Parinvaihtoa laivalla

Silja Serenade

Vaimoni on siitä mukava nainen, että hänen kanssaan voi keskustella ujostelematta kaikesta.
Olimme ostaneet liput ristelymatkalle Tukholmaan ja siellä laivalla sitten tutustuttiin ikäiseemme aviopariin, jonka kanssa jatkettiin iltaa tanssiravintolassa.
Koin aikamoisen yllätyksen, kun tanssitin vierasta rouvaa ja hän kesken kaiken otti parinvaihdon puheeksi. Kertoi siinä samalla, että miehensä jutteli minun vaimolleni parhaillaan samasta asiasta. Palattiin takaisin pöytään, jolloin minun vaimoni pyysi sivummalle ja kertoi tästä ehdotuksesta. Vastasin olevani tietoinen ja sanoin, että lähtisin leikkiin mukaan, jos hänkin halusi.
Niin siinä sitten kävi, että me illan päätteeksi vaihdoimme puolisoita ja painuimme hytteihin naimaan. Aamulla minulle antanut poistui sovittuun aikaan ja oma vaimoni tuli puolestaan luokseni sen näköisenä, että häntä oli naitu enemmän kuin kerran. Tukka seksikkäästi pörröinen ja ilme kasvoilla saaneen näköinen.
Parasta asiassa oli kuitenkin se, ettei hän halunnut lähteä aamiaiselle vaan ryhtyi riisuutumaan. Olin itse melkoisen "puhki", mutta kyrpä jysähti jäykäksi, kun näin sperman tahrimat nailonsukkien varret sekä panojen jäljiltä vielä turvoksissa olevat häpyhuulet.
Olipahan elämäni ensimmäinen kerta kun pääsin "liukkaille".

Että sellainen risteily.

5

28941

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pertti69

Et usko itekkään tuota !

• Silja Serenade

että jatkat tumputtamista.

Vaimoni ainakin oli todella iloisella tuulella, kun lähdimme ulos laivalta ja kävimme parissa pubissa siellä Tukholmassa. Hän oli saanut yöllä peräti kolme orgasmia ja niistä enemmän kuin tyytyväinen. Kysyessäni häneltä mahdollista uusintaa hän ravisti päätään kieltävästi ja vastasi, että "sulattelisi" nyt kokemaansa kiihkeää yötä. Ehkä joskus myöhemmin uudella risteilyllä, jos sattuisi sopiva pariskunta kohdalle.
        Jouduin kertomaan omista kokemuksistani paluumatkalla meidän hytissä, jolloin hän vaatteita vähennettyään kysyi, oliko se vieras nainen parempi sängyssä kuin hän. Vittumainen kysymys sikäli, että vaimo oli kehunut vieraan miehen kestävyyttä. Oli pakko vastata, että oma kulta on aina paras, vaikka se vieras nainen oli antanut tosi mahtavasti.
        Ja sitten naitiin kuin kiimaiset kanit.

• iiewio

jos vain joskus toteutuisi. Vaimo vetäisi turpaan jos tuollaista ehdottaisin.

• Kannatti

Tarjosin paukun kivalle neidolle mikä oli jo muutenkin ottanut. Pöytään tuli vanhempi pari ja ehdotteli asiaa, vanha mimmi oli komee. Sit vaihdettiin vaikka en tuntenut tyttöä, sain kunnolla vanhempaa rouvaa koko yön. Toivottavasti tuntematon kimma ei sammunut heti. Minä sain ainakin sain kunnolla kyltymättomää rouvaa, parempi vanhempaa kun sammunutta nuorta.

• Anonyymi

Olisipa kiva saada

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      179
      2029
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      174
      1743
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      169
      1608
    4. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      24
      1403
    5. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      103
      1396
    6. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      100
      1047
    7. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      154
      1038
    8. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      73
      1027
    9. Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi

Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud
      Maailman menoa
      228
      856
    10. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      56
      810
    Aihe