tiedän joitain Jouskareita jotka

juha82222

on pettäneet avioliitossa mm isäni serkku.
ja 2 ulkomaalaista jalkapalloilijaa jotka todellisia naistenmiehiä.

Mut yleensä Jousimiehestä todetaan että se on rehellinen merkki, tiedän.

3

771

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vain täysi pässi uskoo siihen, että luonteisiin tai käyttäytymiseen vaikuttaa se, minkä tähden alla on syntynyt.

Eikö ihmiset todella tiedä, että persoonallisuutta on todellakin tutkittu jo vuosikymmenet ja on olemassa useita tapoja kartoittaa persoonaa ja erilaisia luonneanalyysejä.

Jos nyt otetaan samaan aikaan, vaikka samana päivänä, syntyneitä ihmisiä ja pannaan ne tekemään muutama luonneanalyysi, vastauksista löytyy samanlaisuutta, mutta myös paljon erilaisuutta. Ja kun laitetaan vanhemmat tekemään sama analyysi (mieluummin samassa iässäkin), niin huomataan että vanhemmilla on samanlaisia luonteenpiirteitä, vaikka ovat syntyneet eri aikaan.

Luonteen ja persoonan määrää geenit ja kasvatus, ei tähdet. Tietysti tädeillä on tylsempää elää, jos tunnustavat tämän, mutta alkakaapa perehtyä psykologiaan. se on jännittävämpää kuin astrologia!

• juha822222

olemassa Astrologia-Ammatti??
        se on tosiaan ammatti joillakin ihmisillä ja he tienaavat sillä leipänsä.

itse uskon sekä en usko Astrologiaan, se on mulle semmonen mysteerinen asia.
        Siis en sanoisi että olisin pässi enkä välttämättä menisi kutsumaan edes pässeiksi niitä ihmisiä jotka
        uskoo 100%:sti astrologiaan.

• Jouskarinainen!

Pitää tietää millainen syntymä/tähtikartta on kyseessä jouskareilla.

Itse tunnen muutamia jouskareita. Jotku on sellasia jotka todellakin pettää kumppania ja jotku todellakin luotettavia niin kuin minä. Kohtelen toista siten miten haluan itseäni kohdeltavan.

Minä olin aviossa kauris-miehen kanssa ja hän kyllä petti minkä kerkesi. En kuitenkaan lähde yleistämään, koska se ei ole sopivaa. Tunnen kyllä muutamia kauriita, jotku on todellakin pettureita, mutta tunnen kyllä sellasiakin jotka ovat todellakin luotettavia.

Voi hyvänen aika sentään, jos rupeaisin vielä listaamaan, niin huomataan, että joka merkissä on pettureita ja luotettavia, joten jääköön se listaamatta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomessa on meneillään boomereiden kosto

1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä
      Maailman menoa
      95
      2780
    2. Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?

Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri
      Maailman menoa
      128
      1985
    3. IPCC romahtaa

Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl
      Ilmastonmuutos
      58
      1967
    4. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      33
      1646
    5. Mitä ikävöit eniten

kaivatussasi? 🫶
      Ikävä
      94
      1590
    6. Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle

Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t
      Koirat
      28
      1544
    7. Miten voit vain

Olla kuin mitään ei olisi?
      Ikävä
      141
      1304
    8. Anabaptismin kirous

Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä
      Kaste
      416
      1103
    9. Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet

Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa
      Sinkut
      256
      1014
    10. kamera hakokylässä

kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!
      Hyrynsalmi
      19
      1005
    Aihe