Haluaisin tietää et mistä voisin ostaa erikoisen vesieliön. Pari vuotta sitten kävin Seinäjoen pilailupuodissa ja siellä oli erikoisia, kai myös joitain muinaisia eliöitä. Ne sai kasvattaa itse jonkinlaisesta siemenestä ja ne elää vedessä. En silloin ostanut sellasta, mutta nyt haluaisin. Jos jollain on YHTÄÄN tietoa tällaisista örkeistä olisitteko kilttejä ja kertoisitte? (Esim. nimi tai missä myydään kauan elää...) Tää muuten ei varmaan liity tähän kategoriaan...
Vastaukset 2
Kyse lienee triops-nimisistä äyriäisistä. ( ks. http://fi.wikipedia.org/wiki/Kilpikidusjalkaiset )
Jotkin postimyynti/nettiputiikit, ja "gadget-liikkeet" myyvät niiden munia toisinaan. Käytännössä myynnissä on hiekkaa jonka seassa on pienen pieniä triopsin munia. Kun munat joutuvat sopivaan (mukana pitäisi tulla "käyttöohjeet") veteen, triopsit kuoriutuvat. Sitten ne kasvavat muutaman sentin mittaisiksi olioiksi. Ihan tarkkaan en muista, mutta useampia viikkoja / pari kuukautta ne muistaakseni meillä elivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921622
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4141101- 841095
- 681005
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t185976- 93877
- 65645
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171634Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632- 37618