sormus Dubaista

miumaupau

Onko joku ostanut sormusta Dubaista? Olen luultavasti ostamassa sormusta sieltä päin. Onko totta että he hinnoittelevat vaalla ja kghinnalla. Mitä sinä maksoit sormuksesta ja oliko siinä joku kivi? Jos joku perussormus maksaa suomessa joku 500e niin saako Dubaissa vastaanlaisen 200e? Vai miten suuria niissä koruhinnoissa oikeesti on?

13

2916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yrjokaarle

      ....... ja feikki on feikkiä

      • Palturia puhut

        Jos sen kulta souqilta ostaa on se aitoa... eri asia on jos sen jostain seka souqin ulkotiskilta ostaa muutamalla eurolla!


    • kultakaulakorunen

      kulta punnitaan vaa'alla kullan kg-hinnan mukaan.

    • mirkku kakkonen

      Ostanut sormuksen joka on 24k kultaa,ja sellaistahan ei saa suomesta kun teettämällä(epäilijöille tiedoksi että se on suomessa testattu)
      miinusta siinä on että 24k kulta on tosipehmeää ja sormusta voi käyttää vaan hienostelumielessä:) ja onhan se huomiota saanutkin,ei ole mikään pikkuripellys.
      Eli sun kannattaa katsoa että sormus olisi 18k kultaa jota ei myöskään suomessa myydä yleisesti.Edullisempi hinta koostuu pienemmistä työkustannuksista kun suomessa,kullan hintahan on kai sama.
      Itse olen taas lähdössä sinne ja kaulakoru ainakin olisi ohjelmassa ostaa.Aluksi "järkyttyy" sitä kamalaa valikoimaa ja mallisto on melko prameaa suomalaiseen makuun mutta kyllä löytyy dubain kultasoukista jossa on vierivieressä 150kultaliikettä.

      • ****

        Olen ostanut Dubaista 18 karaatin ohuehkon sormuksen, jossa smaragdeja (=emerald) 6kpl ja timantteja 5kpl (10 ct). Yksi smaragdi tippui ja korjuutin suomessa, sanoivat että kannattaa laittaa kuntoon. Maksoin sormuksesta 200 euroa ja luulen saaneeni sen kohtuuhintaan.


      • Dubaihin menossa
        **** kirjoitti:

        Olen ostanut Dubaista 18 karaatin ohuehkon sormuksen, jossa smaragdeja (=emerald) 6kpl ja timantteja 5kpl (10 ct). Yksi smaragdi tippui ja korjuutin suomessa, sanoivat että kannattaa laittaa kuntoon. Maksoin sormuksesta 200 euroa ja luulen saaneeni sen kohtuuhintaan.

        Minkälaista kilo taikka grammahintaa ne siellä Dubaissa pitävät kullalla? Onko noissa liikkeissä tapana tinkata?


      • Kilokaupalla
        Dubaihin menossa kirjoitti:

        Minkälaista kilo taikka grammahintaa ne siellä Dubaissa pitävät kullalla? Onko noissa liikkeissä tapana tinkata?

        Vai, että mikä lie kilohinta.....


      • mirkku kakkonen
        Dubaihin menossa kirjoitti:

        Minkälaista kilo taikka grammahintaa ne siellä Dubaissa pitävät kullalla? Onko noissa liikkeissä tapana tinkata?

        Siellä tingitään ihan siinä missä muuallakin,muistaakseni 30% alkaa olla se kipuraja(myyjille),mutta löytyi kauppoja joissa myyjä oli sen näköinen että mikäli et osta niin koru menee takaisin tiskiin.


      • kultahippunen
        Dubaihin menossa kirjoitti:

        Minkälaista kilo taikka grammahintaa ne siellä Dubaissa pitävät kullalla? Onko noissa liikkeissä tapana tinkata?

        Kullan hinta vaihtelee päivittäin, katso esim.
        http://www.khaleejtimes.com/forex.asp


      • Dubaihin menossa
        kultahippunen kirjoitti:

        Kullan hinta vaihtelee päivittäin, katso esim.
        http://www.khaleejtimes.com/forex.asp

        Kultahippuselle kiitos vinkistä! Kaippa tuolta nyt joku "kilo" pitää tuoda ;-)


      • zatzat
        Dubaihin menossa kirjoitti:

        Kultahippuselle kiitos vinkistä! Kaippa tuolta nyt joku "kilo" pitää tuoda ;-)

        Muistutukseksi näistä paikallisten uskomuksista: aamun ensimmäinen kauppa on myyjälle päivän tärkein. Siis koita olla päivän ensimmäinen asiakas. Jos "pinnasi" kestää, voit saada erinomaisen hinnan haluamallesi tuotteelle, mutta kaupankäynti voi todellakin kestää. Päivän ensimmäisestä asiakkaasta ei kukaan myyjä halua päästää irti. Se nimittäin ratkaisee loppupäivän.
        On koettu Abu Dhabin Gold Centerissä 5 v. sitten.


    • KULLAT HUKASSSA

      NIIN PALJONKOS SE 18K/KILO MAKSAA JA 22 JA 24K MYÖS?????ONKS KELLÄÄN HINTOJA JOS OLETTE VAST IKÄÄN OLLU OSTOKSILLA????

      • MoMBaYh

        No ihan samaan hintaan ei saa kuten suomalaista Haukea ja Ahventa tai Silakkaa. Mutta ei se nyt ole paljon kalliimpaakaan. Jos suomalainen Siika ja Kuha maksaa 59.90 kilo, niin melkein sillä saa kilon kultaakin. Dubaissa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe