Ostin marketista pienen onnenpalmun. Mitä siitä tulee, miten hoidetaan?
-kiitos-
Onnenpalmu
6
3981
Vastaukset
- kenties
Tarkoitakohan onnenbambua,onko siinä latvassa vain lehtitupsuja ?
- Onnen kalle
Sama rehu mitä muutkin on kyselly se ei ole onnenbambu vaan hyvä veruke saada rahaa. se on tarakkipuu.
- kirjoitusvirhe
Onnen kalle kirjoitti:
Sama rehu mitä muutkin on kyselly se ei ole onnenbambu vaan hyvä veruke saada rahaa. se on tarakkipuu.
Siis, se on ruokotraakkipuu, eikä tarakkipuu ;)
- soohvia
kirjoitusvirhe kirjoitti:
Siis, se on ruokotraakkipuu, eikä tarakkipuu ;)
Kertokaa mullekin joo. Ostin minäkin kaupasta "onnenpalmun" enkä tiedä hoito-ohjeista mtn. Netistäkin yllättävän vähän löytyy tietoo (pitäneekö kirjastoon asti vaivautua ;)). Mulla palmu on tehny pienen silmun jo :) mielenkinnolla odotan. Sen olen saanut selville, ettei kannata vaihtaa vesiä kuin muutaman kerran vuodessa vaikka silloin, kun vesi on loppumaisillaan. Mukavaa kevään odotusta kaikille.
- vekku 2
soohvia kirjoitti:
Kertokaa mullekin joo. Ostin minäkin kaupasta "onnenpalmun" enkä tiedä hoito-ohjeista mtn. Netistäkin yllättävän vähän löytyy tietoo (pitäneekö kirjastoon asti vaivautua ;)). Mulla palmu on tehny pienen silmun jo :) mielenkinnolla odotan. Sen olen saanut selville, ettei kannata vaihtaa vesiä kuin muutaman kerran vuodessa vaikka silloin, kun vesi on loppumaisillaan. Mukavaa kevään odotusta kaikille.
Minulla onnen palmu juurtui ja on mullassa ja kasvanut ja voi hyvin
- Anonyymi
Minulla ollut monta vuotta onnenpalmu istutin sen multaan se on kasvanut laipioon asti olen ottanut siitä jo monta pistokasta sitä täytyy kastella paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1105762
- 564271
- 472587
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282428Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151514
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331362Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201230- 251131
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431081