Oikea jalka puuttuu kokoajan

uniikki,

Tunnen sellaista inhottavaa pistelyä oikeassa jalkapohjassa, jalkapöydässä ja varpaissa kokoajan, tuntuu että jalka olisi puutunut, mutta voin kuitenkin liikuttaa sitä ihan hyvin. Pohje tuntuu myös jäykältä. Minulla on ollut selkä on pidemmän aikaa jumissa voiko johtua siitä?
Fysioterapeutti aikaani on vielä kuukausi, mikä neuvoksi?

4

737

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsekin sairas

Tuntuu että sulla on selkä jumissa.Itse oli autokolarissa kesällä ja venäytin niskani,se eteni kipuna/jumituksena selkälihaksiin.Nyt kipu säteilee reisiin,voimattoman tuntuiset ja aina aamuisin "lähden käyntiin" hitaasti,siis jäykkyyttä.Nyt kuitenkin ortopedi sanoi,että töihin ja kuormittaa pitää selkää ja syödä kipulääkkeitä...KIVA!Jotain alkavaa spondyloosia oli kaularangan kuvassa eli kaikki saattaakin olla jo kehossani ennen onnettomuutta ollutta vaivaa,joka mahdollisesti paheni kolarin ansiosta.Voiko olla näin,jos joku tietää,VASTATKAA???

• auttaako siihen jalan liikkuttelu..ylös,alas??
      iitselläni on kolme välilevynpullistumaa ja hermojuuripuristuksissa
      niin mulla sen aiheuttaa ne...?
      Kannattaisi ehkä kokeilla selkään jotain sirdaludia tms et sais sen lihasjännityksen auki...

• cdeopiuk

tossa varttuessa sitä fyssari käydä vaikka hoitamassa asiat kuntoon asian osaavalla kuntohoitajalla, manuaaliterapeutilla taikka kansanparantajalla
        goglettamalla nimikkeet löydät kyllä heidät.
        lääkkeitähän on turha syödä 3 nappia enempää, suolistossa alaa välitön verenpurkaus kun otat vaikka aspiriinin. saatikka vahvemman

mun jalkojen puutuminen jäi manuaaliterapeutin mynämäellä käyntien jälkeen pois

kerro tähän keskustelu´n perään milloin olet menossa hoitoosi.
        jokaisella on mahdollisuus parantua, eri asia on haluaako jokainen sitä.

• Loukannut oikean jalkasi. Esim.murtanut sen. Se voi olla seurausta siitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      275
      3445
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      110
      1770
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      248
      1466
    4. 74
      1356
    5. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      66
      1245
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1107
    7. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      52
      1099
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      1001
    9. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      937
    10. IS viikonloppu 16.-17.5.2026

Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.
      Sanaristikot
      35
      883
    Aihe