Luin Ilkka Vainion kirjan.
Se taitaa olla sellainen "turhin julkkis".
Junnu oli tosi mies. Eikä sillä ole siivet
musteessa, vaikka Ilkka sillä ilakoi.
Ilkka Vainio
39
1370
Vastaukset 39
- Hyviäkin julkkiksia!
Ilkka Vaunio sanoittaa itsekin oivallisesti, hoitaa Juha Watt Vainion (isänsä) muistokonsertteja ym tilaisuuksia, sponsaa nuoria laulajia ja järjestelee artisteille konsertti ym kiertueita ja tilaisuuksia. Ja osaa olla asiantuntijana kaikkeen musiikkiin liittyvässä. - Ei kuule ole yhtään turha jätkä. Lisäksi hän on hyvin valloittava ja positiivinen persoona - minusta hän on hyvin kannuksensa ansainnut.
- 1881
Pojasta polvi paranoo, sanotaan. Hyvän opin saanut ja hyvin hommia jatkaa. Samasta puusta vaan eri oksa. Eri ihmiset silti ja molemmilla oma hyvä työnsä. Hyvä niin.
- hyvä vain julkisesti
Kyllä se yksityiselämässä on kaikkea muuta kuin valloittava ja positiivinen. Jätkä on vaan äidin maidossa imenyt ton julkisuuspelin. Komea on kulissi.
- Ilkka Vainio, ääh!
hyvä vain julkisesti kirjoitti:
Kyllä se yksityiselämässä on kaikkea muuta kuin valloittava ja positiivinen. Jätkä on vaan äidin maidossa imenyt ton julkisuuspelin. Komea on kulissi.
Komea kulissi ja mies kai mukava, mutta EI OSAA SANOITTAA.
Otta fyrkat asemallaan levy-yhtiössä toisien tekemänä. Kun saa toiseksi sanoittajaksi oman nimensä, menee tuotantoon ja itse on olevinaan joku sanaseppo! - Anonyymi00027
Ilkka Vainio, ääh! kirjoitti:
Komea kulissi ja mies kai mukava, mutta EI OSAA SANOITTAA.
Otta fyrkat asemallaan levy-yhtiössä toisien tekemänä. Kun saa toiseksi sanoittajaksi oman nimensä, menee tuotantoon ja itse on olevinaan joku sanaseppo!Turha julkkis.
- Anonyymi00028
1881 kirjoitti:
Pojasta polvi paranoo, sanotaan. Hyvän opin saanut ja hyvin hommia jatkaa. Samasta puusta vaan eri oksa. Eri ihmiset silti ja molemmilla oma hyvä työnsä. Hyvä niin.
Ei parantunut kylää Junnu on se kunkku.
- Anonyymi00033
hyvä vain julkisesti kirjoitti:
Oliko hänen äitinsäkin julkku?
- Anonyymi00038
Anonyymi00033 kirjoitti:
Oliko hänen äitinsäkin julkku?
No omalla tavallaan...Kyllä
- Maan mato
Olet oikeassa!
- Anonyymi
Ja minuutissa kehuit omaa kommenttiasi...
- Anonyymi
Sellainenhan se on "liikemies" Täällä Kotkassa siitä ei pidetä yhtään.
- Anonyymi
Ai Kotkassa. Sinne minun piti tulla yläasteen yhteisvalinnan jälkeen. 15 vuotiaana, minä jatkoin lukiossa (lyseossa), onneksi en sentään kunnanvirastossa. Ei tullut merimiestä.
Maissa sitä on vaan "kiduttu, kaiken maailman hyttyspesissä. Mua ymmärrä ei kukaan, aina vaan nk.merillä.
Onneksi olen saanut vapaana mä kiitää ja työtkin on hoidettu kuin vanha merimies.
Kävin 2018 Kotkassa, Lehmustie 5ssä on merenkulku. 38 v meni ennenkuin avasin koulun oven. Ennen kuin saavuin Kotkan keskustaan näin naurulokin kiitävän.
Näin kävi minulle, Junnun sanohen mukaan. - Anonyymi00035
Anonyymi kirjoitti:
Ai Kotkassa. Sinne minun piti tulla yläasteen yhteisvalinnan jälkeen. 15 vuotiaana, minä jatkoin lukiossa (lyseossa), onneksi en sentään kunnanvirastossa. Ei tullut merimiestä.
Maissa sitä on vaan "kiduttu, kaiken maailman hyttyspesissä. Mua ymmärrä ei kukaan, aina vaan nk.merillä.
Onneksi olen saanut vapaana mä kiitää ja työtkin on hoidettu kuin vanha merimies.
Kävin 2018 Kotkassa, Lehmustie 5ssä on merenkulku. 38 v meni ennenkuin avasin koulun oven. Ennen kuin saavuin Kotkan keskustaan näin naurulokin kiitävän.
Näin kävi minulle, Junnun sanohen mukaan.Olen Kotkassa ollut telakalla hommissa joskus.
- Anonyymi00039
Anonyymi kirjoitti:
Näin kävi minulle, Junnun sanohen mukaan.( Lapsuus ystäväni vanha merimies)
oli Seppo J...o joka lähti Kotkan satamasta merille Tornaattorin matkassa.
- Anonyymi
Junnu oli ylivoimainen kaikessa minkä teki,oman aikansa Eino Leino.
- Anonyymi
Kyllä!
- Anonyymi
Ostaako joku vielä lippuja tuon esityksiin?
- Anonyymi00032
En usko.
- Anonyymi
Limanen ihminen, en kestä hetkeäkään hänen ääntään - saati kasvojaan.
Nostaa itsensä esille isänsä varjolla ja sillä yrittää ratsastaa.
En vain siedä.- Anonyymi
Itsekäs tuntuu olevan .Minä minä tyyppi .
- Anonyymi
Äiteensä näkönen poeka naamaltaan.
- Anonyymi
Samaa mieltä, voisi pitää vähän matalampaa profiilia esiintyessään eikä öyhöttää turhia.
- Anonyymi
Nyt Ile kertoo nähneensä humanoidin nuorena.
Seuraavaks kertoo varmaan nähneensä Elviksen viime viikolla. Lehteen täytyy päästä hinnalla millä hyvänsä. Sellaista ihmisrotua on aivan selvästi .- Anonyymi
Asuikohan Revontulentiellä tai Haukilahdessa humanoideja?
(Haukilahtihan ei ole Westend.)
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asuikohan Revontulentiellä tai Haukilahdessa humanoideja?
(Haukilahtihan ei ole Westend.)
BengEi ole bengend
- Anonyymi
Joo koko taiteilijakunta on korrup toi tu nyt
Nyt kaikki ovat TTulipalon sukua tai teatterisuvuista jurkat tai ...
Tulipalon au- poikakin on Suomen suurin alalta ja sen vävyt ja miniät ja ihan taidoista riippumatta
Palstan asian tuntioiden mukaan ulko mailla on myös gorrubtio
Ette tunne miljonääri Heikki Iglesiasta esiintyjänä mutta isä Julius teki rahat jne
Laulajista vain Ismo Kallio ja Matti Nykänen ovat yksinäisiä susihukkia- Anonyymi
6:53
Kiitos tästä 'kulttuuripläjäyksestä'. Siitä on jälkipolvillekin....
Voi ei.
Beng
- Anonyymi
Ile Vainio on turhista turhin, sen suusta tulee joko huonoja klisheitä (esim. arviot Veskusta) tai pelkkää paskaa.
- Anonyymi
Minkä helvetin takia se humanoidi ei napannu Ilee ufoonsa? No ei kai niillekään ihan mikä tahansa kelpaa.
- Anonyymi
Kuka tämä Ile Vainio on?
Pitäisikö jonkun tietää hänestä jotain?- Anonyymi00031
Hän on tyhjäntoimittaja.
- Anonyymi
Näyttää olevan tärkeää päästä joka kuvaan näyttämään typerää pärstäänsä.
Mitä tämä "Ile" on koskaan ylipäätään tehnyt? - Anonyymi00025
Mitä tää rokotiilinaama oikein purnaa! Ois ajanu rajoitusten mukaa nii ei tulis sakkoi!
- Anonyymi00029
Vainio on uusi "tapanikansa", jonka mielestä poliisi vainoaa häntä.
- Anonyymi00034
Hänen ylinopeutensa oli niin pieni, että ihan pelkkää rahankeruuta harrastaa valtio ja virkavalta.
- Anonyymi00026
Ilkka luulee saavansa höpistä mitä tahansa, nyt saa mennä peilin eteen.
- Anonyymi00030
Kuulin tämmöisen huhun, että joku lahjaton kuyrpä-ohta luulee vähän liikoja itsestään.
- Anonyymi00036
Ratsastanut vuosia isänsä maineella ja siivillä.
- Anonyymi00037
eilen illalla yhdeksän aikaan tapasin ilen kaupassa
ja sen naama oli molemmissa lltalehdissä mainoksessa
ja se piti lehteä kädessä
kun työnsin vaunua ja kosketin sitä olkaan ja kysyin
miltä tuntuu ja se sanoi että katsoin vain ovatko julkaisseet runon
ja sitten sanoin hyvää jatkoa ja hyvää rydmantasoa
ja nauroimme molemmat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2371471Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va2821043Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan94814Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68772Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48723- 110619
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27585Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34574Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 41501
- 32481
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48465Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain77451- 32429
- 31429
- 77412
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8407Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33400Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21381