HULLU VÄKIVALTANEN PERHE???

aborttilapsi

Miten te toimisitte tällasessa tilanteessa? Onko kokemusta? kaipaan todella kipeesti neuvoja ku voin niin huonosti tän perheeni takia ja haittaa TODELLA paljon mm. koulunkäyntiä...:(

Mun äidin ja isän välit on tosi paskat ollu koko sen ajan ku ne on ollu naimisissa, eli 16 vuotta. Taisivat mennä ihan sen takii naimisiinki ku mä synnyin ettei olis mitää äpäriä tullu kunnolliseen sukuun. No, ne tappelee koko ajan ja äiti hakkaa isää ja isä hakkaa itseään. ja ne siis hakkaa oikein et veri melkee lentää ;(
oon joutunu 3 sisaruksen kaa näkee tätä koko ajan. Aluksi yritin jtnki luovia niitten välejä paremmiks ja olin "hyvä tyttö". Lopulta en enää jaksanu ja aloin aluks viiltelee ja hakkaa itseeni. Kun itseni satuttaminen ei enää riittäny ni aloin ärsyttää äitiini (isä aina töissä) et kuinka ne ei osaa huolehtii perheestää ja et voin pahoin sen takii. no sit pian muutuin lellityks "saastaseks" kakaraks jolle ei riitä mikään. Sitten saan kunnolla selkään. Isä ei välitä.

5

779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juicemustanouseeeaur

      Kouluterveydenhoitaja, lääkäri, opettaja, sukulainen, koulukuraattori...
      Ja niin edespäin!
      Voit ottaa yhteyttä yhteen noista, tai koota porukan ja mennä joukkovoimalla hakkaamaan vanhempasi.
      Ei kai ne viittä kaveria kättä pidemmän kanssa turpaan vedä, häh?

      Mikä ikäsi, oletko kenellekkään puhut asiasta?

    • Asiat järjestyvät

      Ota yhteyttä esim. koulun terveydenhoitajaan, kerro tarinasi ja sano, että Sinä ja koko perhe tarivtsee apua. Tuo väkivalta vain lisääntyy ja tapahtuu vielä pahempia asioita, jos joku ei pane väkivallan kierrettä poikki. Asioihin voidaan vaikuttaa ja tilanteita voidaan auttaa.

      Muista:
      Sinä olet terve ja täysjärkinen.
      Et ole vastuussa vanhemmistasi.
      Elämä voi muuttua
      Näet paremmin ja pitemmälle kuin moni muu.
      Elämä antaa sinulle vielä paljon hyvää.

    • anita87

      Kamala tilanne. Olen itse väkivaltaisesta perheestä, nyt tosin jo 23-vuotias. Ymmärsin 15- vuotiaana, ettei perheemme toiminta ole normaalia ja aloin hakea apua, silloin tunsin olevani riittävän vahva. Soitin poliisit muutaman kerran. Sitten kävin kaupungin talolla sosiaalitoimistossa itkemässä ja kertomassa hädästäni. Saimme siskoni kanssa sijaisperheen. Jos olet koulussa voit mennä myös terveydenhoitajan puheille, hän voi ottaa yhteyttä sosiaalitoimistoon.

      Hae kuitenkin apua, ja kerro kaikki totuuden mukaisesti. Sinun ei tarvitse kestää tuota. Minulta avun hakeminen kesti melkoiseen ääripisteeseen saakka, koska pelkäsin. Tiedän, että se pelottaa mitä tapahtuu. Pelottaa, että minne joutuu. Muista, että tuskin kuitenkaan pahempaan paikkaan. Avun hakemisessa sinun tulee olla vahva, koska luultavasti vanhempasi alkavat syyttää sinua perheen hajottamisesta ja valehtelevat tilanteen viranomaisille. Älä silti luovuta, ansaitset paremman paikan. Pian olet aikuinen ja sitten vastaat itse elämästäsi :)

      Voisin kirjoittaa omasta tilanteestani, vaikka kuinka pitkästi, mutta ehkä tässä ydinajatus.
      mailini on [email protected].

      • anita87

        ps. Mikäli sisaruksesi ovat sinua nuorempia, pelastat myös heidän elämänsä hakemalla apua. Kuten minä tein.


    • Mikset muuta pois?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe