Millaisia kokemuksia koneesta? Hankintalistallani on 135 SRLC vm 2003, tunteja 5000
Kokemuksia New Holland-Kobelco 135?
9
8255
Vastaukset
- nääs...
Kobelcot ollu laatu koneita ja on nykyäänki vaikka NewHollandin väreissä. Tunteja tuossa pitäisi vielä olla paljon jäljellä. Toki riippuu noiden tuntien näkyminen paljolti siitä onko ne kaikki tullu jossain kivikoita mätästäessä ja ojittaessa, vai rakennustyömaalla täyttökoneena, vai jotain siltä väliltä. Lyhyt peräsistä kaikista merkkiin katsomatta se nimensä mukainen ilo, mutta ahtaampi on koppi ja moni huoltoa ja remppaa vaativa kohde vaikeemmin käsillä. Etenkin kun parina viime vuonna useempi valmistaja on tehny paljon kehitys työtä huollon helpottamiseksi normi peräisissä, onhan sekin hyvä ominaisuus kun saa paljon vapaammin pyöriä tonteilla.
- copis1
mikäs copista vaivaa kun koneen lämpimänä sammuttaa ..hetken päästä tarttaa pyörii ku ilosesti vaan ei pörähdä..kaivaessa ei savuta ,ei kierrokset laske ..aasin potkua ku tupsahuttaa ilmaputsarin kumitutti reiästä jo pörisee tarttaa ..??tunteja alla 10.000 ..
- KVG?
Kato tietosanakirjasta.
- copis1
no kiitos suuresta viisaudesta mac gaiver
- matti834
:D??
- nnnnnnnnnn1
Väljä syöttöpumppu.
- kobelco13
kokeile lämpimänä heittää kylmää vettä syöttöpumpun päälle ja starttaa.
jos käynnistyy, niin syöttöpumpun remppa.
yleensä sellaset ongelmat alkaa tossa 7500-8500 käyttötunnin kohdalla.
mun koppelossa oli 8000h tuntia ku oli sama ongelma. - Kobelco
Kysymys koskien 135 bsr2, eli mitsun koneella. Ohjaamossa pakokaasun hajua ja vaikuttaisi tulevan puhaltimen kautta. Kuski ei huomaa, mutta itse herkkänä huomaan. Lisäksi koneen ulkopuolella jos esim metsäympäristössä tuntuu pakokaasun käry, ei kylläkään savuta mitenkään näkyvästi. Tunnit 5000.
- Anonyymi
Terve,
Erinäisistä syistä nyt tämmöisen koneen omistaja ja mietityttää että onko tässä päävirtakytkintä? Käyttö niin vähäistä, että saa apuvirralla pistää käyntiin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831579Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721390Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271354Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
- 11941