Tarttisin vanhaan ruuheeni pohjaan uuden tapin. Veneilykausihan on ihan käsillä elikkä asialla olis kiire.
Vastaukset 5
- Auttaja
Kyse on varmaan puutapista, joten se ei pitäisi olla puupäälle suuri ongelma.
- ..
Voithan sovittaa omaa tappiasi;
älä kuvittele kuitenkaan liikaa.- pölhökö
Kokeilin jo ja oma tappi oli oikein sopiva mutta akka piru ajo karille ja nauro vain päälle.
- Pönttövuori
pölhökö kirjoitti:
Kokeilin jo ja oma tappi oli oikein sopiva mutta akka piru ajo karille ja nauro vain päälle.
Pölhöstä paras tappi vuoltiin ennenvanhaa. Katso suomen kielen sanakirjasta mitä pölhö on aikoinaan tarkoittanut, juntti.
- pölhö
Pönttövuori kirjoitti:
Pölhöstä paras tappi vuoltiin ennenvanhaa. Katso suomen kielen sanakirjasta mitä pölhö on aikoinaan tarkoittanut, juntti.
Voi Typeryyttä !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851246
- 96977
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475