Oikea jalka puuttuu kokoajan

uniikki,

Tunnen sellaista inhottavaa pistelyä oikeassa jalkapohjassa, jalkapöydässä ja varpaissa kokoajan, tuntuu että jalka olisi puutunut, mutta voin kuitenkin liikuttaa sitä ihan hyvin. Pohje tuntuu myös jäykältä. Minulla on ollut selkä on pidemmän aikaa jumissa voiko johtua siitä?
Fysioterapeutti aikaani on vielä kuukausi, mikä neuvoksi?

4

711

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsekin sairas

Tuntuu että sulla on selkä jumissa.Itse oli autokolarissa kesällä ja venäytin niskani,se eteni kipuna/jumituksena selkälihaksiin.Nyt kipu säteilee reisiin,voimattoman tuntuiset ja aina aamuisin "lähden käyntiin" hitaasti,siis jäykkyyttä.Nyt kuitenkin ortopedi sanoi,että töihin ja kuormittaa pitää selkää ja syödä kipulääkkeitä...KIVA!Jotain alkavaa spondyloosia oli kaularangan kuvassa eli kaikki saattaakin olla jo kehossani ennen onnettomuutta ollutta vaivaa,joka mahdollisesti paheni kolarin ansiosta.Voiko olla näin,jos joku tietää,VASTATKAA???

• auttaako siihen jalan liikkuttelu..ylös,alas??
      iitselläni on kolme välilevynpullistumaa ja hermojuuripuristuksissa
      niin mulla sen aiheuttaa ne...?
      Kannattaisi ehkä kokeilla selkään jotain sirdaludia tms et sais sen lihasjännityksen auki...

• cdeopiuk

tossa varttuessa sitä fyssari käydä vaikka hoitamassa asiat kuntoon asian osaavalla kuntohoitajalla, manuaaliterapeutilla taikka kansanparantajalla
        goglettamalla nimikkeet löydät kyllä heidät.
        lääkkeitähän on turha syödä 3 nappia enempää, suolistossa alaa välitön verenpurkaus kun otat vaikka aspiriinin. saatikka vahvemman

mun jalkojen puutuminen jäi manuaaliterapeutin mynämäellä käyntien jälkeen pois

kerro tähän keskustelu´n perään milloin olet menossa hoitoosi.
        jokaisella on mahdollisuus parantua, eri asia on haluaako jokainen sitä.

• Loukannut oikean jalkasi. Esim.murtanut sen. Se voi olla seurausta siitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      125
      7307
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      513
      5470
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      151
      3375
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2671
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2372
    6. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1308
    7. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1292
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1272
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1179
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1153
    Aihe