Millä aineella ihminen pidetään unessa sairaalassa? Olin kerran pari vuorokautta "nukkumassa2 eräässä hoitolaitoksessa. Sen jälkeen sieltä lähdettyäni oli uskomaton olo. Niin virkeä levännyt, ei mitään vieroitusoireita. Usein haluaisin kokea tuon saman, siksi heikkoa uneni on johon liittyy päiväväsymys.
Unessa pito sairaalassa?
5
596
Vastaukset
- anestesianurse
unettomuuteen voidaan sairaalassa antaa erilaisia lääkkeitä, mitä nyt milloinkin katsotaan parhaaksi.
Olitko saanut jonkun vamman tms. ja sinua pidettiin sitten narkoosissa pari vuorokautta?
Hoitolaitoksessa? Siis sairaalassako?- ed.vast..
voit itse lukea mitä lääkityksiä sinulle on hoitoaikana annettu.
ed.vast.. kirjoitti:
voit itse lukea mitä lääkityksiä sinulle on hoitoaikana annettu.
Toki voisin kysyä, mutta tuskin antaisaivat ko. ainetta minulle omaa käyttööni kotiin ilman lääkärin jatkuvaa valvontaa!
Olin muistaakesni kolme vrk sairaalassa juomisen takia. Pitivät joko omalla päätöksellään ja/tai pyynnöstäni minua koko ajan unessa. Oli se kokemus poistua sieltä. Miten paljon uni parantaa oloa ja tekee aivotoiminnalle hyvää! Maailma oli muutmassa päivässä muuttunut ihan toiseksi- Ja ajatukset muuttuneet. Ei sitä hirvittävää sisäistä tuskaa vaan toivoa, uusia suunnitelmia. Silläkin oli tarkoituksensa, koska olen en nyt itse tuon, mutta muidenkin asioiden takia raitistunut. Apu, jonka sain, saanut, kantaa!
- Ei kotona
hamalake kirjoitti:
Olin muistaakesni kolme vrk sairaalassa juomisen takia. Pitivät joko omalla päätöksellään ja/tai pyynnöstäni minua koko ajan unessa. Oli se kokemus poistua sieltä. Miten paljon uni parantaa oloa ja tekee aivotoiminnalle hyvää! Maailma oli muutmassa päivässä muuttunut ihan toiseksi- Ja ajatukset muuttuneet. Ei sitä hirvittävää sisäistä tuskaa vaan toivoa, uusia suunnitelmia. Silläkin oli tarkoituksensa, koska olen en nyt itse tuon, mutta muidenkin asioiden takia raitistunut. Apu, jonka sain, saanut, kantaa!
Eli jos sinut on pidetty unessa, siis ei annattu unilääkkeitä vaan pidetty oikein unessa, niin ei onnistu kotona. Kunnon unessa pitämiseen tarvitaan leikkaussali, teho tai tarkkailuosastoa ja hengityskonetta. Kevyemmässä unessa pitäminen onnistuu niin, että oma hengitys säilyy, mutta hoitaja on koko ajan vieressä koska hengitys voi lakata milloin vain.
Kemiallinen uni ei virkistytä samalla lailla kuin normaali, mutta jos on ollut pahoja vieroitusoireita, niin herätessä elimistön puhdistuttua olo on varmasti paljon parempi.
Suomessa ei kovin paljoa vieroitushoitoon käytetä nukutusta, mutta maailmalla jossakin maissa kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175117
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182696- 301880
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella351847Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301678Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1571219
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81214Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti43994