Kävin tänään ultrassa jossa lääkäri sanoi näkevänsä 4cm halkaisijaltaan olevan kystan. Kun olin lähdössä pois tuli vielä sanomaan ,että onhan vielä pieni mahdollisuus että oliskin keltarauhanen. (kp.16). Edellisen kerran kävin ultrassa perjantaina (19.11) ja silloin ei näkynyt kystaa eikä yhtään kasvanutta munarakkulaakaan. Minulla on pco joten pieniä munarakkuloita kyllä oli paljon. kp.3-7 söin clomifenia minkä vuoksi tuolla ultrassa perjantaina kävinkin. Sain myös tuolloin perjantaina menopur pistoksen.
Nyt sitten ei auta kuin odotella.
Mitenkä nopeasti tuollainen kysta sitten kasvaa kun edellisellä kerralla ei näkynyt mitään? Entäs ovulaatio mitenkä nopeasti se on ohi? tai siis jos perjantaina ei ollut yhtään kasvanutta rakkulaa olisiko tosiaan mahdollistaettä tänään se ovis olisi jo ohi? Ovulaatio minulla siis ollut hukasssa.
Lääkäri oli siis kokenut lapsettomuus lääkäri,mutta jäi siinä sitten hämemnnyksissä kysymättä.
Kysta vai keltarauhanen?
<3
0
917
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058