Roskalava Kotkassa!

Mussalolainen

Tarvis saada roskalava viikonlopuksi kun on tota roskaa kertyny tuon remontin jäljiltä.
Onkos kokemust kelt kantsii tilata?
Kysäsin paikallisest KTK:sta (Kotkan kuljetus), mut jäi joteskin sellanen maku et on aika kallis ja joteskin oli kuljetuspäälikön jututkin tohan lavaan liittyen aika hakusessa. Ei edes tienyt hintaa vaan kuulemma pitää laskee ensin ja soitti sit puolentunnin päästä ja ilmotti hinnan!
Pitäiskö alle 250 ekellä saada lava jätemaksu siihen lisäksi!? Onko tietoo?

3

1642

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • remonttireiska100

Kyseleppä Kuljetus Lanki Ky:ltä. Olivat meikäläisen mielest edullisii ja hyvä palvelu!

• tois puol suomee

siellä päin. Meillä oli piti olla perjantaista-maanantaihin, mutta heillä oli niin kiirettä, niin toivat torstaistaina ja hakivat tiistaina pois. 80euroa 120€/tonni jätemaksua.

• Märemppaan!

"Mussalolaiselle" aattelin kommenttina heittää et minullakin samanlaiset kokemukset tuon hinnan puolesta tuosta kyseisestä firmasta!
      Toki mä kysyin roskalavaa viikoksi, mutta oli se hinta aika tyyris kun tuli muiltakin kysyttyä. Keskiverto hinta oli rutkasti kaikilla muilla halvempi kun tällä firmalla.
      Niillä tämä lysti maksoi 290€ jätemaksu, jäi aika rahastuksen maku, no onneksi on muitakin keltä roskalavan ottaa!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      102
      4669
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      27
      2415
    3. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      110
      2342
    4. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      200
      2199
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      425
      2010
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      175
      1555
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      101
      1285
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      33
      1097
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      986
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      79
      870
    Aihe