Saatte toimia nyt makutuomareina :) Oon ajatellut ostaa Tapsalle joululahjaksi solmion (taas).
Mikä mielestänne näistä neljästä musiikkiaiheisesta solmiosta olis hienoin ?
http://verkkokauppa.mfka.fi/epages/OVK.sf/secb6936bbb9a/?ObjectPath=/Shops/29062009-148111/Categories/Solmiot/Musiikki
Vai onko solmio joululahjaksi ihan törppö idea mielestänne ? Se olis niin hyvä lähettää postitse kun ei vie paljon tilaa.
Joululahja asiaa.........
8
342
Vastaukset
- Annu.
Hitto, sulla on kyllä liikaa rahaa ja oma elämä tyhjää kun jaksat tuollaisia ajatella. Eiköhän sillä itselläänkin ole varaa vielä solmionsa ostaa vaikka rikas muija lähtikin vetämään. Hanki oikeesti oma elämä. Ja nuo lahjat idoleille on ihan pimpo ajatus ylipäätään. Voisit näin joulun alla laittaa vaikka hyväntekeväisyyteen nekin eurot mitkä turhanpäiväisiin solmioihin. Joillakin sattuu nimittäin olemaan ihan oikeasti tarpeen nekin killingit.
En mä nimipäivänä enkä syntymäpäivänä mitään lahjoja ookkaan koskaan lähetellyt. Jouluna vaan ois kiva joku pieni lahja ostaa. Meni taas vaan ilo siitäkin ajatuksesta kun sait mut tunteen itteni ihan kamalaks ihmiseks siitä, että ostaisin idolilleni solmion sen sijaan ,että laittaisin ne rahat hyväntekeväisyyteen...
Annu se jaksaa suhtautua aina kovin nuivasti ja kyynisesti Justiinaxin innostuksiin.
- Annu.
******************** kirjoitti:
Annu se jaksaa suhtautua aina kovin nuivasti ja kyynisesti Justiinaxin innostuksiin.
No väitätkö ettei maailmassa ole ihmisiä joille nuokin rahat olisivat monen päivän sapuska? Kun taas joku Tapsukka omistaa tuon hihhulin ostamien krakujen lisäksi enemmän kuin ehtii ikinä käyttää.
- Annu.
Justiinax kirjoitti:
En mä nimipäivänä enkä syntymäpäivänä mitään lahjoja ookkaan koskaan lähetellyt. Jouluna vaan ois kiva joku pieni lahja ostaa. Meni taas vaan ilo siitäkin ajatuksesta kun sait mut tunteen itteni ihan kamalaks ihmiseks siitä, että ostaisin idolilleni solmion sen sijaan ,että laittaisin ne rahat hyväntekeväisyyteen...
Ittehän tuossa kyselit että onko solmio törppö idea. Mitäs sitten vingut kun siihen vastasin.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?883647- 252066
- 1961981
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell871474PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3431434Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891147Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo131044- 851032
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.30950Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha69877