Eli minulla on todettu päänahan psori, joka on kohtuu hankala. Hiukset on ollu pakko leikata lyhyeksi jne. Nyt luulen että psori on levinnyt intiimialueelle (olen nainen), onko tämä mahdollista?
Jos psori on intiimialueella, voinko käyttää sinne samoja voiteita/lioksia, mitä minulle on määrätty päänahan hoitoon eli diprosalic-liuos (ehkä hankala kyllä saada alapäähän...) sekä bemetson voide...?
Toivottavasti joku vastaa pian...
Psori intiimialueella?
mar90
1
1130
Vastaukset
- Psori-vaan
Mutta en ehkä laittaisi Diprosalic-liuosta intiimialueelle... Jos iho yhtään rikki niin kirvelyä tiedossa ! Käytä Bemetsonia, varmaan auttaa ! Tsemppiä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996