Mistä NRJ:N soittolistatietoja ?

Anneli

Onko mitään sivuja missä olis NRJ:N soittolista ?

Ennen lista näkyi osoitteesta:

http://calm.iki.fi/soittolistat

Nyt tuosta osoitteesta ei moista soittotietoa löydy...

NRJ:n kotisivuilta kyllä löytyy se biisi, mikä nyt soi ? Mutta kun haluaisin tietää, mitä kanava yleensä soittaa ? Ei siellä niiden sivuilla voi koko aikaa olla.. Kanava ei nykyisellä paikkakunnallani kuulu, mutta kuuluu paikkakunnalla, minne olen muuttamassa.. Olen kuullut, että NRJ olisi parikymppiselle hyvä vaihtoehto, mutta biisejä kanava soittaa ?

Eikö mistään löydy sellaista listaa, mistä löytyy ?

23

22537

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taneli

Katso se biisi, mikä soi nyt. Samanlaista soi siellä sitten IHAN KOKO AJAN.

Jos olet jo parikymppinen olet ehdottomasti liian vanha kuuntelemaan NRJ:ä. Kanavan ohjelmallinen ja musiikillinen linjaus on suunnattu noin 12-15 -vuotiaille. Sitä vanhemmat ihmiset tuskin jaksavat kuunnella kanavaa viittätoista minuuttia pidempään.

• radio

• Anneli

• -.-

tämä on nyt vaan mielipide kysymys... jos kuuntelet vaikka novaa, paskaa tulee sieltäki....
        jos kaikilta kysytään nii päästään siihe tulokseen et samaa paskaa tulee joka puolelta...

• Miksu -93

toi nrj "nyt soi" kusee oikeen kunnolla... kaikki mitä biisit mitkä ei oo niitten "soittolistalla" ei näy siine "nyt soi" kohdassa vaan siihen jää (esim nyt) Muse - Resistance vaikka oikeasti soi sturm und drang - indian..

jos haluat tietää jonkun biisin mikä soi, niin kannattaa ladata kännykkään sellainen ohjema kuin shazam.
      se kertoo kappaleen joka soi kunhan annat sen ensin kuunnella ja lähettää näytteen (Wlanin käyttö suositeltavissa) itselläni on nokia 5800 expressmusic ja hyvin pelittää ^^

• Voice on taide

Parempi.

Soittolistakin netissä.

• jajajajakki
        Voice on taide kirjoitti:

Parempi.

Soittolistakin netissä.

Voice soittaa liian vanhaa musiikkia. Ei ole tarpeeksi tuore, sori vaan!

• Xxx.
        jajajajakki kirjoitti:

Voice soittaa liian vanhaa musiikkia. Ei ole tarpeeksi tuore, sori vaan!

Vaihtelevuutta musaan, siinä Voice on onnistunut paremmin kuin tämä hikinen NRJ.

• siis...
        Xxx. kirjoitti:

Vaihtelevuutta musaan, siinä Voice on onnistunut paremmin kuin tämä hikinen NRJ.

YleX on tuorein. Ja soittolistat ovat netissä.

• NRJ on parempi
        Xxx. kirjoitti:

Jos kuuntelisit kanavaa tarkemmin, niin huomaisit että Voice ei todellakaan ole monipuolisempi.

• NRJ:n vakio kuunte..
        NRJ on parempi kirjoitti:

Jos kuuntelisit kanavaa tarkemmin, niin huomaisit että Voice ei todellakaan ole monipuolisempi.

hei te ihmiset ! jos kuuntelitte tänään nrj tä joskus n. 17 aikaan niin seiltä tuli sellanen suomalainen biisi ja se laulaja kuullosti ihan joltain tyyliin ; jippu tai johanna kurkela..
        ääh.. ärsyttää, en löydä sitä biisiä.. se oli juuri musamaraton menossa ni ne ei sanonu sitä nimeä.. :/ mutta JOSPA joku tietäis.. :))))

• gostosa
        NRJ:n vakio kuunte.. kirjoitti:

hei te ihmiset ! jos kuuntelitte tänään nrj tä joskus n. 17 aikaan niin seiltä tuli sellanen suomalainen biisi ja se laulaja kuullosti ihan joltain tyyliin ; jippu tai johanna kurkela..
        ääh.. ärsyttää, en löydä sitä biisiä.. se oli juuri musamaraton menossa ni ne ei sanonu sitä nimeä.. :/ mutta JOSPA joku tietäis.. :))))

olisko uutta laura närheä??

• -||-
        gostosa kirjoitti:

olisko uutta laura närheä??

juuuuuuuuuuuuuuuuu kyll' se oli tuo laulaja :) enää vai biisi etsimään..

• RadioSoitto
        -||- kirjoitti:

juuuuuuuuuuuuuuuuu kyll' se oli tuo laulaja :) enää vai biisi etsimään..

Laura Närhi - Jää mun luo

• jäi vaivaamaan! :)
        RadioSoitto kirjoitti:

Laura Närhi - Jää mun luo

Nrj:llä soi yks aivan mieletön biisi joka kuulostaa Lenny Kravitzilta mutta tuskin on sitä. Biisi on aika sellanen puoli hidas ja siinä keskivaiheilla tulee ihana kitarasoolo mikä jää kyllä mieleen tästä biisistä. Sanoja yritin painaa mieleen, jotka ei tietenkään jäänyt mieleen (ehkäpä siel saatettiin laulaa "my heart is one" mut saattaapi olla, et heitin hatusta :D ) ja aattelin et kyllä sen tuolta nrj:n sivuilta löydän mutta enpäs löytänytkään. Yritin bongata sitä muilta radion soittolistoilta mut ei onnannnut. Osaisko joku ihana auttaa löytämään tämän hyvän biisin???? :)

• Toselic
        jäi vaivaamaan! :) kirjoitti:

Nrj:llä soi yks aivan mieletön biisi joka kuulostaa Lenny Kravitzilta mutta tuskin on sitä. Biisi on aika sellanen puoli hidas ja siinä keskivaiheilla tulee ihana kitarasoolo mikä jää kyllä mieleen tästä biisistä. Sanoja yritin painaa mieleen, jotka ei tietenkään jäänyt mieleen (ehkäpä siel saatettiin laulaa "my heart is one" mut saattaapi olla, et heitin hatusta :D ) ja aattelin et kyllä sen tuolta nrj:n sivuilta löydän mutta enpäs löytänytkään. Yritin bongata sitä muilta radion soittolistoilta mut ei onnannnut. Osaisko joku ihana auttaa löytämään tämän hyvän biisin???? :)

Oisko Jack Whiten ja Alicia Keysin - Another way to die?

• nikkkkkkiiii

itse koitin epätoivoissani etsiä jostain tietoa että mikä kappale NRJ:llä soi 21.12.2010 noin klo 23.27? siinä veisattiin jotain between lost tai jotain tuohon tyyliin. ei mikään ihan poppiskappale

• kuuntelin aikoinaan
        nikkkkkkiiii kirjoitti:

itse koitin epätoivoissani etsiä jostain tietoa että mikä kappale NRJ:llä soi 21.12.2010 noin klo 23.27? siinä veisattiin jotain between lost tai jotain tuohon tyyliin. ei mikään ihan poppiskappale

itse olen kuunnellut kanavaa viimeksi joskus 2003, soiko siellä edelleen pelkästään päivän hitit, vai soittaako ne vanhempaakin, eli ysäriä??

• hakuammuntaa
        kuuntelin aikoinaan kirjoitti:

itse olen kuunnellut kanavaa viimeksi joskus 2003, soiko siellä edelleen pelkästään päivän hitit, vai soittaako ne vanhempaakin, eli ysäriä??

soittakaa hyvät ihmiset itse sinne ja kysykää mikä biisi milloinkin soi, nehän sen parhaiten tietää!

• xoxoxoxo

Osaisko joku kertoo mikä biisi se on ko soi siinä summerheatinki mainoksesa nygårdin jälkeen, lauletaan jotain tyyliin ''i wanna dance dance, all of the songs'' (tai jotain sinne päin) hyvä biitti ko. biisissä, kuulee harvemmin koko biisiä.

• Soittolista

Tässä linkki Nrj sivuille ja soittolistalle
      http://www.nrj.fi/soittolistat

Itse ainakin kuuntelen Nrj:tä paljon mieluummin kuin jotain Voicea soittolistakin paljon parempi ei soi kokoajan se yksi ja sama Alejandro. Nrj:ltä voin kuulla myös parhaita suosikkiartistejani toisin kuin Voicelta

• Radionkuuntelija

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      461
      3927
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1672
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1398
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      52
      1286
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1069
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1057
    Aihe