Olen 13- voutias ja haluaisin ostaa 51-vuotiaalle isälleni joululahjan, mutta en millään keksi mitään lahja ideaa. Olen yrittänyt kysyä häneltä lahjatoiveita, mutta mitään ei ole tullut vastaukseksi, paitsi kaikkea kallista...
Oisko teillä mitään ehdotuksia? jotain suht edullista...
Mitä Isälle joululahjaksi?
8
911
Vastaukset
- löäkdsäö
Minun isä tykkäsi kauratyynystä kun ensin kehtasi kokeilla ;-), kalenteri, aamutossut, t-paita (niitä saa tosi edullisestikkin), pyyhe, cd, dvd tai vaikka herkkukori (esim purkki valkosipulia yms purkkeja).
- möööööööööööööö
tee sille ite villasukat :) mun isi ainaki tykkäs!
- mololool
mulle tuli mieleen et antaisin isälle jonku kivan t-paidan ja vaikka pussillisen lakuja ( tai mistä karkista nyt sattuu tykkäämään, tai jotain muuta herkkua ) jossain kauniissa korissa / pussissa. (:
- mololool
mololool kirjoitti:
mulle tuli mieleen et antaisin isälle jonku kivan t-paidan ja vaikka pussillisen lakuja ( tai mistä karkista nyt sattuu tykkäämään, tai jotain muuta herkkua ) jossain kauniissa korissa / pussissa. (:
ja sitte vaikka pari piparia jotka on koristeltu hauskoilla lauseilla tai isän nimellä.
- APUA!!
MÄKÄÄN EN KEKSI MITÄÄN ISÄLLE OON 12 VUOTIAS JA VELJENI 10 JA PUOLIKSI PISTETTÄISIIN LAHJAN HINTA ISÄ JO 57 JA TEKEE PALJON ULKOHOMMIA
- Ostakaa hyvät
rukkaset ulkokäyttöön. Tai talvilakki.
- Anonyymi
Jos isä pyytää vaan kalliita, ni mene vastavirtaan: tee sille yhteinen juttu. Kirjoita oma “lahjakortti” tyyliin: autan lumityöt x3 + leffailta sun herkuilla + aamukahvit sänkyyn. Tommonen oikeesti ilahduttaa ja maksaa käytännössä nolla 🙂 Jos haluut jonkun pienen paketin kylkeen, karkkipussi + itse tehty kortti toimii, tai vaikka villasukat tai lämmin kauratyyny. Oon tilannut isälle myös personoitavan pienen lahjan Muokkikselta, sieltä löytyy edullisia ideoita (myös tulostettavia juttuja): https://muokkis.fi/collections/isanpaivalahjat. Budjetti pysyy kurissa ja silti tulee fiilis et lahja on just isille.
- Anonyymi
Työkaluja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1123414- 262664
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv752412Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m642411Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta312069En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk101991- 871893
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä261582Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍311422- 101389