Olen 37-vuotias eronnut nainen, kahden kouluikäisen lapsen äiti. Olen aika tavalla seksiriippuvainen ja tarvitsisin munaa useita kertoja viikossa. Vakipanoja on ollut muutamia ja satunnaisia yhden illan juttuja enemmän. Tosin pidän tietenkin huolta siitä, että tyydytän seksuaaliset tarpeeni silloin, kun lapset ovat isällään tai isovanhemmilla. Avioliittoni aikana minulla oli seksisuhde itseäni 12 vuotta nuorempaan mieheen. Viettelin tämän nuorukaisen työpaikallani, hän oli alaiseni. Sitten minun oli pakko lopettaa tuo suhde, koska kaveri alkoi vaatia kaikkea muuta...sitoutumista ja tunteita yms. Minä halusin vain seksiä. Elin aika ahdistavaa kaksoiselämää ja päätinkin sitten erota kokonaan myös miehestäni.
Mutta asiaan. Nykyisin voin paljon paremmin, kun seksiä saa useammin ja kiihottaa vieraat miehet. Tuon avioliittoni aikaisen nuoremman miehen kanssa olleen vakipanosuhteen aikana minua alkoi jostain syystä kiihottaa kamalasti seksi ilman mitään ehkäisyä. Tämä nuorempi mies suhtautui ehkäisyyn nihkeästi lestadiolaisen taustansa vuoksi. Se juuri teki suhteestamme niin kiihottavan. Useimmiten naimme paljaalla, mutta pillereitä käytin aluksi. Kerran tämän rakastajani kanssa puhuttiin asiasta niin hän sanoi haluavansa minut "kokonaisena" ja "luonnollisena", ilman suojautumista.
Tuo kiihotti minua niin kovasti, että aika montakin kertaa ajattelin, että "ihanaa, naidaan ja paritellaan kuin kiimaiset eläimet aah!" Ja oli kertoja, jolloin naimme niin spontaanisti, että ei siinä juuri ehkäísyä tullut ajatelleeksi. Vasta myöhemmin olen tajunnut, kuinka vaarallista elämää se oli, mutta ah niin kiihottavaa! Taudeista ei ollut pelkoa, mutta sitten taas....En tosiaan tiedä, mitä olisin tehnyt, jos olisin tullut raskaaksi. En missään nimessä halua enää lapsia. Kaksi riittää vallan mainiosti. Mutta ajatus siitä riskistä ja vaaralle itsensä altistamisesta kiihottaa edelleen....On niin mahtava tunne, kun kuuma spermalasti tulee sisääni ja täyttää minut. Ja muutenkin kaikki eläimellinen seksi on niin ihanaa....luonnossa varsinkin!
Kellään muulla ollut samanlaisia tuntemuksia?
Eläimellistä parittelua
Ex-rva37
1
2243
Vastaukset
- Yx tarhanhoitajista
nainen ei tule raskaaksi eläimestä, mutta parittelet silti eläimellisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2124712- 1882616
- 671542
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961220- 1271158
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071150Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91142- 711091
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1391072- 109999