Listoitusta tapahtumista

Hei, onko posse nähnyt viimeaikoina alieneita tai kokenut astraalilentoja? Vuoden tai parinkin takaiset mullistelevan huikeat kokemukset voidaan nyt julkaista tässä ja nyt sillä aika on tullut ja kohta alkaa tutista.

Mitä tarkempi päivämäärä ja paikka niin sitä parempi että voidaan vertailla V-E.K.-listan kanssa.
Pahoittelen että olen joutunut olemaan syrjässä palstalta sillä ei ole ollut aikaa, olen kuitenkin pitänyt täältäkin tiettyjä tekstejä silmällä...

3

454

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DarkNH

>>sitä parempi että voidaan vertailla V-E.K.-listan kanssa.

• Minun listani ovat erikseen, mutta nyt on kyse vähän epätavallisemmasta listasta. Jos ette tiedä V-E.K.:n listasta niin teidän ei välttämättä kuulukaan tietää.

Ei ainakaan vielä tänä päivänä, mutta kaikkien meidän aika lähestyy.

• DarkNH
        Owashi kirjoitti:

Minun listani ovat erikseen, mutta nyt on kyse vähän epätavallisemmasta listasta. Jos ette tiedä V-E.K.:n listasta niin teidän ei välttämättä kuulukaan tietää.

Ei ainakaan vielä tänä päivänä, mutta kaikkien meidän aika lähestyy.

Ehkä sunkin aika lähestyy että myönnät humanoidien läsnä olon.
        Sitä päivää odotellessa senkin munkkipossu.
        http://www.youtube.com/watch?v=k5OadXBn0-I

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      106
      4542
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3890
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3539
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3250
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2952
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2539
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2442
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2166
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      17
      1819
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1735
    Aihe