Hei. Olen laskettelut jo 8 vuotta ja olen todella hyvä pudotellemaan, mutta haluasin aloittaa tempuilun, mikä olisi hyvä brand ja onks mitään hyviä sivuja. Myös minkä pituinen niiden suksien pitäisi olla, jos olen jotain 163-165cm??
Temppusukset, apua!
5
797
Vastaukset
- jeeeeeeezbaa
salomonit tai K2. ite tykkään laskee itteni pitusilla suksilla. pysyy tasapaino parhaiten!
oon 145 ja lasken 130 suksilla, tykkään laskee lyhyemmillä ja kevyemmillä suksilla :D
- oona123456789
mä mietin smaa juttuu, ku oon vuokrannu ni ne on ollu kai lyhyemmät?
- josma1
ei vittu työ ootte kaikki täys idiootteja ei helvetti:D:D:DDD:D:
- blaablaaa
ite aion ostaa k2 merkkiset kun on ainakin kehuttu merkki ja nykyiset sukseni on myös k2 ja aivan mahtavat! kuulemma kannattaa ostaa ittensä pituset tai hieman lyhyemmät, temppuillessa ku tasapainoo tarvii ni se onnistuu parhaiten riittävän pitkillä suksilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773691
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851638Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271395- 1581272
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191068Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053- 351021
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921018Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk121952- 62785