HULLU VÄKIVALTANEN PERHE???

aborttilapsi

Miten te toimisitte tällasessa tilanteessa? Onko kokemusta? kaipaan todella kipeesti neuvoja ku voin niin huonosti tän perheeni takia ja haittaa TODELLA paljon mm. koulunkäyntiä...:(

Mun äidin ja isän välit on tosi paskat ollu koko sen ajan ku ne on ollu naimisissa, eli 16 vuotta. Taisivat mennä ihan sen takii naimisiinki ku mä synnyin ettei olis mitää äpäriä tullu kunnolliseen sukuun. No, ne tappelee koko ajan ja äiti hakkaa isää ja isä hakkaa itseään. ja ne siis hakkaa oikein et veri melkee lentää ;(
oon joutunu 3 sisaruksen kaa näkee tätä koko ajan. Aluksi yritin jtnki luovia niitten välejä paremmiks ja olin "hyvä tyttö". Lopulta en enää jaksanu ja aloin aluks viiltelee ja hakkaa itseeni. Kun itseni satuttaminen ei enää riittäny ni aloin ärsyttää äitiini (isä aina töissä) et kuinka ne ei osaa huolehtii perheestää ja et voin pahoin sen takii. no sit pian muutuin lellityks "saastaseks" kakaraks jolle ei riitä mikään. Sitten saan kunnolla selkään. Isä ei välitä.

5

739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juicemustanouseeeaur

      Kouluterveydenhoitaja, lääkäri, opettaja, sukulainen, koulukuraattori...
      Ja niin edespäin!
      Voit ottaa yhteyttä yhteen noista, tai koota porukan ja mennä joukkovoimalla hakkaamaan vanhempasi.
      Ei kai ne viittä kaveria kättä pidemmän kanssa turpaan vedä, häh?

      Mikä ikäsi, oletko kenellekkään puhut asiasta?

    • Asiat järjestyvät

      Ota yhteyttä esim. koulun terveydenhoitajaan, kerro tarinasi ja sano, että Sinä ja koko perhe tarivtsee apua. Tuo väkivalta vain lisääntyy ja tapahtuu vielä pahempia asioita, jos joku ei pane väkivallan kierrettä poikki. Asioihin voidaan vaikuttaa ja tilanteita voidaan auttaa.

      Muista:
      Sinä olet terve ja täysjärkinen.
      Et ole vastuussa vanhemmistasi.
      Elämä voi muuttua
      Näet paremmin ja pitemmälle kuin moni muu.
      Elämä antaa sinulle vielä paljon hyvää.

    • anita87

      Kamala tilanne. Olen itse väkivaltaisesta perheestä, nyt tosin jo 23-vuotias. Ymmärsin 15- vuotiaana, ettei perheemme toiminta ole normaalia ja aloin hakea apua, silloin tunsin olevani riittävän vahva. Soitin poliisit muutaman kerran. Sitten kävin kaupungin talolla sosiaalitoimistossa itkemässä ja kertomassa hädästäni. Saimme siskoni kanssa sijaisperheen. Jos olet koulussa voit mennä myös terveydenhoitajan puheille, hän voi ottaa yhteyttä sosiaalitoimistoon.

      Hae kuitenkin apua, ja kerro kaikki totuuden mukaisesti. Sinun ei tarvitse kestää tuota. Minulta avun hakeminen kesti melkoiseen ääripisteeseen saakka, koska pelkäsin. Tiedän, että se pelottaa mitä tapahtuu. Pelottaa, että minne joutuu. Muista, että tuskin kuitenkaan pahempaan paikkaan. Avun hakemisessa sinun tulee olla vahva, koska luultavasti vanhempasi alkavat syyttää sinua perheen hajottamisesta ja valehtelevat tilanteen viranomaisille. Älä silti luovuta, ansaitset paremman paikan. Pian olet aikuinen ja sitten vastaat itse elämästäsi :)

      Voisin kirjoittaa omasta tilanteestani, vaikka kuinka pitkästi, mutta ehkä tässä ydinajatus.
      mailini on [email protected].

      • anita87

        ps. Mikäli sisaruksesi ovat sinua nuorempia, pelastat myös heidän elämänsä hakemalla apua. Kuten minä tein.


    • Mikset muuta pois?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      134
      2114
    2. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      201
      1929
    3. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1526
    4. Ilouutinen: Sohvaperunat Soile ja Jorma taas TV:ssä - Sohvikset jo 18 kautta - Onnea!

      Onnea Sohvikset 18 kautta! Ja ihana Soile (ja Jorma!) taas mukana! Lue lisää ja katso Soilen hauska kuva tästä: https:
      Sohvaperunat
      9
      1065
    5. Piupali Paupali

      Kun en mä tunne teitä... Hyvät huomenet ja mukavat päivät ja hyvät viikonloput, arvoisat naiset ja herrat. 😊🎩🎪🤹🏼‍♂️
      Ikävä
      164
      954
    6. Elokapinan kielto aloite kerää nimikirjoituksia kovaa vauhtia !

      Nyt klo 14 mennessä nimiä on jo liki 17000 allekirjoitusta. Nyt niitä nimiä vaan lisää meille riittää no
      Maailman menoa
      278
      948
    7. Mitä muuttaisit kaivattusi

      Ulkonäössä tai persoonassa
      Ikävä
      75
      868
    8. Elokapinan lakkautusaloite 50 000 nimeä

      Ja lisää tulee, kohta on Ylenkin uutisoitavaa aloitteesta. https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143
      Maailman menoa
      260
      854
    9. Hei, mies, kirjoita jotain minusta

      Plus jokin tunnistemerkki/kirjain nimessäni. En todellakaan ymmärrä, pidätkö minusta vai toisesta naisesta. Et ole koska
      Ikävä
      39
      799
    10. Näyttääkö kaivattusi

      Iloiselta vai surulliselta?
      Ikävä
      56
      796
    Aihe