Ostin marketista pienen onnenpalmun. Mitä siitä tulee, miten hoidetaan?
-kiitos-
Onnenpalmu
6
3677
Vastaukset
- kenties
Tarkoitakohan onnenbambua,onko siinä latvassa vain lehtitupsuja ?
- Onnen kalle
Sama rehu mitä muutkin on kyselly se ei ole onnenbambu vaan hyvä veruke saada rahaa. se on tarakkipuu.
- kirjoitusvirhe
Onnen kalle kirjoitti:
Sama rehu mitä muutkin on kyselly se ei ole onnenbambu vaan hyvä veruke saada rahaa. se on tarakkipuu.
Siis, se on ruokotraakkipuu, eikä tarakkipuu ;)
- soohvia
kirjoitusvirhe kirjoitti:
Siis, se on ruokotraakkipuu, eikä tarakkipuu ;)
Kertokaa mullekin joo. Ostin minäkin kaupasta "onnenpalmun" enkä tiedä hoito-ohjeista mtn. Netistäkin yllättävän vähän löytyy tietoo (pitäneekö kirjastoon asti vaivautua ;)). Mulla palmu on tehny pienen silmun jo :) mielenkinnolla odotan. Sen olen saanut selville, ettei kannata vaihtaa vesiä kuin muutaman kerran vuodessa vaikka silloin, kun vesi on loppumaisillaan. Mukavaa kevään odotusta kaikille.
- vekku 2
soohvia kirjoitti:
Kertokaa mullekin joo. Ostin minäkin kaupasta "onnenpalmun" enkä tiedä hoito-ohjeista mtn. Netistäkin yllättävän vähän löytyy tietoo (pitäneekö kirjastoon asti vaivautua ;)). Mulla palmu on tehny pienen silmun jo :) mielenkinnolla odotan. Sen olen saanut selville, ettei kannata vaihtaa vesiä kuin muutaman kerran vuodessa vaikka silloin, kun vesi on loppumaisillaan. Mukavaa kevään odotusta kaikille.
Minulla onnen palmu juurtui ja on mullassa ja kasvanut ja voi hyvin
- Anonyymi
Minulla ollut monta vuotta onnenpalmu istutin sen multaan se on kasvanut laipioon asti olen ottanut siitä jo monta pistokasta sitä täytyy kastella paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S605944- 1003091
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242366- 212028
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451731Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911727Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791646- 261562
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691491Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374