täysi totuus on että nintendon pelit ovat lapsille suunnattuja.........Ps3 on sitte vanhemmille
TOTUUS NINTENDOSTA!!!½!!!!!
8
462
Vastaukset
- Lapsille joo joo jaa
Mutta jopa yli 40 ihminen voi Wiillä urheilla, usko tai älä.
- ulla 3
pelata metsästys peliä haulikko zapperilla
- - Janne.
Nämä lapsukaiset eivät vaan ymmärrä... itseäni huvittaa miten joku 13 nappula saa edes lupaa pelata mitään k18 peliä.
pelaaminen kannattaisi muutenkin aloittaa vanhemmilla pelikoneilla eikä missään tapauksessa internetissä.
ajat vaan muuttuu mutta entinen pysyy ennallaan.
- a
En ole kyllä törmännyt yhteenkään yli 30-vuotiaaseen, jota kiinnostaisi PS3 tai X360 jonnesotapeleineen. Sen sijaan Wii ja erityisesti sen kuntoilupelit kiinnnostavat _oikeasti_ aikuisia.
- sdsdffg
Sanoo Joni-Viljami 12v. Se on kuule makuasia.
- öåtk
on PS3:lle olemassa liikunta peleja, jos hommaa movet. PS2:llekin löytyy tanssimatto.
- - Janne.
No itseäni kiinnostaa kaikki Nintendon pelit etenkin nes ja snes, sekä myös nuo uudemmat xboxit ja ps3:t. En kuulu siihen vanhaan sukupolveen joilla ei lapsina ollut pelikoneita joten siksi olen oppinut niiden pariin jo 90 luvulta lähtien.
Olen 33 vuotias mies. Ei pelaaminen ikää katso.
Uskon että tulevaisuudessa hyvin moni 60 ihminenkin pelaa näitä jos harrastus on jo lapsena tiedostettu.
Syy siihen miksi vanhan sukupolven ihmiset eivät kiinnostu, niin löytyy lapsuudesta.
Super Mario 1 on lempparini.- no tuota..
"En ole kyllä törmännyt yhteenkään yli 30-vuotiaaseen, jota kiinnostaisi PS3 tai X360 jonnesotapeleineen. Sen sijaan Wii ja erityisesti sen kuntoilupelit kiinnnostavat _oikeasti_ aikuisia. "
Miten niin?
Kuntoilu hoidetaan kuntosalilla ja pelaaminen kotona.
Et taida olla kovin viisas. Eikä ne mitään jonnesotapelejä ole vaan sotapelejä kuten on vanhemmatkin sotapelit. Monelle teinille liian vaikeita ja jopa raakojakin, siksihän niissä on se k18 ikäraja kun ne on suunniteltu aikuisille, tosin 18v nyt ei aikuinen ole muuta kuin virallisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269