Kiitokset teille kunnan latujen tekijät!!!!! Olette saaneet uskomattomaan kuntoon baanat vaikka maassa ei ole kun kuuran verran lunta.Tästä on kiva alkaa reenaan sit kaikkien odottamaan Haukipudashiihtoon..
Vastaukset 5
- ........
Olipa kerrankin mukava lukea tällainen positiivinen viesti. Ehkä täytyy jopa hiihtoladulle lähtä kokeilemaan, vaikka en hiihtoa moneen vuoteen ole harrastanut.
Oikein luistavia kelejä Sinulle ja kaikille muillekkin :) - aaaaaaaaaafsdf
joko pääsee annalankankaalta käsin hiihtämään virpiniemeen? Onko lunta vai meneekö sukset pilalle.
- ärbikh
kyllähän sieltä pääsee mutta ei kannata parhaita suksia vielä käyttää jos on mahdollista ottaa vähän heikompikuntoiset. Liukkaita kelejä kaikille!
- wasber
ärbikh kirjoitti:
kyllähän sieltä pääsee mutta ei kannata parhaita suksia vielä käyttää jos on mahdollista ottaa vähän heikompikuntoiset. Liukkaita kelejä kaikille!
kyllä on mukava hiihdellä mut pikkaisen närästää juoksiat ja hevoset jotka talloo reitit pilalle.Mut ainahan terroristeja pitää olla !!!!
- Anonyymi
talvi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651434
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87667Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480- 112473
- 25473
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus46460