Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ibiza -99 pakettiautoksi?

penkkarillas

Saakohan tuon Ibizan muutoskatsastettua 1 1 pakuksi? Kyseessä siis '99 mallin 3 ovinen ibbe. Ainakin uudempaa oon tavannut pakuksi muutettuna.

4

884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pattipolvion

      turhaa hommaa pakettiautoverotus muuttuu 2011, etkä hyödy siitä mitään.

      • penkkarillas

        Höpöhöpö. 2011 muuttuu ainoastaan käyttömaksu päästö-/painoperusteiseksi. Käyttövoimaveroasetuksiin ei ole tulossa muutosta. Ko. seatissa vuosittainen käyttövoimaverohyöty olisi joku 300€ , joten jos ei ole, eikä minulla ole, henkilökuljetuskapasiteetille tarvetta, ni muutos kannattaa.


      • Pattipolvion
        penkkarillas kirjoitti:

        Höpöhöpö. 2011 muuttuu ainoastaan käyttömaksu päästö-/painoperusteiseksi. Käyttövoimaveroasetuksiin ei ole tulossa muutosta. Ko. seatissa vuosittainen käyttövoimaverohyöty olisi joku 300€ , joten jos ei ole, eikä minulla ole, henkilökuljetuskapasiteetille tarvetta, ni muutos kannattaa.

        saattoi olla noinkin.. kantavuus muistaakseni piti olla tietyissä rajoissa yli 600kg eli pikku-autoilla ei ehkä onnistu.. on kuitenkin ollut juttua, että käyttövoimavero laskisi jossain vaiheessa ja diesel hinta tulisi ylöspäin..


      • penkkarillas
        Pattipolvion kirjoitti:

        saattoi olla noinkin.. kantavuus muistaakseni piti olla tietyissä rajoissa yli 600kg eli pikku-autoilla ei ehkä onnistu.. on kuitenkin ollut juttua, että käyttövoimavero laskisi jossain vaiheessa ja diesel hinta tulisi ylöspäin..

        2012 käyttövoimaveron pitäisi laskea 18% ja naftan vero-osuuden nousta 8c/l. Siltikin pakuttaminen kannattaa, varsinki, jos kuskaa tyhjää takapenkkiä...
        Tuo kantavuusraja ei tietääkseni päde, vaan riippuu automallin tyyppihyväksynnästä tjsp. vrt. esim. Opel Corsa tai Peugeot 106, jotka on mahdollista muuttaa pakuksi vain takajakkara poistamalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      40
      1237
    Aihe