Olen 13- voutias ja haluaisin ostaa 51-vuotiaalle isälleni joululahjan, mutta en millään keksi mitään lahja ideaa. Olen yrittänyt kysyä häneltä lahjatoiveita, mutta mitään ei ole tullut vastaukseksi, paitsi kaikkea kallista...
Oisko teillä mitään ehdotuksia? jotain suht edullista...
Mitä Isälle joululahjaksi?
8
950
Vastaukset
- löäkdsäö
Minun isä tykkäsi kauratyynystä kun ensin kehtasi kokeilla ;-), kalenteri, aamutossut, t-paita (niitä saa tosi edullisestikkin), pyyhe, cd, dvd tai vaikka herkkukori (esim purkki valkosipulia yms purkkeja).
- möööööööööööööö
tee sille ite villasukat :) mun isi ainaki tykkäs!
- mololool
mulle tuli mieleen et antaisin isälle jonku kivan t-paidan ja vaikka pussillisen lakuja ( tai mistä karkista nyt sattuu tykkäämään, tai jotain muuta herkkua ) jossain kauniissa korissa / pussissa. (:
- mololool
mololool kirjoitti:
mulle tuli mieleen et antaisin isälle jonku kivan t-paidan ja vaikka pussillisen lakuja ( tai mistä karkista nyt sattuu tykkäämään, tai jotain muuta herkkua ) jossain kauniissa korissa / pussissa. (:
ja sitte vaikka pari piparia jotka on koristeltu hauskoilla lauseilla tai isän nimellä.
- APUA!!
MÄKÄÄN EN KEKSI MITÄÄN ISÄLLE OON 12 VUOTIAS JA VELJENI 10 JA PUOLIKSI PISTETTÄISIIN LAHJAN HINTA ISÄ JO 57 JA TEKEE PALJON ULKOHOMMIA
- Ostakaa hyvät
rukkaset ulkokäyttöön. Tai talvilakki.
- Anonyymi
Jos isä pyytää vaan kalliita, ni mene vastavirtaan: tee sille yhteinen juttu. Kirjoita oma “lahjakortti” tyyliin: autan lumityöt x3 + leffailta sun herkuilla + aamukahvit sänkyyn. Tommonen oikeesti ilahduttaa ja maksaa käytännössä nolla 🙂 Jos haluut jonkun pienen paketin kylkeen, karkkipussi + itse tehty kortti toimii, tai vaikka villasukat tai lämmin kauratyyny. Oon tilannut isälle myös personoitavan pienen lahjan Muokkikselta, sieltä löytyy edullisia ideoita (myös tulostettavia juttuja): https://muokkis.fi/collections/isanpaivalahjat. Budjetti pysyy kurissa ja silti tulee fiilis et lahja on just isille.
- Anonyymi
Työkaluja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää382181Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642022Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363881670Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031641Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821092Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75915
- 27899