Halvin välityspalkkio Turussa?

myymässä

Mikä kiinteistövälitysfirma olisi hyvä ja edullinen vaihtoehto Turun seudulla? Halvin palkkio on 2.88 %, mikä on toistaiseksi tullut vastaan.

11

4305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elena75

Meillä oli näytönpaikasta 2,44% muistaakseni.Tais olla joku tarjous,kun nykyään mainostavat yli 4%.
      Asunto ei mennyt kaupaksi ja epäilin välittäjän kykyjä.Aluksi mielisteli,mutta myöhemmin muuttui ylimielikseksi.Harmittaa kun tuhlattiin firman kanssa aikaa.Firma voi olla ihan ok muuten,mutta kun ei ole kokemusta kuin yhdestä välittäjästä.Olin tyytyväinen otettuihin kuviin ja lehtimainoksiin.
      Huoneistoketju ainakin mainostaa 2,46%,kokemusta heistä ei ole.Mitä olen huomannut niin ainakin lehtimainokset on aika pieniä ja huomaamattomia.
      Mutta kannattaa neuvotella firmojen kanssa.Sanoa suoraan että toisesta firmasta on tälläinen tarjous.

• Kaupat tehnyt

Oleellinen huomiotava asia minulle paljon tärkempää on välittäjän suhtautuminen minun asuntoni myymiseen.Myöskin toinen välittäjä voi saada paremman hinnan asunnostasi.Myin n kk sitten asuntoni kysyin 3 välittäjältä asunnostani erot heillä asuntoni arviointiin olivat huomattavat."Ostajahan välityspalkkion maksaa.

• Anonyymi

Myyjä maksaa välityspalkkio jos on tilannut asunnon välittäjän.

• Tagi69

Itse en ottaisi halpaa tunaria myymään asuntoani.

• help3
      • Anni322

Helpin 995e välitys koskee vain yksiöitä.

• myyntiä miettimässä

Ja toi uusi http://www.Kotidiili.fi maksaa 595 euroa sisältäen alvin.
      Onko siitä kellään vielä mitään kokemuksia?
      Jethro Rostedt siinä on kasvoineen esillä

• njet harasso

hyvä rahastushuijaus.

• Anonyymi

Asuntojen välitysliikkeet ilmoittavat aina KORKEIMMAN välityspalkkion hinnastoissaan. Tinki varaa niissä on paljon.

Välittäjät suorastaan tappelevat myytävistä kohteista, jotta saisivat asunnon itselleen välitykseen.

Kilpailutus sivustojen kautta voit kilpailuttaa välittäjät ja välityspalkkiot.
      Sivustoja on lukuisia. Googlettamalla löydät palvelut.

Sivustoja jotka pikaisella googlauksella löysin:
      www.kilpailuttaja24.fi
      www.hintanakertaja.fi
      www.asuntokauppaa.fi
      jne

Onhan se kiva maksaa asunnon myyntipalvelusta, mutta ei kai tuhottomasti ole järkeä maksaa? Välittäjät ovat varmasti palkkansa ansainneet, mutta liika on liika, siksi on hyvä kilpailuttaa.

• Anonyymi

Eilen laitoin kilpailutuksen kilpailuttaja24.fi palvelun kautta.

Yöllä oli neljä välityspalkkiotarjousta tullut sähköpostiin.

3200€-3600€ hintavälillä oli tarjoukset. Välitysliikkeiden listahintoihin nähden tarjoukset olivat noin 4000€ edullisemmat.

Täytyy pyytää pari välittäjää käymään vielä kotonani, jotta voin tutustua vähän itse myyntimiehiinkin.

• Anonyymi

Näytönpaikka pelaa ostajan pussiin. Vedätettiin ehdollisella kaupalla, että asunto säilyy myynnissä kuten pitäisikin ainakin muilla. No olivat vetäneet pois myynnistä, ettei pääse kilpailevia tarjouksia tulemaan. Sanoivat, että pitää pitää kiinni näistä ostajista. Kun tämä ehdollinen sopimus päättyy niin enpä jatka. Kyllähän uusia tarjouksia pitää pystyä ottamaan vastaan ja myös jos jollain ei ole rasitteena myymätöntä asuntoa ja maksaa enemmän heti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      8
      3316
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1848
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1556
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      75
      1156
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      60
      966
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      32
      940
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      208
      861
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      813
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      806
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      758
    Aihe