tyhmiä kysymyksiä...

tyhmä kyselijä=)

Minulla on raskaus toooooodella varhaisessa vaiheessa. La 13.11 olisi hedelmöitys tapahtunut ( /- 2pvä), ja jo sunnuntaina (ku en malttanut enää odottaa) 21.11 testiin ilmestyi haalea viiva. Testasin eilenkin, viiva näkyy vielä... Ja ajattelin varmuudeksi testata vielä huomennakin.... =) (Pelottaa niin paljon että menisi kesken, olisi tuulimuna jne, ei uskalla vielä innostua...)

No, olen nyt jo todella turvonnut, kamalan väsynyt, ja keskittymiskyky on häipyny kaukomatkalle. Päässä pyörii ja heikottaa.
Eksyin näille sivuille kun jostain tuli mieleen että voisiko siellä asustaa nyt kaksi yhden sijaan...?
Erittyykö sitä hcg:tä tuplamäärä jos on tuplat tulossa...? Sehän voisi olla syynä minkä takia plussa näkyi niin aikaisin...? Ehkä...? Käytössä Citymarketin Pregcheck. herkkä testi.

Jotenkin outoa, mutta ihan kuin olisin tuntenut hedelmöityksen, ja oireet alknut melkein samantien... torstaina (eli n 5pvä hedelmöityksen jälkeen) jo tunsin vatsassa sellaista nipistelyä etten edes yllättynyt kun testiin tuli viiva kontrolliviivan viereen...

Miten teillä muilla? Voiko sen mitenkään "tietää" jo näin aikaisin että olisi kaksoset tulossa, vai onko se kaikki vain mielikuvitusta?
(mahdotonta se ei ehkä olisi, mummini synnytti kaksoset joista valitettavasti vain toinen jäi henkiin).

No plaah, jos nyt ei ajattelisi ja miettisi liikaa, vaan keskittyisi tähän odottamiseen. Tuöee yksi tai kaksi, kunhan tulee edes joku=)

2

714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lnAlaKoAkdj

      itse en kaksosista "tiennyt" ennen ultralaakarin onnitteluja :). Tosin eka raskauteni kyseessa. Yksi tai kaksi, Onnea joka tapauksessa...itse olen miljonaari ollessani kahden taydellisyyden aiti!

      • äcojwscäw

        Minäkin olin ihan varma että olis kaksoset tulossa kun olin niin poikki ja alavatta kipristeli koko ajan. Kauhea väsymys ja huono olo, ei voimia ei mitään. Raskaustesti näytti heti vahvaa viivaa ja neuvolassa täti paineli vattaa ja sanoi että kohtu olisi aika iso niiksi viikoiksi mitä silloin oli.
        Olin jo aivan varma että kaksoset tulossa kun lähisuvussa niin monet kaksoset.

        No, seuraavalla vai sitä seuraavalla viikolla sitten pääsin gynelle ja ultraan. Ennen ultrausta myös gyne sanoi painellessaan että kohtu on lähtenyt kyllä hyvin kasvamaan.
        Sitten ultrassa näkyi vain yksi köllykkä. Olin kyllä aika helpottunut :) Johtuen ehkä siitä että pelkään voimani loppuvan jos oisi tullut kaksoset, yhden kanssa pärjään, ainakin niin luulen. Mutta kaksi olisi ehkä minulle tässä vaiheessa liikaa. Ensimmäinen raskaus meinaa.
        Ihmettelen kuitenkin että miksi kohtu oli niin suuri?
        sillä ultrassa oltuani siirrettiin laskettua aikaa 6 päivällä eteenpäin :o
        Voihn tietysti olla että siellä on ekaksi ollut kaksi mutta sitten toinen on "hävinnyt" :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1760
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      76
      1384
    3. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      189
      1313
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1298
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      163
      1081
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1063
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      912
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      886
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      836
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      804
    Aihe