lopun alku käsillä

:(

Tämä bändi on ollut muutaman vuoden eräs lempibändeistäni, mutta harmittaa, etten ole heitä nähnyt livenä kuin kerran ja täytyy spekuloida, että onko tämä mahdollisesti lopun alku heille? Mistään ei informoida faneille (keikoista(tulevista), projekteista yms. tulevaisuuden visioista)... en enää ihmettele sitä mihin heidän suosio on kadonnut. Vasta tuli uusi levy ja sitä ei ns. promota juurikaan keikoilla tai millään mainoksilla yms. Ja tiedän että on oma levy-yhtiö ja resurssit eivät ole samaa luokkaa kuten esimerkiksi suurilla levy-yhtiöillä...
Vai tarvitsevatko aikaa yksityiselämän hoitoon vai onko tapahtunut jotain ikävämpää...?

3

989

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fanittaja77

      "Mistään ei informoida faneille (keikoista(tulevista), projekteista yms. tulevaisuuden visioista)"

      No siis kokoajanhan twitterissä ja facebookissa infotaan.
      Just oli 25.11 keikka Tallinnan laivalla. Joka oli aivan sairaan hyvä!
      Tekevät levyä nyt myös.
      Liity vaikka facebookkiin ja heidän porukkaansa niin saat infoa.

      • :(

        ehkä infotaan muttei riittävästi!
        Mikä idea siinä on, että hädin tuskin on edellinen levy ulkona, kun uutta jo tehdään...
        Twitteriä seuraan, facebookissa olen ja myös heidän faninaan siellä, mutta... se tiedotus ontuu ja pahasti!

        Ihan rakentavaa palautetta mielestäni annan ja heti pidetään ihan idioottina, kuten heidän forumillaan eräät nimimerkkien taakse piiloutuvat henkilöt...


      • kakkara
        :( kirjoitti:

        ehkä infotaan muttei riittävästi!
        Mikä idea siinä on, että hädin tuskin on edellinen levy ulkona, kun uutta jo tehdään...
        Twitteriä seuraan, facebookissa olen ja myös heidän faninaan siellä, mutta... se tiedotus ontuu ja pahasti!

        Ihan rakentavaa palautetta mielestäni annan ja heti pidetään ihan idioottina, kuten heidän forumillaan eräät nimimerkkien taakse piiloutuvat henkilöt...

        Kuten itsekin sanoit niin ei ole taustalla mitään isoa levy yhtiötä joka hoitaisi sitä tiedottamista sun muuta. Ilmeisesti hoitavat pääosin itse bändin asioita mikä tietysti johtaa siihen että kaikkea ei oikein ehdi.
        Kyllä tosiaan joskus tuntuu että sitä tietoa saa vain itse kyselemällä, mutta pääosin aika hyvin ovat facebookissa vastailleet.
        Syksyhän taisi mennä Phoenix Effectin kanssa studiolla kun olivat mukana työstämässä heidän levyään ja ilmeisesti myös pikkuhiljaa tekevät itsekin uutta materiaalia. Se ei kuitenkaan vielä tarkoita että nyt ollaan heti pukkaamassa uutta levyä.
        Keikkalistaa varmasti tulee heidän sivuilleen sitten kun asiat varmistuvat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe