Minulla on raskaus toooooodella varhaisessa vaiheessa. La 13.11 olisi hedelmöitys tapahtunut ( /- 2pvä), ja jo sunnuntaina (ku en malttanut enää odottaa) 21.11 testiin ilmestyi haalea viiva. Testasin eilenkin, viiva näkyy vielä... Ja ajattelin varmuudeksi testata vielä huomennakin.... =) (Pelottaa niin paljon että menisi kesken, olisi tuulimuna jne, ei uskalla vielä innostua...)
No, olen nyt jo todella turvonnut, kamalan väsynyt, ja keskittymiskyky on häipyny kaukomatkalle. Päässä pyörii ja heikottaa.
Eksyin näille sivuille kun jostain tuli mieleen että voisiko siellä asustaa nyt kaksi yhden sijaan...?
Erittyykö sitä hcg:tä tuplamäärä jos on tuplat tulossa...? Sehän voisi olla syynä minkä takia plussa näkyi niin aikaisin...? Ehkä...? Käytössä Citymarketin Pregcheck. herkkä testi.
Jotenkin outoa, mutta ihan kuin olisin tuntenut hedelmöityksen, ja oireet alknut melkein samantien... torstaina (eli n 5pvä hedelmöityksen jälkeen) jo tunsin vatsassa sellaista nipistelyä etten edes yllättynyt kun testiin tuli viiva kontrolliviivan viereen...
Miten teillä muilla? Voiko sen mitenkään "tietää" jo näin aikaisin että olisi kaksoset tulossa, vai onko se kaikki vain mielikuvitusta?
(mahdotonta se ei ehkä olisi, mummini synnytti kaksoset joista valitettavasti vain toinen jäi henkiin).
No plaah, jos nyt ei ajattelisi ja miettisi liikaa, vaan keskittyisi tähän odottamiseen. Tuöee yksi tai kaksi, kunhan tulee edes joku=)
tyhmiä kysymyksiä...
2
733
Vastaukset
- lnAlaKoAkdj
itse en kaksosista "tiennyt" ennen ultralaakarin onnitteluja :). Tosin eka raskauteni kyseessa. Yksi tai kaksi, Onnea joka tapauksessa...itse olen miljonaari ollessani kahden taydellisyyden aiti!
- äcojwscäw
Minäkin olin ihan varma että olis kaksoset tulossa kun olin niin poikki ja alavatta kipristeli koko ajan. Kauhea väsymys ja huono olo, ei voimia ei mitään. Raskaustesti näytti heti vahvaa viivaa ja neuvolassa täti paineli vattaa ja sanoi että kohtu olisi aika iso niiksi viikoiksi mitä silloin oli.
Olin jo aivan varma että kaksoset tulossa kun lähisuvussa niin monet kaksoset.
No, seuraavalla vai sitä seuraavalla viikolla sitten pääsin gynelle ja ultraan. Ennen ultrausta myös gyne sanoi painellessaan että kohtu on lähtenyt kyllä hyvin kasvamaan.
Sitten ultrassa näkyi vain yksi köllykkä. Olin kyllä aika helpottunut :) Johtuen ehkä siitä että pelkään voimani loppuvan jos oisi tullut kaksoset, yhden kanssa pärjään, ainakin niin luulen. Mutta kaksi olisi ehkä minulle tässä vaiheessa liikaa. Ensimmäinen raskaus meinaa.
Ihmettelen kuitenkin että miksi kohtu oli niin suuri?
sillä ultrassa oltuani siirrettiin laskettua aikaa 6 päivällä eteenpäin :o
Voihn tietysti olla että siellä on ekaksi ollut kaksi mutta sitten toinen on "hävinnyt" :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418