Olen 13- voutias ja haluaisin ostaa 51-vuotiaalle isälleni joululahjan, mutta en millään keksi mitään lahja ideaa. Olen yrittänyt kysyä häneltä lahjatoiveita, mutta mitään ei ole tullut vastaukseksi, paitsi kaikkea kallista...
Oisko teillä mitään ehdotuksia? jotain suht edullista...
Mitä Isälle joululahjaksi?
8
857
Vastaukset
- löäkdsäö
Minun isä tykkäsi kauratyynystä kun ensin kehtasi kokeilla ;-), kalenteri, aamutossut, t-paita (niitä saa tosi edullisestikkin), pyyhe, cd, dvd tai vaikka herkkukori (esim purkki valkosipulia yms purkkeja).
- möööööööööööööö
tee sille ite villasukat :) mun isi ainaki tykkäs!
- mololool
mulle tuli mieleen et antaisin isälle jonku kivan t-paidan ja vaikka pussillisen lakuja ( tai mistä karkista nyt sattuu tykkäämään, tai jotain muuta herkkua ) jossain kauniissa korissa / pussissa. (:
- mololool
mololool kirjoitti:
mulle tuli mieleen et antaisin isälle jonku kivan t-paidan ja vaikka pussillisen lakuja ( tai mistä karkista nyt sattuu tykkäämään, tai jotain muuta herkkua ) jossain kauniissa korissa / pussissa. (:
ja sitte vaikka pari piparia jotka on koristeltu hauskoilla lauseilla tai isän nimellä.
- APUA!!
MÄKÄÄN EN KEKSI MITÄÄN ISÄLLE OON 12 VUOTIAS JA VELJENI 10 JA PUOLIKSI PISTETTÄISIIN LAHJAN HINTA ISÄ JO 57 JA TEKEE PALJON ULKOHOMMIA
- Ostakaa hyvät
rukkaset ulkokäyttöön. Tai talvilakki.
- Anonyymi
Jos isä pyytää vaan kalliita, ni mene vastavirtaan: tee sille yhteinen juttu. Kirjoita oma “lahjakortti” tyyliin: autan lumityöt x3 + leffailta sun herkuilla + aamukahvit sänkyyn. Tommonen oikeesti ilahduttaa ja maksaa käytännössä nolla 🙂 Jos haluut jonkun pienen paketin kylkeen, karkkipussi + itse tehty kortti toimii, tai vaikka villasukat tai lämmin kauratyyny. Oon tilannut isälle myös personoitavan pienen lahjan Muokkikselta, sieltä löytyy edullisia ideoita (myös tulostettavia juttuja): https://muokkis.fi/collections/isanpaivalahjat. Budjetti pysyy kurissa ja silti tulee fiilis et lahja on just isille.
- Anonyymi
Työkaluja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t535490Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo933379Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel453279HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat1553026Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"
Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L632387SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa
SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral532327Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi731860Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6962301807Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei2991675Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k921646