Luin Ilkka Vainion kirjan.
Se taitaa olla sellainen "turhin julkkis".
Junnu oli tosi mies. Eikä sillä ole siivet
musteessa, vaikka Ilkka sillä ilakoi.
Ilkka Vainio
24
860
Vastaukset
- Hyviäkin julkkiksia!
Ilkka Vaunio sanoittaa itsekin oivallisesti, hoitaa Juha Watt Vainion (isänsä) muistokonsertteja ym tilaisuuksia, sponsaa nuoria laulajia ja järjestelee artisteille konsertti ym kiertueita ja tilaisuuksia. Ja osaa olla asiantuntijana kaikkeen musiikkiin liittyvässä. - Ei kuule ole yhtään turha jätkä. Lisäksi hän on hyvin valloittava ja positiivinen persoona - minusta hän on hyvin kannuksensa ansainnut.
- 1881
Pojasta polvi paranoo, sanotaan. Hyvän opin saanut ja hyvin hommia jatkaa. Samasta puusta vaan eri oksa. Eri ihmiset silti ja molemmilla oma hyvä työnsä. Hyvä niin.
- hyvä vain julkisesti
Kyllä se yksityiselämässä on kaikkea muuta kuin valloittava ja positiivinen. Jätkä on vaan äidin maidossa imenyt ton julkisuuspelin. Komea on kulissi.
- Ilkka Vainio, ääh!
hyvä vain julkisesti kirjoitti:
Kyllä se yksityiselämässä on kaikkea muuta kuin valloittava ja positiivinen. Jätkä on vaan äidin maidossa imenyt ton julkisuuspelin. Komea on kulissi.
Komea kulissi ja mies kai mukava, mutta EI OSAA SANOITTAA.
Otta fyrkat asemallaan levy-yhtiössä toisien tekemänä. Kun saa toiseksi sanoittajaksi oman nimensä, menee tuotantoon ja itse on olevinaan joku sanaseppo!
- Maan mato
Olet oikeassa!
- Anonyymi
Ja minuutissa kehuit omaa kommenttiasi...
- Anonyymi
Sellainenhan se on "liikemies" Täällä Kotkassa siitä ei pidetä yhtään.
- Anonyymi
Ai Kotkassa. Sinne minun piti tulla yläasteen yhteisvalinnan jälkeen. 15 vuotiaana, minä jatkoin lukiossa (lyseossa), onneksi en sentään kunnanvirastossa. Ei tullut merimiestä.
Maissa sitä on vaan "kiduttu, kaiken maailman hyttyspesissä. Mua ymmärrä ei kukaan, aina vaan nk.merillä.
Onneksi olen saanut vapaana mä kiitää ja työtkin on hoidettu kuin vanha merimies.
Kävin 2018 Kotkassa, Lehmustie 5ssä on merenkulku. 38 v meni ennenkuin avasin koulun oven. Ennen kuin saavuin Kotkan keskustaan näin naurulokin kiitävän.
Näin kävi minulle, Junnun sanohen mukaan.
- Anonyymi
Junnu oli ylivoimainen kaikessa minkä teki,oman aikansa Eino Leino.
- Anonyymi
Kyllä!
- Anonyymi
Ostaako joku vielä lippuja tuon esityksiin?
- Anonyymi
Limanen ihminen, en kestä hetkeäkään hänen ääntään - saati kasvojaan.
Nostaa itsensä esille isänsä varjolla ja sillä yrittää ratsastaa.
En vain siedä.- Anonyymi
Itsekäs tuntuu olevan .Minä minä tyyppi .
- Anonyymi
Äiteensä näkönen poeka naamaltaan.
- Anonyymi
Samaa mieltä, voisi pitää vähän matalampaa profiilia esiintyessään eikä öyhöttää turhia.
- Anonyymi
Nyt Ile kertoo nähneensä humanoidin nuorena.
Seuraavaks kertoo varmaan nähneensä Elviksen viime viikolla. Lehteen täytyy päästä hinnalla millä hyvänsä. Sellaista ihmisrotua on aivan selvästi .- Anonyymi
Asuikohan Revontulentiellä tai Haukilahdessa humanoideja?
(Haukilahtihan ei ole Westend.)
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asuikohan Revontulentiellä tai Haukilahdessa humanoideja?
(Haukilahtihan ei ole Westend.)
BengEi ole bengend
- Anonyymi
Joo koko taiteilijakunta on korrup toi tu nyt
Nyt kaikki ovat TTulipalon sukua tai teatterisuvuista jurkat tai ...
Tulipalon au- poikakin on Suomen suurin alalta ja sen vävyt ja miniät ja ihan taidoista riippumatta
Palstan asian tuntioiden mukaan ulko mailla on myös gorrubtio
Ette tunne miljonääri Heikki Iglesiasta esiintyjänä mutta isä Julius teki rahat jne
Laulajista vain Ismo Kallio ja Matti Nykänen ovat yksinäisiä susihukkia- Anonyymi
6:53
Kiitos tästä 'kulttuuripläjäyksestä'. Siitä on jälkipolvillekin....
Voi ei.
Beng
- Anonyymi
Ile Vainio on turhista turhin, sen suusta tulee joko huonoja klisheitä (esim. arviot Veskusta) tai pelkkää paskaa.
- Anonyymi
Minkä helvetin takia se humanoidi ei napannu Ilee ufoonsa? No ei kai niillekään ihan mikä tahansa kelpaa.
- Anonyymi
Kuka tämä Ile Vainio on?
Pitäisikö jonkun tietää hänestä jotain? - Anonyymi
Näyttää olevan tärkeää päästä joka kuvaan näyttämään typerää pärstäänsä.
Mitä tämä "Ile" on koskaan ylipäätään tehnyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225111
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24563- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17923viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61803- 37779