Suomalainen tuttavani on lähdössä suht pian Tunisiaan, siis ei-eu -maahan plastiikkakirurgiseen operaatioon ( itse en ole menossa, riittää tämäkin julkisivu...;-) ). Mikä olisi turvallinen ja toimiva käytäntö maksaa leikkaus ulkomaisessa klinikassa? Maassa on ns. suljettu valuutta. Mihin tällaisten palvelujen tarjoajat suostuvat? Onko tuollaiset ollut tapana maksaa esim. jollain kansainvälisellä pankkisiirrolla? Pitäisikö maksaminen järjestää etukäteen ennen lähtöään yhteistyössä tuttavani suomalaisen pankin kanssa? Esim. matkashekit, miten niillä toimitaan? Jotenkin tuntuisi olevan turvatonta lähteä ulkomaille leikkauksen hintaa vastaavan rahamäärän kanssa.
Mitä tuollaisessa asiassa pitäisi osata varoa? Tuollaisessahan luulisi olevan asiaa tuntemattomalle vedätetyksi tulemisen mahdollisuuksia vaikka kuinka paljon.
Plastikkakirurgille, miten maksaa...?
4
458
Vastaukset
- 18+11
Jos ei pokka riitä sanomaan että on menossa kauneusleikkaukseen niin ei kannata tullu sitten neuvojakaan kysymään.
- eujsoa
Pankin kautta maksu on järjetön, sillä sen perille meno kestää useita viikkoja ja Tunisialainen pankki vetää päältä isot kulut vaikka olisit ne maksanut jo Suomessa. Yksinkertaisinta on ottaa mukaan Visa Electron tai luottokortti.
- 1/2 tunisialainen
voit nostaa normaalisti rahaa esim. visa electron kortilla automaateista, ottaa muutaman dinaarin palvelu maksua mutta tuskin se enään tossa vaiheessa tuntuu... ja pikku vinkkinä, että tunisialaiset itse menevät kauneusleikkauksiin libanoniin koska siellä on paaaaljon halvenpaa ja osaavammat lääkärit näissä asioissa...
- TN
Imfrom tunisia.
what y have ask? i can help:%
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863368Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921909Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871733- 1441601
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621453
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961395Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671371Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861267