En ymmärrä tätä, kaikki jännittää tässä elämässä! Heti kun lähden ulos/tulee vieraita, alkaa ahdistamaan! Silmissä paska ja itkuisuuden tunne ja joka paikka kehossa jännittää. Jopa kadulla vastaan tulijan kohtaaminen on vaikeaa, ei tiedä minne päin katsoisi.... Näin, jos en käytä rauhoittavia. Nyt menee oxepam 2x15 mg päivässä ja se kyllä auttaa, mutta teho laskee kun joutuu käyttämään jatkuvasti! En voi käydä töissä, kaupungilla, tavata tuttuja, yleensäkkään ihmisiä, ilman lääkitystä. Mikä avuksi? Kaikki olisi muuten elämässä hyvin jos ei olisi tätä.
Kaikki jännittää!
4
1728
Vastaukset
- Siiri
Mun yks tuttu kävi läpi hirveän taistelun päästäkseen irti vuosien oxepam-riippuvuudesta. Meinasi kirjaimellisesti kuolla, kun vieroitusoireet olivat niin voimakkaat(ahdistus,henkinen paha olo jne) Hän tosin halusi päästä lääkkeistä irti omin voimin ilman lääkärin ym. apua. Selvisi sentään. Alunperin hänkin sai lääkkeet jännitys- ja paniikkioireisiin.Hän aloitti sittemmin tämän EMDR-eli silmänliike terapian. Kuulostaa koko terapia ihan hölmöltä, mutta hän on saanut siitä apua jännitysoireisiinsa.Siitä löytyy varmasti artikkeleita netistä. Myös näitä Omega-3 rasvahappovalmisteita suositellaan tänä päivänä ihan virallisesti masennus ym.oireisiin. Tuskin niistä ainakaan mitään vahinkoa on. Ensin taitaa olla viisainta päästä rauhottavista lääkkeistä eroon. Suosittelen että haet siihen ulkopuolista tukea. Yksin siitä on liian työläs selvitä.
- grl5
Noh voin sanoo ettet oo yksin ton jännittämisen kanssa..:/ mä oon kans kova jännittämään, lääkkeitä en nyt siihen viel tarvitse mutta vaikeeta on. Etenki jännitän ihmisiä, niiden kanssa olemista.
- <3
Mul oli ihan sama, kunnes mä päätin vaan kohdata sen pelon. Ei se oo mitään vaikeeta ees! Kunhan meet ja näytät mistä tuulee!
- pelokas19
Mulla on sama ongelma. En voi juuri missään käydä tämän vuoksi, varsinkaan kyläilemässä. Kun kauppaan pitäisi lähteä, pelkään että siellä on tuttuja ja että joudun keskustelemaan heidän kanssaan. Mahani menee myös sekaisin jännittämisestä. Hikoilen normaalistikkin paljon ja jännitystilanteessa vielä runsaammin. Juhlia on nyt kesän kynnyksellä tulossa ja se tuntuukin kamalalta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758