HIIHTOLADUT

Suksia

Kiitokset teille kunnan latujen tekijät!!!!! Olette saaneet uskomattomaan kuntoon baanat vaikka maassa ei ole kun kuuran verran lunta.Tästä on kiva alkaa reenaan sit kaikkien odottamaan Haukipudashiihtoon..

5

1084

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

Olipa kerrankin mukava lukea tällainen positiivinen viesti. Ehkä täytyy jopa hiihtoladulle lähtä kokeilemaan, vaikka en hiihtoa moneen vuoteen ole harrastanut.

Oikein luistavia kelejä Sinulle ja kaikille muillekkin :)

• aaaaaaaaaafsdf

joko pääsee annalankankaalta käsin hiihtämään virpiniemeen? Onko lunta vai meneekö sukset pilalle.

• ärbikh

kyllähän sieltä pääsee mutta ei kannata parhaita suksia vielä käyttää jos on mahdollista ottaa vähän heikompikuntoiset. Liukkaita kelejä kaikille!

• wasber
        ärbikh kirjoitti:

kyllähän sieltä pääsee mutta ei kannata parhaita suksia vielä käyttää jos on mahdollista ottaa vähän heikompikuntoiset. Liukkaita kelejä kaikille!

kyllä on mukava hiihdellä mut pikkaisen närästää juoksiat ja hevoset jotka talloo reitit pilalle.Mut ainahan terroristeja pitää olla !!!!

• Anonyymi

talvi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      56
      1254
    2. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      17
      861
    3. 68
      752
    4. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      63
      735
    5. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      69
      708
    6. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      47
      704
    7. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      131
      635
    8. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      595
    9. Humalassa autolla ajo.

Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.
      Suomussalmi
      9
      580
    10. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      539
    11. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      528
    12. Hurja pako Kuhmossa

19 vuotias kaahasi humalassa jalkakäytävälle tänään. Kuka mitä häh.
      Kuhmo
      4
      502
    13. Jäljitelmä Birginit

Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      501
    14. Hyvää yötä hurmuri

Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä
      Ikävä
      24
      483
    15. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      36
      445
    16. Pitäisikö seksille asettaa huvivero?

(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen
      Sinkut
      113
      444
    17. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      16
      441
    18. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      70
      438
    19. Olet pelottava ilme vakavana

Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳
      Ikävä
      26
      427
    20. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      36
      417
    Aihe