KOKONAINEN VUOSI YHDYSVALLOISSA?

Matkaromantikko

Tällaista suunnittelen. Haluan viettää (ainakin) kokonaisen vuoden USA:ssa, ajaa se esimerkiksi asuntoautolla coast to coast, kokea amerikkalaiset tavat ja juhlapyhät, ihmiset, viihdykkeet, maisemat ja historian. Helpointa tietysti olisi tuntea sieltä joku perhe, mutta en tunne, joten yksin tullen matkustamaan. Mihin tällaisella reissulla kannattaa varautua? Esim. minkälainen ajokortti tarvitaan asuntoautoon, joku kansallinen ajokoe suoritettava tms? Ja se suurin kysymys lienee: Paljonko matkaan tulisi varata rahaa, mikäli haluaa kokea kaiken? KAIKEN.

Unelmat todeksi vasta lottovoittoa lunastettaessa?
Oh well, maybe in the next life...

2

504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taitaa olla ?

olla jenkeissä vuotta...lomalla. Ota yhteyttä konsulaattiin niin kertovat mitä tarvitset. Et sinä rahaa tarvitse mutta sitä pitää olla että edes pääset maahan...kysytään tullissa ja kansainvälinen ajokortti tarvitaan myös.
      Unelma olla vuosi jenkeissä????kelle on kelle ei? Jenkkilä on niin valtava maa ettet edes vuodessa voi kokea kuin murto osan...pienen raapaisun...liki 10 000 km on idästä länteen ja kaikki sillä välillä.

• 20

on se etta minkalaisella viisumilla aiot paasta tanne vuodeksi kruisailemaan? Soita lahetystoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe