Tapani Kansa on yksi miehekkäimmistä miesjulkimoistamme. On aina herrasmiesmäisen miehekäästi ja tyylikkäästi pukeutunut kun on esiintymässä. En ole häntä lavalla koskaan rehjuvaatteissa nähnyt (vrt. Danny, Frederik, Simo Silmu, Topi Sorsakoski, jne...)
Miehekkyys on ennenkaikkea myös asennetta. Tapanissa näen sellaista suoraselkäisyyttä ja rehellistä rohkeutta olla oma itsensä ja vastuuta kantaa omien tekemistensä ja sanomistensa seuraukset. Tapani ei ole mikään selittelijiä eikä liioin nöyristele. Tapanilla on ollut omat vaikeutensa, mutta hänessä on peräänantamatonta sisua. Kykyä selvitä koettelemuksista.
Erottuaan vaimostaan Tapani ei ole sortunut siihen akkamaiseen piirteeseen jota monet eronneet julkismiehet ovat osoittaneet Tauski Peltosesta ja Nykäsen Matista lähtien, eli Tapsa ei ole sortunut mollaamaan ex- vaimoaan eikä syyllistämään tätä erosta lehtienpalstoilla.
Miehekäs tyyppi
8
247
Vastaukset
- Arvuuttelija vain
Näittekö lehdissä mainoksen Georg Ots konsertista. Kysymys: minkä etikettivirheen Tapsa oli tehnyt pukeutumisessaan kyseisessä mainoksessa?
- Lorujaje
Jaa-a...eipä tule nyt äkkiseltään mieleen.
- görgyj
Lorujaje kirjoitti:
Jaa-a...eipä tule nyt äkkiseltään mieleen.
miehekäs väline, ja Tapsukkahan muistuttaa erehdyttävästi sitä.
- ???????????????
Oli puku muttei kravattia. Sekö se oli se etikettivirhe ?
En muista sitä mainosta tarkkaan, mutta olikohan Tapsallasiinä kuvassa taas smokki tai frakki ja rannekello kädessä ? Kellohan ei etikettien mukaan kuulu pitää ranteessa smokin tai frakin kanssa.
- Arvuuttelija vain
******************** kirjoitti:
En muista sitä mainosta tarkkaan, mutta olikohan Tapsallasiinä kuvassa taas smokki tai frakki ja rannekello kädessä ? Kellohan ei etikettien mukaan kuulu pitää ranteessa smokin tai frakin kanssa.
Tapsalla oli kravatti, mutta se oli samanvärinen kuin paita ja niin ei saa olla.
Mutta Tapsahan on työväenluokasta lähtöisin eikä sivistys ole tarttunut. - oukkidoukki!
Arvuuttelija vain kirjoitti:
Tapsalla oli kravatti, mutta se oli samanvärinen kuin paita ja niin ei saa olla.
Mutta Tapsahan on työväenluokasta lähtöisin eikä sivistys ole tarttunut.Joo, ei saisikaan. Jostain olen aina lukenut , että kravatin pitäisi olla voimakkaamman värinen kuin paita on. (Esim harmaan paidan kanssa olisi oltava vaikkapa musta kravatti, ei valkoista tai muuta vaaleaa väriä.)
Tapani pukeutuu keikoilleen huolitellusti, mutta tuskimpa hän tosiaankaan noista kaikista pukeutumisen etiketeistä perillä on ja niihin niin perehtynytkään. Arvuuttelija vain kirjoitti:
Mutta Tapsahan on työväenluokasta lähtöisin eikä sivistys ole tarttunut."Mutta Tapsahan on työväenluokasta lähtöisin eikä sivistys ole tarttunut"
Toi onkin yks niistä monista asioista minkätakia mä Tapsasta tykkään. En mä pitemmän päälle jaksais semmosta artistia joka aina ja joka tilanteessa pukeutuis ja käyttäytyis kaikkien hienostuneimpien ohjesääntöjen ja etikettien mukaan.
Tapsa pukeutuu siististi ja tyylikkäästi, mutta jos esim. se taskuliina puvun takin taskussa sattuu olemaan erivärinen kuin kravatti, niin ei se maata kaada.
Tapsahan valittiin kerran suomen parhaiten pukeutuvaksi mieheksi. Tapsa antoi sille tittelille piutpaut ja jossain lehtijutussa kertoi nauraneensa ja ihmetelleensä , että millä perustella hän sen nimityksen sai.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943602
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli452972Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.762433- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512311Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172287Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202177Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212173- 1172138
- 642020