Kalatytöt kertokaa oletteko kokenut samaa?

bläähh

Siis olen pohtinut miksi miehet eivät koskaan halua mitään vakavaa kanssani. Aluksi kaikki ovat aivan haltioissaan ja latelevat ärsyttäviä kohteliaisuuksia kuinka kaunis ja ihana muka olen. Sitten kun "laastari" on tehnyt tehtävänsä se irroitetaan ja jatketaan eteen päin. Miksi ihmeessä tutustun vain miehiin, joilla on pitkä suhde takana tai joilla muuten vaan on tuhansittain ongelmia? Käytän usein paljon voimia siihen, että teen yllätyksiä, ja olen mukava, mutta muut eivät koskaan näytä tekevän samoin
Tietysti saatan olla välillä hieman yliherkkä, mutta se johtuu yleensä siitä, että huomaan, että olen taas mennyt samaan lankaan ja loukkaannun. On todella turhauttavaa, etten pysty löytämään ihmisiä, jotka todella haluaisivat olla kanssani, siksi että pitävät minusta, ei siksi, että parannan heidän ongelmansa ja otan ne omille harteilleni.

Kauheaa angstausta, haluan vain tietää onko kohtalotovereita?

19

843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CrystalFish

      Kyllä kyllä, tuo on aivan tyypillistä kalanaisille.Vedetään magneetin tavoin puoleemme miehiä, joilla on jotakin käsittelemätöntä harteillaan, ongelmia, traumoja....Mulle on usein ladattu ne probleemat pöytään jo ihan samantien ja mähän tietysti kuuntelen ja autan ja lohdutan.Olen usein lukenut kalanaisten luonnekuvauksista kuinka heille on sitten tyypillistä kadottaa oma itsensä sinne toisten ihmisten maailmoihin ja kun se suhde sitten loppuu, on kalalla tyhjiin imetty ja todellakin hyväksi käytetty olo :/

      Se kait perustuu siihen, että osa kalojen luonnetta on saada olla avuksi ja "tarjota" se parempi, (haave)maailma toiselle....

      Itse olen nyt vasta. 30 vuotiaana, oppinut hallitsemaan tätä ilmiötä siten, että pakotan itseni tiedostamaan omat vahvat puoleni enkä ole enää niin "vietävissä".Olen oppinut ymmärtämään, mitä ansaitsen ja missä rajani kulkee.Parisuhteen tarkoitus EI ole se, että toinen on kynnysmatto johon toinen pyyhkii sitten paskaiset( antteksi... ;) ) kenkänsä.Nykyisessä suhteessani juu, olen varmanakin vieläkin se terapeutti, sisar hento valkoinen, mutta pistän kumppanini katsomaan ITSE itseänsä peiliin ja nousen häntä vastaan tarpeen vaatiessa jotta hän voi itse ratkoa ongelmansa.Tehoaa, voin kertoa.... ;)

      Löydät varmasti tasapainoisen, vahvan ihmisen joka sekoaa suhun niin, ettei tahdo ikinä pois! :D Pää pystyyn tyttö ja sitä Oikeaa odotellessa tutustu itseesi ja rakasta itseäsi oikein urakalla! Opit kyllä ajan myötä erottamaan jyvät akanoista....

      Iloista talvea Sulle!

      • bläähh

        :) Toivottavasti oot oikeassa. Jotenkin musta tuntuu, että mun osalle ei tässä elämässä ole siunattu rakastavaa ihmissuhdetta vastakkaisen osapuolen kanssa. Varmaankin tulen sitten keskittymään enemmän uraan ja yritän sen kautta täyttää tuota tyhjiötä.

        Mutta eihän sitä koskaan tiedä. Voisi ainakin yrittää pysyä poissa hankaluuksista, olisi elämä sitten helpompaa :D


    • Kala-ukko

      Anteeksi,että vastaan vaikka en nainen olekaan.
      Se on se Kalan luonne! . . . Kalan sympatiat on heti sellaisen ihmisen puolela, jota elämä on kolhinut!
      Itekin olen sellainen ja hakeudun elämän kolhimien naisten seuraan. . . Kalan on helppo samaistua toisen suruun ja tuskaan ja ymmärtää sitä.
      Kala haluaa rakkaudellaan ja hyvyydellään eheyttää toisen. Monesti käy niin, että Kala hakeutuu tai saa seurakseen ihmisen, joka on juuri eronnut tai eroamassa. Kala antaa rakkaudellaan ja hyvyydellään voimia ja uskoa tulevaisuuteen sellaiselle ihmiselle. Ja sitten hän joko palaa entiseen suhteeseen tai hyppää Kalan yli uutteen suhteeseen . . . Ja jäljelle jää luokkaantunut ja haavoitettu Kala.
      . . . Jokaisen ihmisen pitäisi vissiin antaa surra surunsa yksin, eikä Kalan pitäisi syöksyä auttamaan jokaista kärsivää, ennen kuin he ovat surunsa läpikäyneet.
      Kalan pitäisi opetella olemaan edes joskus itsekäs ja sanomaan ei!

      • me kalat

        että kalat naiset vetävät puoleensa vain renttuja miehiä, anteeksi vaan....
        itse olen kalat nainen ja aina rakastun semmoseen ihmiseen jolla on miljoonia ongelmia ja kaikki maailman lapsuus traumoja..........!!! yritän aina auttaa ja tukea mut en saa koskaan mitään hyvää takaisin:(
        loppujen lopuksi jään yksin jälleen kerran... se oli toden totta mitä olit kirjoittanu meistä kaloista nappiin meni jokainen sana:)
        Pakko oppia rakastamaan itseämme enemmän olla joskus terveellä tavalla itsekkäitä.


      • Appuliini
        me kalat kirjoitti:

        että kalat naiset vetävät puoleensa vain renttuja miehiä, anteeksi vaan....
        itse olen kalat nainen ja aina rakastun semmoseen ihmiseen jolla on miljoonia ongelmia ja kaikki maailman lapsuus traumoja..........!!! yritän aina auttaa ja tukea mut en saa koskaan mitään hyvää takaisin:(
        loppujen lopuksi jään yksin jälleen kerran... se oli toden totta mitä olit kirjoittanu meistä kaloista nappiin meni jokainen sana:)
        Pakko oppia rakastamaan itseämme enemmän olla joskus terveellä tavalla itsekkäitä.

        On ilmestynyt maanpinnalle...Tais alkaa tulemaan vilu, kun nuo vedetkin alkoi jäätymään.


      • Kala-ukko
        Appuliini kirjoitti:

        On ilmestynyt maanpinnalle...Tais alkaa tulemaan vilu, kun nuo vedetkin alkoi jäätymään.

        Heh ;))) . . . juuu.


      • Appuliini
        Kala-ukko kirjoitti:

        Heh ;))) . . . juuu.

        Se en vaan viihdy kylmissä vesissä...Halusinkinhan olla akvaario kala.........uih

        Saiko sinut joku ...verkkoon...tarttumaan..kun olet palannut maanpinnalle...riittääkös happi...klumps

        Älä kerro kaikille.......


      • Kala-ukko
        Appuliini kirjoitti:

        Se en vaan viihdy kylmissä vesissä...Halusinkinhan olla akvaario kala.........uih

        Saiko sinut joku ...verkkoon...tarttumaan..kun olet palannut maanpinnalle...riittääkös happi...klumps

        Älä kerro kaikille.......

        Eikö rakkaimpasi osoita rakkaudellaan riittävänpaljon, kuinkapaljon hän kunnioittaa, arvostaa ja rakastaa sinua? . . . Eikö hän helli ja hyväile sinua, niin kuin haluaisit?

        Kaikkiin muihin kysymyksiisi vastaus on, juuuuu ;))))


      • Appuliini
        Kala-ukko kirjoitti:

        Eikö rakkaimpasi osoita rakkaudellaan riittävänpaljon, kuinkapaljon hän kunnioittaa, arvostaa ja rakastaa sinua? . . . Eikö hän helli ja hyväile sinua, niin kuin haluaisit?

        Kaikkiin muihin kysymyksiisi vastaus on, juuuuu ;))))

        Kysymyksiin..on...vastaus... ei.....

        Onnea...ja....menestystä...sinulle Kala-ukko..hih...hih...


      • Kala-ukko
        Appuliini kirjoitti:

        Kysymyksiin..on...vastaus... ei.....

        Onnea...ja....menestystä...sinulle Kala-ukko..hih...hih...

        Kiitoksia.
        Vaadi mieheltäsi joululahjaa, jossa hän lupaa antaa aikaansa, rakkauttaan, hellyyttään ja huomiotaan sinulle ja vain ja ainoastaan sinulle! ;)))


      • Appuliini
        Kala-ukko kirjoitti:

        Kiitoksia.
        Vaadi mieheltäsi joululahjaa, jossa hän lupaa antaa aikaansa, rakkauttaan, hellyyttään ja huomiotaan sinulle ja vain ja ainoastaan sinulle! ;)))

        On alkanut tuntumaan..ettei hän ole minun sielun kumppani...Ja...

        Ei voi keltään VAATIA mitään...kaikkihan täytyy tulla sydämmestä.....

        Ja...Ja...ketään ihmistähän ei voi omistaa...Ei ainakaan minua....

        Uskoitko muuten yliluonnollisiin juttuihin.?..Esim. että voi laittaa

        toiselle ihmiselle parantavaa energiaa..


      • Kala-ukko
        Appuliini kirjoitti:

        On alkanut tuntumaan..ettei hän ole minun sielun kumppani...Ja...

        Ei voi keltään VAATIA mitään...kaikkihan täytyy tulla sydämmestä.....

        Ja...Ja...ketään ihmistähän ei voi omistaa...Ei ainakaan minua....

        Uskoitko muuten yliluonnollisiin juttuihin.?..Esim. että voi laittaa

        toiselle ihmiselle parantavaa energiaa..

        Niin, oikeassa sinä olet.
        Jaaa . . . En oikein siihen usko, et ajatuksen voimalla vois . . . mut kaksi ihmistä voi ajatella yhtä aikaa toisiaan . . . mut en tiedä, et tunteeko sitä itse . . . ehkä aavistella voi, että toinen ajattelis nyt mua.
        Sanat kyllä ainakin vaikuttavat . . . ainakin sellaiset kannustavat sanat.
        Kohtaloon ja sattumaan kyllä uskon. . .


      • huhuhuh

        Olisikos parempi, että te vaikka tapaisitte kahvilla ja puhuisitte? tai ehkä käyttäisitte sähköpostia tälläisten asioiden selvittelyyn. Ihan turha täällä on lähteä jonkun muun keskustelun siivellä flirttailemaan, koska tuohan on nyt ihan selvää mite te kaksi tuossa ajatte takaa. Hyvät ihmiset, tavatkaa!


      • Appuliini
        huhuhuh kirjoitti:

        Olisikos parempi, että te vaikka tapaisitte kahvilla ja puhuisitte? tai ehkä käyttäisitte sähköpostia tälläisten asioiden selvittelyyn. Ihan turha täällä on lähteä jonkun muun keskustelun siivellä flirttailemaan, koska tuohan on nyt ihan selvää mite te kaksi tuossa ajatte takaa. Hyvät ihmiset, tavatkaa!

        Turhaan..aivan turhaan..ja vielä..toisen..siivellä ja flirttailemaan.

        Voi jeskamandeera..teitä..sivusta..seuranneita..


      • Kala-ukko

        Juu, ei täällä voi niistä jutella.
        Onkos sinulla ehdotuksia, et miten viestiteltäis . . . savumerkitkään ei taida sinne asti täältä näkyä ;))))


      • Kala-ukko
        huhuhuh kirjoitti:

        Olisikos parempi, että te vaikka tapaisitte kahvilla ja puhuisitte? tai ehkä käyttäisitte sähköpostia tälläisten asioiden selvittelyyn. Ihan turha täällä on lähteä jonkun muun keskustelun siivellä flirttailemaan, koska tuohan on nyt ihan selvää mite te kaksi tuossa ajatte takaa. Hyvät ihmiset, tavatkaa!

        . . . hy-vät ih-mi-set ta-vat-kaa! . . .
        No niin nyt on sitten kaikki jo tavanneet ;))))


      • gddsfgdgregret

        No kannattaisiko vaikka luoda uusi sähköpostiosoite molemmille, siellä voitte sitten vaihtaa oikeat osoitteet. Tällöin ette paljasta oikeita tietoja ja voitte lopettaa tilin, kunhan olette saaneet toistenne todelliset tiedot. Sori nyt vaan tälläinen auttaminen, mutta kauhean vaikeaa tuntuu teillä tuo nyt olevan, vaikka selkeesti molemmat haluaa. Ja kai tätä palstaa tulee seurattua kun katsoo onko joku vastannut tohon alkuperäiseen viestii ku tulee uusia viestejä.


      • Kala-ukko

        Sinä olet ihana ihminen! . . . Meidän elämäntilanteemme ovat erilaiset.
        Sinä olet ollut jo pitkään parisuhteessa ja mä olen vasta uuden alussa. . . Minulla ei ole oikein aikaa, enkä halua sitoa itseäni liiaksi.
        Törmäillään täällä näillä sivuilla.
        Auringonpaistetta elämääsi. . . ja voimia ja enkeleitä.


      • Appuliini
        Kala-ukko kirjoitti:

        Sinä olet ihana ihminen! . . . Meidän elämäntilanteemme ovat erilaiset.
        Sinä olet ollut jo pitkään parisuhteessa ja mä olen vasta uuden alussa. . . Minulla ei ole oikein aikaa, enkä halua sitoa itseäni liiaksi.
        Törmäillään täällä näillä sivuilla.
        Auringonpaistetta elämääsi. . . ja voimia ja enkeleitä.

        No arvasinhan..että se meni yli..sulla..yli hilseen..

        Kai tuon nyt ymmärtää..että sait jonkun satimeen..heh..

        Minulle kirjoittelee siellä..sekä miehet..että naiset..kivaa..

        Enkä voi pettää krapu kumppaniani..kun olen tunnollinen kala...

        Onnea ja menestystä..sinulle


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1522
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1319
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1172
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1129
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      945
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      795
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      710
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      646
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      627
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      624
    Aihe