kun on sims 3 ja siihen laittaa lisäosan niin pitääkö se lisäosan levy laittaa koneeseen ja onko sitten se pelkkä sims3 levy ihan turha.?? ja jos on esim 2 lisäosaa niin voiko niitä pelata samaanaikaan esim. niin että jos on lisäosa maailmanmatkaajat ja iltahuvit niin voivatko simit elää siinä kaupungissa ja muuttua vampyyreiki , että matkustella?? ja miten ne sitten saa niin että niitä voi pelata sellain että ne molemmat on siinä mukana??
sims 3 ja sen lisäosat
7
1605
Vastaukset
- eeeco=)
Eli siis selitän mahdollisimman simppelisti =)
1. Sinulla on Tha sims 3 - peruspeli asennettuna koneellesi. Voit pelata vain tämän levyllä.
2. Asennat koneelle lisäosan nimeltä Z. LIsäosa vaatii toimiakseen JO KONELLE ASENNETUN peruspelin.
3. Pelaat lisäosan levyllä.
4. Nyt voit asentaa toisen lisäosan nimeltä X. Nyt sinulla on koneelle asennettuna peruspeli, lisäosa Z ja lisäosa X. Jos isäosa X on julkaisu iältään vanhempi tulee sinun pelata lisäosa Z:n levyllä.
Eli siis vaikka pelaat lisäosa Z:n levyllä, kaikki lisäosa X:n mukana tulavet jutut on siinä pelissä myös mukana.
Toivon että auttoi =) - mä vaan
Mullonki kaikki sims 3 lisäosat ja store tavarat ja stuffi paketit jeeee!!!
- jepjepjep32534643
Onneksi Pirate Bay on olemassa ;D
- T. A.M
miten löydän porealtaan sims 3:sessa??
- ÄksDeeUuJee
Ostamalla Iltahuvit lisäosan.
- cathrine1
voiko joku auttaa sims3 paratiisisaaren sarjanumeo pliideeee se on mun eka sims lisäosa
- Asiantuntija :D
Mistä minä tiedän noitte lisäosien noita ihmeen sarjanumeroit! Mulla on vasta sims 3 peruspeli koneel kato ite ohjekirjasta tai sieltä sun pelin kannesta.
Toivottavasti auttoi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612775Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152615Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2671575Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841174Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631088- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56879
- 79875