Kerrotteko mitä suomalaisravintoloita Puerto Ricosta löytyy ja mistä tarkemmin? Kertokaa myös oma mielipiteenne niiden ruokatarjoilusta, hintatasosta, siisteydestä, henkilökunnasta, yleisilmeestä ja muusta mahdollisesta ohjelmasta.
Olemme menossa viikolla 8 Puerto Ricoon, Marina Suites hotelliin, viikoksi tällä kertaa.
Puerto Ricon suomiravintolat
7
4049
Vastaukset
- The Suizaman
No heti hotellin ikkunaan näkyy Ulvova Mylläri. Ruoka ja juoma on ollut minun ja vaimoni makuun ja sitä
on ollut riittävästi, ja hyvin kohtuuhintaista. Toki makuja lienee monia. Kaksi kertaa viikossa siellä voi
laulaa itse ja viikottain vierailee suomalaisia tanssitaivaan tähtiä. Ja terassi on kyllä paikkakunnan
parhaimpia seurata auringonlaskua meren taa, käsi kädessä, jonkun kaa.
Ostarin pohjoispäässä toisessa kerroksessa kadun puolella on Pappatunturi-baari, jossa voi laulaa
luikautella n. 5 kertaa viikossa jos kiinnostaa. Ja henkilökunta on mukavaa!
Seuraavat kotimaiset kuppilat taitavatkin löytyä sitten Inglesin kylästä.- Huuhaaaaaa
eipähän ollut viime kaudella palvelualtista henkilökuntaa kummassakaan paikassa , Pappatunturissa ei osattu
palvella pöytiin (iloisena poikkeuksena pieni vaalea neitokainen) , vetäjäpariskunta tosi apaattisia , naapurikapakoissa iloinen välitön tunnelma joissa viihdyimmekin mukavasti 5 viikon lomallamme.Toivottavasti
tällä kaudella uutta verta ravintoloiden johdossa , kannattaisi heidän hieman enemmän satsata henkilökuntaan ja toki tietysti , enhän tiedä , voihan pomot tehdä työntekijöistä kaltaisiaan - JP
Huuhaaaaaa kirjoitti:
eipähän ollut viime kaudella palvelualtista henkilökuntaa kummassakaan paikassa , Pappatunturissa ei osattu
palvella pöytiin (iloisena poikkeuksena pieni vaalea neitokainen) , vetäjäpariskunta tosi apaattisia , naapurikapakoissa iloinen välitön tunnelma joissa viihdyimmekin mukavasti 5 viikon lomallamme.Toivottavasti
tällä kaudella uutta verta ravintoloiden johdossa , kannattaisi heidän hieman enemmän satsata henkilökuntaan ja toki tietysti , enhän tiedä , voihan pomot tehdä työntekijöistä kaltaisiaanOlimme marraskuun alkupuolella kaksi viikkoa Puerto Ricossa. Ulvovassa Myllärissä oli enimmillään 10 henkeä Pappabaarissa kaksi, silloin kun se oli auki. Yhtään esiintyjää ei Ulvovassa Myllärissä tuon kahden viikon aikana ollut. Vaikuttaa siltä, että tuon lomakohteen ovat vallaneet norjalaiset ja suomalaiset keskittyneet Inglesiin.
- lisbet1234
JP kirjoitti:
Olimme marraskuun alkupuolella kaksi viikkoa Puerto Ricossa. Ulvovassa Myllärissä oli enimmillään 10 henkeä Pappabaarissa kaksi, silloin kun se oli auki. Yhtään esiintyjää ei Ulvovassa Myllärissä tuon kahden viikon aikana ollut. Vaikuttaa siltä, että tuon lomakohteen ovat vallaneet norjalaiset ja suomalaiset keskittyneet Inglesiin.
Kuten selväksi tuli että kaksi suomipaikkaa puerto ricosta löytyy. Ulvova mylläri satamasta ja pappatunturi baari pääostoskeskuksen yläkerrasta norjalaisen baarin vierestä.
Ainakin toissa talvena ulvovassa myllärissä oli suomalaisia artisteja ja pappatunturi baarissa hyvä ja kattava karaoke. Henkilökunta taitaa vaihtua melkein vuosittain niin kuin kaikkissa kausipaikoissa esim. lapin hiihtokeskuksissa. Sen verran kuulin, että pappatunturi baarin omistajat mia maria ja matti menevät takaisin baariinsa koska vuokralaisten kanssa sopimus loppui.
Itse menen tammikuussa TAAS puerto ricoon ja karaokehan silloin raikaa:) - IKFFR
JP kirjoitti:
Olimme marraskuun alkupuolella kaksi viikkoa Puerto Ricossa. Ulvovassa Myllärissä oli enimmillään 10 henkeä Pappabaarissa kaksi, silloin kun se oli auki. Yhtään esiintyjää ei Ulvovassa Myllärissä tuon kahden viikon aikana ollut. Vaikuttaa siltä, että tuon lomakohteen ovat vallaneet norjalaiset ja suomalaiset keskittyneet Inglesiin.
"Ulvovassa Myllärissä oli enimmillään 10 henkeä Pappabaarissa kaksi, silloin kun se oli auki."
Tein samanlaisia havaintoja viime huhtikuun alussa. Tämä baari oli hyvin usein kiinni joko koko illan tai ainakin kello kymmenen jälkeen. Mylläriin olen pari kertaa vilkaissut sisälle, mutta en mitään tilannut, joten se jääköön kommentoimatta. En yleensäkään lähde ulkomaille istuakseni kaikki illat härmäläisbaareissa, koska niitä on stadissa ihan tarpeeksi. - Börje112
IKFFR kirjoitti:
"Ulvovassa Myllärissä oli enimmillään 10 henkeä Pappabaarissa kaksi, silloin kun se oli auki."
Tein samanlaisia havaintoja viime huhtikuun alussa. Tämä baari oli hyvin usein kiinni joko koko illan tai ainakin kello kymmenen jälkeen. Mylläriin olen pari kertaa vilkaissut sisälle, mutta en mitään tilannut, joten se jääköön kommentoimatta. En yleensäkään lähde ulkomaille istuakseni kaikki illat härmäläisbaareissa, koska niitä on stadissa ihan tarpeeksi.Pikkupaikka, jossa lomaosakemyyjiä ja yksi hikinen ostoskeskus. Ei kiitos enää!!!
- Liikunta kannattaa
Börje112 kirjoitti:
Pikkupaikka, jossa lomaosakemyyjiä ja yksi hikinen ostoskeskus. Ei kiitos enää!!!
ota seuraavalla kerralla vähemmän viinaa.
Siellä on muuten kaksi hikistä ostoskeskusta.
Liiku seuraavalla kerralla enemmän kuin kuppilasta toiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195