Olen tavannut ihanan ja upean miehen. Hän on härkä ja minä kalat, tämä yhdistelmä ei kuulemma ole kaikista parhain. Tämä mies ei kuitenkaan ole yhtään kuin perushärkä. Hän on todella kiltti, ajattelee aina ensin muita. Todella hellä, ehkä hieman arka ja epävarma itsestään toisinaan. Voiko olla, että nouseva horoskooppi vaikuttaa enemmän? Vai ovatko härät todella tälläisiä, vai esittääkö hän?
Todella erilainen härkä-mies
5
908
Vastaukset
- juha822222
kiltti, ja osaan ajatella muitakin.
Lempeä mies olen.
En tiedä mut mulla on sellainen käsitys että Härät on kilttejä ja etenkin ujoja ihmisiä.
Vähän itsepäisiä ehkä ja päämäärätietoisia mutta ei röyhkeitä, ilkeitä tai ei-empaattisia.- tositapahtumaa..
Vitsit ne on kilttejä härät... Ne on kaikille kilttejä naisille myös muille kuin omalleen:-))))
etenkin kun mieli jakaantu tuos kaksoseen 15.05 jälkeen.. ja sitten keskihärkä ne on kaikille naisille kilttejä, ja etsivät hiljaisuudessa muista kilteistä vielä,, kuka antaa eniten kaikkea.. materia hyvin tärkeä valintaa tehdessä näkökään ei niin... Tekee ihanan kodin kun valinnu näistä kaikista, joille on kiltti.
Sitten taas kun on turvannu selustansa ihanan kodin, ja ihanan naisen. Alkaa olee kiltti sen rakkaansa selän takana.
Tämä on tosi heh... Juuri taas törmäsin viikonlopulla härkään ja hän ehotteli visiittiä kamarissani.. Sanoi olevansa naimisissa 58v, ja pettäneensä koko ajan... Kysyin eikö sinulla paha olla... Ei kuulemma kun pidän huolta vaimosta lapsista heiltä ei puutu mitään... minua hymyilytti vielä seuraavana päivänäkin...
Kyllä heiltä puuttuu luotettava isä ja vaimolta luotettava mies. Raha ja materia ei ole se mikä puuttuisi jos naimisissa ainoastaan,,, hän piti materiaa tärkeänä lapsilleen vaimolleen.. Kyllä loukkaava on se ,ja kaikki puuttuu aviosta kun härkä köyrii välillä aivan vieraan naisen alapäätä ja samat huulet sitten vaimossaan ja sitten vielä lapsiaan halaa näillä käsillään hyi ...Tämä tarkoittaa kaikkia jokka aviossaan pettävät niin naisia kuin miehiä...
Eikä tämä kohdistu yhteen härkään... minun kohalle tullu alvariinsa kymmenen vuoden sisällä hoitaessani aikuisikään lapsiani yksin,, juuri härkiä eteen varattuja kun ilmestyn tanssipaikalle tai jopa lenkkipolulleni...urheilutapahtumiin....
Kun en suostu välipalaksi juuri yksi härkä viesti että pidäs 5cm rakosi ja riippuvat tissit.. huh huh-- Näin härkä oletti kun ei ole nähnyt minua alasti koskaan,, ei riippuvia tissejä niihin näkee ihan alle asti:-) ja rako ei todellakaan synytysvalmis....
Kysymys siis kuuluu miksi härkiä niin paljon pettämässä....????... KILTTEJÄ sen näkösii ovat... - dasddd
tositapahtumaa.. kirjoitti:
Vitsit ne on kilttejä härät... Ne on kaikille kilttejä naisille myös muille kuin omalleen:-))))
etenkin kun mieli jakaantu tuos kaksoseen 15.05 jälkeen.. ja sitten keskihärkä ne on kaikille naisille kilttejä, ja etsivät hiljaisuudessa muista kilteistä vielä,, kuka antaa eniten kaikkea.. materia hyvin tärkeä valintaa tehdessä näkökään ei niin... Tekee ihanan kodin kun valinnu näistä kaikista, joille on kiltti.
Sitten taas kun on turvannu selustansa ihanan kodin, ja ihanan naisen. Alkaa olee kiltti sen rakkaansa selän takana.
Tämä on tosi heh... Juuri taas törmäsin viikonlopulla härkään ja hän ehotteli visiittiä kamarissani.. Sanoi olevansa naimisissa 58v, ja pettäneensä koko ajan... Kysyin eikö sinulla paha olla... Ei kuulemma kun pidän huolta vaimosta lapsista heiltä ei puutu mitään... minua hymyilytti vielä seuraavana päivänäkin...
Kyllä heiltä puuttuu luotettava isä ja vaimolta luotettava mies. Raha ja materia ei ole se mikä puuttuisi jos naimisissa ainoastaan,,, hän piti materiaa tärkeänä lapsilleen vaimolleen.. Kyllä loukkaava on se ,ja kaikki puuttuu aviosta kun härkä köyrii välillä aivan vieraan naisen alapäätä ja samat huulet sitten vaimossaan ja sitten vielä lapsiaan halaa näillä käsillään hyi ...Tämä tarkoittaa kaikkia jokka aviossaan pettävät niin naisia kuin miehiä...
Eikä tämä kohdistu yhteen härkään... minun kohalle tullu alvariinsa kymmenen vuoden sisällä hoitaessani aikuisikään lapsiani yksin,, juuri härkiä eteen varattuja kun ilmestyn tanssipaikalle tai jopa lenkkipolulleni...urheilutapahtumiin....
Kun en suostu välipalaksi juuri yksi härkä viesti että pidäs 5cm rakosi ja riippuvat tissit.. huh huh-- Näin härkä oletti kun ei ole nähnyt minua alasti koskaan,, ei riippuvia tissejä niihin näkee ihan alle asti:-) ja rako ei todellakaan synytysvalmis....
Kysymys siis kuuluu miksi härkiä niin paljon pettämässä....????... KILTTEJÄ sen näkösii ovat...Siis oon tapaillut nyt härkämiestä, ja hän ei todellakaan ole kiinnostunut materiasta, pikemminkin päin vastoin. Hän on todella huolehtivainen ja kiltti. Häntä hirvittää ihmiset, jotka pystyvät pettämään toisiaan. Hänestä sellainen on uskomatonta. Suora ja rehellinen tyyppi. Ehkä hän tosiaan on poikkeus.
- juha82222
tositapahtumaa.. kirjoitti:
Kysymys siis kuuluu miksi härkiä niin paljon pettämässä....????... KILTTEJÄ sen näkösii ovat...että tuo sun negatiivinen puheesi Häristä saa heidät huonoon valoon??
Kohta käy pian niin että kaikki Astrologiaan uskovat ihmiset eivät luota Härkiin vaan jättävät he yksin lol vaikka joukossa olisi rehellisiä Härkiä(kuten minä vai etkö ole koskaan tavannut rehellistä Härkää joka ei petä?), niin mietipä sitä.
Tällä menolla käy niin, kohta on iso joukko yksinäisiä Härkiä(noh minä olen yksi niistä yksinäisistä Häristä joka ei sen suuremmin edes kaipaa parisuhdetta/pimppiä, en käy vieraissa eikä paljoa kiinnosta mulle riittää tietokoneen näytöllä kauniin naisen kuva ja se on siinä, siitä saan tyydytyksen).
Ja tuskin tuo on edes totta ja ylipäätään kyseenalaistan koko Astrologian.
Mut uteliaana ihmisenä tiedostan sen että Astrologia voi pitää paikkansa, onhan se ammatti ihmisillä.
mut tuo on mun mielestä törkeää että luodaan jollekin horoskooppimerkille joku huono juttu ja aletaan hylkimään niitä, toki ikävä asia jos on niin että suuri osa Härkä-ihmisistä joita olet tavannut on pettäjiä.
Myönnän sen itekin että kuulostaa tosi ikävältä MUTTA varmasti sekaan mahtuu myös rehellisiä Härkiä, otapa se huomioon. - Nti September
juha82222 kirjoitti:
että tuo sun negatiivinen puheesi Häristä saa heidät huonoon valoon??
Kohta käy pian niin että kaikki Astrologiaan uskovat ihmiset eivät luota Härkiin vaan jättävät he yksin lol vaikka joukossa olisi rehellisiä Härkiä(kuten minä vai etkö ole koskaan tavannut rehellistä Härkää joka ei petä?), niin mietipä sitä.
Tällä menolla käy niin, kohta on iso joukko yksinäisiä Härkiä(noh minä olen yksi niistä yksinäisistä Häristä joka ei sen suuremmin edes kaipaa parisuhdetta/pimppiä, en käy vieraissa eikä paljoa kiinnosta mulle riittää tietokoneen näytöllä kauniin naisen kuva ja se on siinä, siitä saan tyydytyksen).
Ja tuskin tuo on edes totta ja ylipäätään kyseenalaistan koko Astrologian.
Mut uteliaana ihmisenä tiedostan sen että Astrologia voi pitää paikkansa, onhan se ammatti ihmisillä.
mut tuo on mun mielestä törkeää että luodaan jollekin horoskooppimerkille joku huono juttu ja aletaan hylkimään niitä, toki ikävä asia jos on niin että suuri osa Härkä-ihmisistä joita olet tavannut on pettäjiä.
Myönnän sen itekin että kuulostaa tosi ikävältä MUTTA varmasti sekaan mahtuu myös rehellisiä Härkiä, otapa se huomioon.Tarvitsee vierelleen ihmisen, jota kunnioittaa ja rakastaa eniten. Härkä kunnioittaa lähimmäisiään, mutta vaatii myös kunnioitusta itselleen. Hän toivoo vakautta ja tasapainoa elämään. Härkä tietää mitä haluaa, joten jos hän pettää sinua, hän ei todennäköisesti halua sinua loppuelämäkseen.
Täällä on tapana yleistää. Ottakaa hyvät ihmiset huomioon, että luultavasti härkä ei vain sovi omalle merkillenne. Itse en yleensä tuu toimeen vesimiesten ja jousimiesten kanssa tai joku saattaa ärsyttää. Mutta eihän mun tarvitsekaan pitää heitä omassa ystäväpiirissäni. Ei, en kysele kaikilta horoskooppi merkkejä ensi alkuun, se vaan on todettu että ne ihmiset joiden kanssa ajatukset kohtaa ja on hauskaa, on yleensä niitä tiettyjä merkkejä. Sattumaako.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982