Mun luokalla on kolme tyttöä, jotka kiusaa minua joka päivä. Kumpa vaan jonain kauniina aamuna aamunavauksessa rehtori ilmottais, että ne on jääny rekan alle. Ja en muuten pitäis hiljasta hetkeä... Oon ollu kerho/päiväkoti-, eskari-, ja nyt koulukiusattu. 13 vuotta koulukiusaamista, heti päiväkodin ekasta päivästä lähtien. Voitte kuvitella, miten kuljetan veitsen terää ranteella, ja toivon, että ois rohkeutta painaa...
Kiusaaminen on kamalaa
5
605
Vastaukset
- kakka69
now this is how real loser talks :D
- kokemusta on
Todella naurettava kommentti kakka69,ltä. Todellisia luusereita ovat kiusaajat, jotka syyttä tuhoavat toisen elämää. Ketjun aloittajalle voimia! Kyllä se kiusaaminen loppuu viimeistään silloin kun kiusaajat aikuistuvat. Älä anna kiusaamisen tuhota omanarvontuntoasi.
- dsgthyuijhugy
kokemusta on kirjoitti:
Todella naurettava kommentti kakka69,ltä. Todellisia luusereita ovat kiusaajat, jotka syyttä tuhoavat toisen elämää. Ketjun aloittajalle voimia! Kyllä se kiusaaminen loppuu viimeistään silloin kun kiusaajat aikuistuvat. Älä anna kiusaamisen tuhota omanarvontuntoasi.
Tosiasiassa niitä todellisia luusereita on ne, jotka vetäytyy kuoreensa säälimään itseään, kun vois taistella vastaan.
- Kerro opettajalle
tasan tarkkaan, mitä sinulle sanotaan ja tehdään ja pyydä ottamaan nämä nimenomaiset asiat puheeksi tyttöjen kanssa ja sanomaan, että näin ja näin ei saa koulussa (eikä muuallakaan) tehdä. Itsekin voit ruveta käyttäytymään vähän siten, että tytöt eivät enää koe sinun lähestymistäsi yhtä turvalliseksi. Asetu vähän niin kuin heidän yläpuolelleen ja kysy, että "Millä luokalla teikäläiset ajatteli ruveta aikuistumaan? Tulee kohta kiire." ja käännä huomio koko ajan heihin äläkä selittele/puolustele itseäsi millään tavalla. Äläkä välitä mistään kommenteista, mitä näistä pissiksistä sen jälkeen irtoaa. Sehän on selvä, että jotain pitää äkkiä keksiä, ettei kasvot mene, mutta huomaat varmasti hermostumisen merkit.
Et just ne tytöt vois tykätä susta. Kiusaamiselle on yleensä syy. Mitä kotona, sitä koulussakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483