitti:

Onneksi ei tarvitse sulle mitään vakuutella. Ja tollaset negatiiviset ihmiset on just sitä pubin roskasakkia!!

Miten kaltaiseni raivoraitis kunnianmies voisi olla positiivinen kommunikoidessaan
        kanssasi!?

Kyllä minusta positiivisuutta löytyy, mutta silloin seura on erilaista kun sinä.

• juubajuu
        Sama nainen kirjoitti:

..mistäs tiedät millasta jengiä siel käy jos itse olet "raitis ja perheellinen"..?
        Hyvä ainakii oot tuomitsemaa muita jos ei muuta ja ihan omien olettamustes perusteella..

• Suttunen räkälä
        Kovistellaan :) kirjoitti:

tosiaankaan ole mitään kovia jätkiä. Samanlaisia loisia ovat, kuin maahanmuuttajatkin.

• p1ss1sm
      • metrinen halko

perseeseen ja toteemipaaluks kaupungintalolle tollaset idiootit!!!!

• dsxcv
        metrinen halko kirjoitti:

perseeseen ja toteemipaaluks kaupungintalolle tollaset idiootit!!!!

motiivista, oliko mustasukkaisuus? 22-vuotias mies ja alaikäinen tyttö?

• Orioninaukion ritari

Pekka Siikala on Orimattilan king julkisessa sanassa. Tässä mielessä hän on mennyt jo ohi Riitta Väisäsenkin.

• antsza

kyl Nigge on kovin äijä!

• Ruoski mua

Rolle on kovin luu!

• hahaa

rönkön päkä

• haisevan nile

Olassa kovia jätkiä? hihi. Mut kyä se paras kakka kuiteskii on tolla Kääpiöäly Testosteroni MCllä. Sille seisontatuki nahkavakottii ja sassii. Loppuu se piereskely.

• nåin on

en tiedä kingistä.mut heinämaalla päin asuu ainakin yks kylä hullu.

• kommentoija1

Olkkonen

• pakollinen1

minunkin mielestä olkkonen on nykyään kylän kinggi (y)

• kuka hän on
        pakollinen1 kirjoitti:

Kuka ja mikä tää Olkkonen on ?

• häh
        pakollinen1 kirjoitti:

Kuka Olkkonen?

• häh
        pakollinen1 kirjoitti:

Kuka vitun Olkkonen?!

• suurifanittaja

anteeks mut se kylän OIKEE kingi on: MC-Tummpi

• kissaystävä

nii kyll se MC-Tumppi on aika moine kingi (oikee legenda nykyää)

• "Mc Tumppi"
        kissaystävä kirjoitti:

nii kyll se MC-Tumppi on aika moine kingi (oikee legenda nykyää)

Mitä vitun pelleilyy täällä taas harrastetaan?

• Kammo

Kimmo Kuparinen

• mcvaino

Väinö on kyllä kova mies. Tykkää tunkea pölkkyä perän jonnekkin... metsässä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5253
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5054
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4114
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3600
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3198
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2791
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1914
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1780
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe