Vaimoni on siitä mukava nainen, että hänen kanssaan voi keskustella ujostelematta kaikesta.
Olimme ostaneet liput ristelymatkalle Tukholmaan ja siellä laivalla sitten tutustuttiin ikäiseemme aviopariin, jonka kanssa jatkettiin iltaa tanssiravintolassa.
Koin aikamoisen yllätyksen, kun tanssitin vierasta rouvaa ja hän kesken kaiken otti parinvaihdon puheeksi. Kertoi siinä samalla, että miehensä jutteli minun vaimolleni parhaillaan samasta asiasta. Palattiin takaisin pöytään, jolloin minun vaimoni pyysi sivummalle ja kertoi tästä ehdotuksesta. Vastasin olevani tietoinen ja sanoin, että lähtisin leikkiin mukaan, jos hänkin halusi.
Niin siinä sitten kävi, että me illan päätteeksi vaihdoimme puolisoita ja painuimme hytteihin naimaan. Aamulla minulle antanut poistui sovittuun aikaan ja oma vaimoni tuli puolestaan luokseni sen näköisenä, että häntä oli naitu enemmän kuin kerran. Tukka seksikkäästi pörröinen ja ilme kasvoilla saaneen näköinen.
Parasta asiassa oli kuitenkin se, ettei hän halunnut lähteä aamiaiselle vaan ryhtyi riisuutumaan. Olin itse melkoisen "puhki", mutta kyrpä jysähti jäykäksi, kun näin sperman tahrimat nailonsukkien varret sekä panojen jäljiltä vielä turvoksissa olevat häpyhuulet.
Olipahan elämäni ensimmäinen kerta kun pääsin "liukkaille".
Että sellainen risteily.
Parinvaihtoa laivalla
5
28199
Vastaukset
- pertti69
Et usko itekkään tuota !
- Silja Serenade
että jatkat tumputtamista.
Vaimoni ainakin oli todella iloisella tuulella, kun lähdimme ulos laivalta ja kävimme parissa pubissa siellä Tukholmassa. Hän oli saanut yöllä peräti kolme orgasmia ja niistä enemmän kuin tyytyväinen. Kysyessäni häneltä mahdollista uusintaa hän ravisti päätään kieltävästi ja vastasi, että "sulattelisi" nyt kokemaansa kiihkeää yötä. Ehkä joskus myöhemmin uudella risteilyllä, jos sattuisi sopiva pariskunta kohdalle.
Jouduin kertomaan omista kokemuksistani paluumatkalla meidän hytissä, jolloin hän vaatteita vähennettyään kysyi, oliko se vieras nainen parempi sängyssä kuin hän. Vittumainen kysymys sikäli, että vaimo oli kehunut vieraan miehen kestävyyttä. Oli pakko vastata, että oma kulta on aina paras, vaikka se vieras nainen oli antanut tosi mahtavasti.
Ja sitten naitiin kuin kiimaiset kanit.
- iiewio
jos vain joskus toteutuisi. Vaimo vetäisi turpaan jos tuollaista ehdottaisin.
- Kannatti
Tarjosin paukun kivalle neidolle mikä oli jo muutenkin ottanut. Pöytään tuli vanhempi pari ja ehdotteli asiaa, vanha mimmi oli komee. Sit vaihdettiin vaikka en tuntenut tyttöä, sain kunnolla vanhempaa rouvaa koko yön. Toivottavasti tuntematon kimma ei sammunut heti. Minä sain ainakin sain kunnolla kyltymättomää rouvaa, parempi vanhempaa kun sammunutta nuorta.
- Anonyymi
Olisipa kiva saada
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä432297Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2422109- 1111558
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1441291- 1151237
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1391134Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://271117- 741019
- 65983
- 70960