Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Call of Duty Black Ops Combat Training

Xbox mies jo v 2004

Tämmöistä kysyisin, että tarviiko olla Gold aikaa että voi pelata Combat Trainingia, nettiyhteys vaaditaan, mutta pitääkö olla Gold aikaa? Oon kattonu kaikkialta eikä sitä koskaan selitetä ymmärtävästi ja kun konsoleilla on eroja, meinaa.

Combat Training ois kivaa, veljen kanssa pelattiin vanhalla Xboxilla tunteja botteja vastaan 007: Nightfiressä ja Medal of Honor: Rising Sunissa

Ja kun mpssä pärjää hyvin, joku oma ei tykkää ja alkaa ampumaan, se ei ole kivaa. Eikä ole muutenkaan aikaa pelata, niin sen takia Combat Trainingia

6

715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Googlea käyttänyt

      Noh, aion Black Opsin hankkia mutta täytyisi vielä tuosta saada selvyyttä. Gold loppuu ennen kuin pelin saan ja lisää tippuu vasta tammikuussa. Botteja on sitäpaitsi hauska grindata, teabagata ja laittaa telkka nopeasti kiinni ennen kuin kukaan näkee.. Heh. Muistoni kyseisestä toiminnasta: BATTLEFIELD 2!! Se oli yksiä parhaita ostoksiani. Kaveri tosiaan sanoi minulle facebookissa että olisi mahdollista ilman että boxi on netissä ja että ei tarvi goldia mutta varma en ole. Kerroppas tänne jos saat tietää, muakin kiinnostais. :D

      • boo paska

        Täys paska ainakin ennen päivityksiä !!! Pätkii yms. paskaa esim ammut moninpelis vihollist 2 kertaa päähän dude kääntyy ja ampuu sut yhel kudil :) Sit vihollisiin saa upottaa lippaallisen ennen ku kuolee, yhteen ukkoon upotin melkein lippaallisen lähelt rintaan tyyppi ampu mut sen jälkeen, näin kävi 2 kertaa putkeen saman tyypin kohal. Peli pätkäsee kesken kaiken minkä jälkeen ootki kuollu !!!!! Vittu et tällästä paskaa viel julkastaanki.


      • Pate((:
        boo paska kirjoitti:

        Täys paska ainakin ennen päivityksiä !!! Pätkii yms. paskaa esim ammut moninpelis vihollist 2 kertaa päähän dude kääntyy ja ampuu sut yhel kudil :) Sit vihollisiin saa upottaa lippaallisen ennen ku kuolee, yhteen ukkoon upotin melkein lippaallisen lähelt rintaan tyyppi ampu mut sen jälkeen, näin kävi 2 kertaa putkeen saman tyypin kohal. Peli pätkäsee kesken kaiken minkä jälkeen ootki kuollu !!!!! Vittu et tällästä paskaa viel julkastaanki.

        opettele Jonne pelaamaan.


      • sama juttu
        boo paska kirjoitti:

        Täys paska ainakin ennen päivityksiä !!! Pätkii yms. paskaa esim ammut moninpelis vihollist 2 kertaa päähän dude kääntyy ja ampuu sut yhel kudil :) Sit vihollisiin saa upottaa lippaallisen ennen ku kuolee, yhteen ukkoon upotin melkein lippaallisen lähelt rintaan tyyppi ampu mut sen jälkeen, näin kävi 2 kertaa putkeen saman tyypin kohal. Peli pätkäsee kesken kaiken minkä jälkeen ootki kuollu !!!!! Vittu et tällästä paskaa viel julkastaanki.

        Sama mulla mw2 ja black opsis ku oon ampumassaa jotakin sit se jäätyy hetkesi sit oonki jo kuollu


    • black_ops_warrior

      kyllä saa pelata ct:tä ilman nettiä,mutta sun täytyy vaan lataa se päivitys

    • miten laitetaa botit ku painan start match nii oon yksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2348
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2123
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      79
      1745
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1557
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1546
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1495
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1459
    8. 55
      1323
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      78
      1268
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe