Kuuma huhu

Agustos Canard

Joo, Kuulin aika erikoiselta kuulostavan huhun. Mutta ihan sellaiselta tietävältä henkilöltä. Huhu väittää, että Mitsun maahantuonti ja myynti siirtyisivät Delta-ketjulle. Ei ole tiemmä Mitsun tehdas ollut tyytyväinen Vehon toimintaan. Saa nähdä.

15

1562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • irak57

Jos näin kävisi niin minulla olisi sitten viimeinen Mitsu menossa joka muuten on jo kolmas peräkkäin. Minulla oli aiemmin Fiat jossa huollot tehtiin Deltassa ja jo soilloin totesin ei koskaan enää Deltalle ja sanani pidän.

• tsiisus2010

Toivottavasti huhu ei pidä paikkaansa. Deltalla on kyllä ehkä kaikista kehnoin maine noista isommista autoliikkeistä.

• merkkiä vaihda

Deltastahan ei tarvi kuin auto ostaa. Huolloissa voi edelleen käyttää muuallakin, koska nykyisinhän merkkihuoltoja tekevät muutkin kuin autojen myyjäliikkeet

• ASXprofeetta

Eli Mitsu siirtyy Deltaan. Ei se välttämättä huono homma ole, ainakin Fiat kuulemma meni ojasta allikkoon maahantuojaa vaihtaessa...

• fiat romahti

"Eli Mitsu siirtyy Deltaan. Ei se välttämättä huono homma ole, ainakin Fiat kuulemma meni ojasta allikkoon maahantuojaa vaihtaessa... "

Ainakin Fiatin myynti on romahtanut sellaiseen allikkoon, että ei taida sieltä nousta ylös ainakaan nykyisen maahantuojan toimesta. Ihmettelen, että mitä tehdas mahtaa siitä tykätä... Voi olla, että Delta pystyy kasvattamaan mitsun myyntiä merkittävästikin, jää nähtäväksi. Hyvänä vertailuparina tässä on myös Kia vs. Hyundai myyntimäärät, Kia myy 2 x kertaa enemmän kuin Hyundai.

• nipponisti.

Tuskin markkinointi voi enään nykyistä huonommaksi mennä. Edes uutuusmalli ASX ei ole saanut juuri minkäänlaista mainontaa. Mutta jos Delta tosiaan alkaisi hoitaa maahantuontia ja myyntiä, niin olisi se yllätys, koska heillä olisi sitten kaksi samoista ostajista kilpailevaa merkkiä, ja erittäin laadukkaana autonamitsu kyllä söisi kian osuutta, mielenkiintoista.

• Oja ja allikko
      • Oja ja allikko

• nipponisti.
        Oja ja allikko kirjoitti:

Myös Alfabbs:stä löytyy tarinaa.

http://www.alfabbs.fi/

Eihän sitä mitsua ole mikään pakko sinne konelaan viedä huoltoon, ihan samoin kun ei tarvinnut vehossakaan käyttää. Sen suhteen ei mikään muutu.

• Oja ja allikko
        nipponisti. kirjoitti:

Eihän sitä mitsua ole mikään pakko sinne konelaan viedä huoltoon, ihan samoin kun ei tarvinnut vehossakaan käyttää. Sen suhteen ei mikään muutu.

Oma 3-vuotias Mitsuni ei ole käynyt Veholla luovutushuollon jälkeen ja Deltaa se ei tule minun omistuksessa näkemäänkään.

• lasödjfalk
        Oja ja allikko kirjoitti:

Oma 3-vuotias Mitsuni ei ole käynyt Veholla luovutushuollon jälkeen ja Deltaa se ei tule minun omistuksessa näkemäänkään.

Missähän kannattaisi huollattaa Outlanderia kun asun Espoossa?

• Lancer SS
        lasödjfalk kirjoitti:

Missähän kannattaisi huollattaa Outlanderia kun asun Espoossa?

niin Lohjalla Lohjanportin autossa, Riihimäellä Autohuolto Leinolla tai Järvenpäässä Mäkelän Autossa. Mitsun sivuilta www.mitsubishi.fi löytyy listaa huoltopisteistä. Itse olen käyttänyt Lohjalla huollossa, kun asuin Espoossa ja hyvää palvelua olen saanut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2463
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1628
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1366
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      157
      1205
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1115
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      116
      1101
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1054
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1051
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      929
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe