Faliraki Water park

Tezza8

Voisitteko kertoa että mitkä vesipuiston liukumäistä ovat kielletty lapsilta tai onko niissä ikärajaa ja pituusrajaa? Onko jokaisessa liukumäessä valvoja/tarkastaja?

7

4474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tezza8

Eiks kukaa oo käyny siellä koskaan jos ei tiedä nimittäin itse en ole siellä käynyt kun joskus 7 vuotta sitten Falirakissa mutta ei silloin tullut käytyä

• kolme kesää sitten

Huh, onhan siellä tullut käytyä muutama vuosi sitten sesongin lopulla - sää oli loistava ja meitä oli ma 50 henkeä koko paikassa . Pojat - silloin 13 ja 15v - saivat laskea niin paljon kuin vain jaksoivat ylös kivuta. En huomannut mitään pituusrajoja enkä varsinkaan valvojia, mutta ehkä se johtui tuosta hiljaisesta ajankohdasta. Varoitustauluja oli englanniksi mm laskemisasennosta. Aalloissa vain oli valvoja... Mukava paikka.

• dekaohto
        kolme kesää sitten kirjoitti:

Huh, onhan siellä tullut käytyä muutama vuosi sitten sesongin lopulla - sää oli loistava ja meitä oli ma 50 henkeä koko paikassa . Pojat - silloin 13 ja 15v - saivat laskea niin paljon kuin vain jaksoivat ylös kivuta. En huomannut mitään pituusrajoja enkä varsinkaan valvojia, mutta ehkä se johtui tuosta hiljaisesta ajankohdasta. Varoitustauluja oli englanniksi mm laskemisasennosta. Aalloissa vain oli valvoja... Mukava paikka.

Kyllä siellä niitä valvojia on, joka liukumäessä ainakin ylhäällä.

• rotos

Tottakai siellä on valvojat, joka ainoassa mäessä missä sellainen pitää olla, ja jo lipun myynnissä valitaa yli vai ali tietyn rajan, jossa sitten rannekkeen väri kertoo missä mäissä voit lasketella, eli kyllä ne sielläkin valvoo, vaikka ei heti uskoisikaan.
      Ihan kiva paikka se vesipuisto on, kannattaa ehdottomasti käydä.

• Tezza8

Onko siellä niinkun mitään pituusrajaa esim jos on 140 cm niin pääseekö kaikkii liukumäkiin tai sitten kun yksi lapsistani on 11 -vuotias niin pääseekö hän

• Matkaaja...

http://www.water-park.gr/info.html

Paikan nettisivuillakaan ei ikävä kyllä ole pituuksista mitään mainintaa, mutta kyllä mitä itse muistelee niin ei ne kauhean isoja lapset ollut ketkä myös niissä hurjimmissa mäissä meni.. :)

• jätettiin väliin
        Matkaaja... kirjoitti:

http://www.water-park.gr/info.html

Paikan nettisivuillakaan ei ikävä kyllä ole pituuksista mitään mainintaa, mutta kyllä mitä itse muistelee niin ei ne kauhean isoja lapset ollut ketkä myös niissä hurjimmissa mäissä meni.. :)

En tiedä rajoituksista, kun emme menneet sisään saakka. Ovelle mentiin, kauhea jono, hinta 20e ja pukukaappi 5e per nenä. Jätettiin väliin. Meillä ei lapsia, joten aikuisina pystyimme sen väliin jättämään. Mutta se, että ennen kuin pääsee altaaseen on mennyt jo yhteensä 50e. Ja siihen lisäksi kaikki päivän syömiset ja juomiset. Omia eväitä ei ainakaan vuonna 2008 saanut myöskään viedä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4751
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      17
      2691
    3. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      64
      2573
    4. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2465
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      34
      1875
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1661
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1506
    8. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      66
      1496
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1304
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82