Tämmöistä kysyisin, että tarviiko olla Gold aikaa että voi pelata Combat Trainingia, nettiyhteys vaaditaan, mutta pitääkö olla Gold aikaa? Oon kattonu kaikkialta eikä sitä koskaan selitetä ymmärtävästi ja kun konsoleilla on eroja, meinaa.
Combat Training ois kivaa, veljen kanssa pelattiin vanhalla Xboxilla tunteja botteja vastaan 007: Nightfiressä ja Medal of Honor: Rising Sunissa
Ja kun mpssä pärjää hyvin, joku oma ei tykkää ja alkaa ampumaan, se ei ole kivaa. Eikä ole muutenkaan aikaa pelata, niin sen takia Combat Trainingia
Call of Duty Black Ops Combat Training
6
734
Vastaukset
- Googlea käyttänyt
Noh, aion Black Opsin hankkia mutta täytyisi vielä tuosta saada selvyyttä. Gold loppuu ennen kuin pelin saan ja lisää tippuu vasta tammikuussa. Botteja on sitäpaitsi hauska grindata, teabagata ja laittaa telkka nopeasti kiinni ennen kuin kukaan näkee.. Heh. Muistoni kyseisestä toiminnasta: BATTLEFIELD 2!! Se oli yksiä parhaita ostoksiani. Kaveri tosiaan sanoi minulle facebookissa että olisi mahdollista ilman että boxi on netissä ja että ei tarvi goldia mutta varma en ole. Kerroppas tänne jos saat tietää, muakin kiinnostais. :D
- boo paska
Täys paska ainakin ennen päivityksiä !!! Pätkii yms. paskaa esim ammut moninpelis vihollist 2 kertaa päähän dude kääntyy ja ampuu sut yhel kudil :) Sit vihollisiin saa upottaa lippaallisen ennen ku kuolee, yhteen ukkoon upotin melkein lippaallisen lähelt rintaan tyyppi ampu mut sen jälkeen, näin kävi 2 kertaa putkeen saman tyypin kohal. Peli pätkäsee kesken kaiken minkä jälkeen ootki kuollu !!!!! Vittu et tällästä paskaa viel julkastaanki.
- Pate((:
boo paska kirjoitti:
Täys paska ainakin ennen päivityksiä !!! Pätkii yms. paskaa esim ammut moninpelis vihollist 2 kertaa päähän dude kääntyy ja ampuu sut yhel kudil :) Sit vihollisiin saa upottaa lippaallisen ennen ku kuolee, yhteen ukkoon upotin melkein lippaallisen lähelt rintaan tyyppi ampu mut sen jälkeen, näin kävi 2 kertaa putkeen saman tyypin kohal. Peli pätkäsee kesken kaiken minkä jälkeen ootki kuollu !!!!! Vittu et tällästä paskaa viel julkastaanki.
opettele Jonne pelaamaan.
- sama juttu
boo paska kirjoitti:
Sama mulla mw2 ja black opsis ku oon ampumassaa jotakin sit se jäätyy hetkesi sit oonki jo kuollu
- black_ops_warrior
kyllä saa pelata ct:tä ilman nettiä,mutta sun täytyy vaan lataa se päivitys
miten laitetaa botit ku painan start match nii oon yksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408