on pettäneet avioliitossa mm isäni serkku.
ja 2 ulkomaalaista jalkapalloilijaa jotka todellisia naistenmiehiä.
Mut yleensä Jousimiehestä todetaan että se on rehellinen merkki, tiedän.
tiedän joitain Jouskareita jotka
3
744
Vastaukset
Vain täysi pässi uskoo siihen, että luonteisiin tai käyttäytymiseen vaikuttaa se, minkä tähden alla on syntynyt.
Eikö ihmiset todella tiedä, että persoonallisuutta on todellakin tutkittu jo vuosikymmenet ja on olemassa useita tapoja kartoittaa persoonaa ja erilaisia luonneanalyysejä.
Jos nyt otetaan samaan aikaan, vaikka samana päivänä, syntyneitä ihmisiä ja pannaan ne tekemään muutama luonneanalyysi, vastauksista löytyy samanlaisuutta, mutta myös paljon erilaisuutta. Ja kun laitetaan vanhemmat tekemään sama analyysi (mieluummin samassa iässäkin), niin huomataan että vanhemmilla on samanlaisia luonteenpiirteitä, vaikka ovat syntyneet eri aikaan.
Luonteen ja persoonan määrää geenit ja kasvatus, ei tähdet. Tietysti tädeillä on tylsempää elää, jos tunnustavat tämän, mutta alkakaapa perehtyä psykologiaan. se on jännittävämpää kuin astrologia!- juha822222
olemassa Astrologia-Ammatti??
se on tosiaan ammatti joillakin ihmisillä ja he tienaavat sillä leipänsä.
itse uskon sekä en usko Astrologiaan, se on mulle semmonen mysteerinen asia.
Siis en sanoisi että olisin pässi enkä välttämättä menisi kutsumaan edes pässeiksi niitä ihmisiä jotka
uskoo 100%:sti astrologiaan.
- Jouskarinainen!
Pitää tietää millainen syntymä/tähtikartta on kyseessä jouskareilla.
Itse tunnen muutamia jouskareita. Jotku on sellasia jotka todellakin pettää kumppania ja jotku todellakin luotettavia niin kuin minä. Kohtelen toista siten miten haluan itseäni kohdeltavan.
Minä olin aviossa kauris-miehen kanssa ja hän kyllä petti minkä kerkesi. En kuitenkaan lähde yleistämään, koska se ei ole sopivaa. Tunnen kyllä muutamia kauriita, jotku on todellakin pettureita, mutta tunnen kyllä sellasiakin jotka ovat todellakin luotettavia.
Voi hyvänen aika sentään, jos rupeaisin vielä listaamaan, niin huomataan, että joka merkissä on pettureita ja luotettavia, joten jääköön se listaamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1506801MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny635913Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.884549NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1004466Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1614290Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.941670- 4021566
- 821379
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a301355Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?411141