Mietin millä yllättäisin 5- ja 8- vuotiaat lapsenlapseni ja hakemisen jälkeen löysin sivuston, josta tilasin
Lapista erikoiskirjeen itse pukilta.
http://joulupukinkirje.santapost.fi/
Mahtaa riemu nousta kun postipoika tuo.
Jouluyllätys lapsenlapsille
5
1042
Vastaukset 5
- Mummu *)*
Aikanani kirjoitin itse joulupukin kirjeet. Liimasin kiiltokuvia ja kirjoitin kauniisti tekstauskirjaimin, että lapsi osasi itsekin ne lukea.
Siitä sitten seurasi, että yksi lapsi uskoi pukkiin kivenkovaan vielä 9-vuotiaana.
Ajattelin, olinko tehnyt karhunpalveluksen. - yxmuzi
mainostaminen ole kielletty tällä sivustolla?
Mainostus on kiellettyä, mutta vain jos mainostaa ansaitsemistarkoituksessa.
Linkki menee Santan sivulle, enkä löydä mitään yhtäläisyyttä aloittajan ja sivun välillä.
- lahjavinkkinä
voisivat olla tämän talven yllätyslahja lapsenlapsille.
Olen ollut koulunkäyntiavustajan sijaisena alakoulussa ja kauhistuin, että lapsilla ei ole villasukkia, vaikka ulkona olisi kuinka kova pakkanen.
Nykyäidit eivät ymmärrä, miten tärkeää on pukeuta villavaatteisiin pakkasella.
Ei reimatec ja kuomat pidä pakkasta, kyllä se on villa, joka lämmittää pakkasella.
Meidän isovanhempien pitäisi neuvoa lapsenlapsia pukeutumaan kunnolla ulos.- kutomaan virkkaamaan
vaikka pipot lasten lapsille:
netti on täynnä ohjeita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901643
- 851382
- 1041068
- 48919
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..15905Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su43821Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.114670Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83666Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30651Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45597