Halvin välityspalkkio Turussa?

myymässä

Mikä kiinteistövälitysfirma olisi hyvä ja edullinen vaihtoehto Turun seudulla? Halvin palkkio on 2.88 %, mikä on toistaiseksi tullut vastaan.

11

4218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elena75

      Meillä oli näytönpaikasta 2,44% muistaakseni.Tais olla joku tarjous,kun nykyään mainostavat yli 4%.
      Asunto ei mennyt kaupaksi ja epäilin välittäjän kykyjä.Aluksi mielisteli,mutta myöhemmin muuttui ylimielikseksi.Harmittaa kun tuhlattiin firman kanssa aikaa.Firma voi olla ihan ok muuten,mutta kun ei ole kokemusta kuin yhdestä välittäjästä.Olin tyytyväinen otettuihin kuviin ja lehtimainoksiin.
      Huoneistoketju ainakin mainostaa 2,46%,kokemusta heistä ei ole.Mitä olen huomannut niin ainakin lehtimainokset on aika pieniä ja huomaamattomia.
      Mutta kannattaa neuvotella firmojen kanssa.Sanoa suoraan että toisesta firmasta on tälläinen tarjous.

    • Kaupat tehnyt

      Oleellinen huomiotava asia minulle paljon tärkempää on välittäjän suhtautuminen minun asuntoni myymiseen.Myöskin toinen välittäjä voi saada paremman hinnan asunnostasi.Myin n kk sitten asuntoni kysyin 3 välittäjältä asunnostani erot heillä asuntoni arviointiin olivat huomattavat."Ostajahan välityspalkkion maksaa.

      • Anonyymi

        Myyjä maksaa välityspalkkio jos on tilannut asunnon välittäjän.


    • Tagi69

      Itse en ottaisi halpaa tunaria myymään asuntoani.

    • help3
      • Anni322

        Helpin 995e välitys koskee vain yksiöitä.


    • myyntiä miettimässä

      Ja toi uusi http://www.Kotidiili.fi maksaa 595 euroa sisältäen alvin.
      Onko siitä kellään vielä mitään kokemuksia?
      Jethro Rostedt siinä on kasvoineen esillä

      • njet harasso

        hyvä rahastushuijaus.


    • Anonyymi

      Asuntojen välitysliikkeet ilmoittavat aina KORKEIMMAN välityspalkkion hinnastoissaan. Tinki varaa niissä on paljon.

      Välittäjät suorastaan tappelevat myytävistä kohteista, jotta saisivat asunnon itselleen välitykseen.

      Kilpailutus sivustojen kautta voit kilpailuttaa välittäjät ja välityspalkkiot.
      Sivustoja on lukuisia. Googlettamalla löydät palvelut.

      Sivustoja jotka pikaisella googlauksella löysin:
      www.kilpailuttaja24.fi
      www.hintanakertaja.fi
      www.asuntokauppaa.fi
      jne

      Onhan se kiva maksaa asunnon myyntipalvelusta, mutta ei kai tuhottomasti ole järkeä maksaa? Välittäjät ovat varmasti palkkansa ansainneet, mutta liika on liika, siksi on hyvä kilpailuttaa.

      • Anonyymi

        Eilen laitoin kilpailutuksen kilpailuttaja24.fi palvelun kautta.

        Yöllä oli neljä välityspalkkiotarjousta tullut sähköpostiin.

        3200€-3600€ hintavälillä oli tarjoukset. Välitysliikkeiden listahintoihin nähden tarjoukset olivat noin 4000€ edullisemmat.

        Täytyy pyytää pari välittäjää käymään vielä kotonani, jotta voin tutustua vähän itse myyntimiehiinkin.


    • Anonyymi

      Näytönpaikka pelaa ostajan pussiin. Vedätettiin ehdollisella kaupalla, että asunto säilyy myynnissä kuten pitäisikin ainakin muilla. No olivat vetäneet pois myynnistä, ettei pääse kilpailevia tarjouksia tulemaan. Sanoivat, että pitää pitää kiinni näistä ostajista. Kun tämä ehdollinen sopimus päättyy niin enpä jatka. Kyllähän uusia tarjouksia pitää pystyä ottamaan vastaan ja myös jos jollain ei ole rasitteena myymätöntä asuntoa ja maksaa enemmän heti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe