Kummat on kivemmat miehen mielestä, mielipiteitä, isot häpyhuulet vai olemattomat? Onko muuten miten paljon merkitystä pimpan ulkonäöllä teille...?
isot vai pienet
13
2813
Vastaukset
- jjryjryj
isot
- mitään noiden
väliltä:
isot häpyhuulet vai olemattomat?
Normaalit on kivemmat isoja häppäreitä on kiva nuolla ja imeskellä ja se on paljon kiihottavamman näköinen kuin sellainen ns. viivapillu
- nainen21........
Aina tätä kysymystä kuulee vain pohdittavan. Mutta kysyjä ei hoksaa mainita kumpia häpyhuulia tarkoittaa, niitäkin kun on nimittäin kahdet! Sisemmät sekä ulommat. Nyt ei voi myöskään tietää kumpia tähän ketjuun vastanneet tarkoittavat... -.- Huoh.
- rwgwgwrgwr
Eipä tuolla väliä, ole, mut jos valita täytyy, niin isot ovat paremmat
Meitä on paljon miehiä jotka nimenomaan tykkää isoista häbäreistä kuten minä ;) oon koittanut löytää itselleni moista neitoa siinä onnistumatta ja jos tätä sattuisi nyt lukemaan joku jolla on sellaiset ja kaipaisi nuortamiestä joka rakastaa ja ihannoi isoja häpyhuulia niin [email protected] ;)
- merkitystä
mutta jos on pakko valita niin ISOT
- eroiyhj
Viivapillu on jotenkin kiihottavampi. Mutta sen pitää olla luomu, eikä kirurgin tekemä ;)
- mini-erkki
Suurikokoiset häppärit ( sisemmät, jotka työntyvät reilusti näkyville) miellyttävät minua. Ihanan näköiset ja niitä on mukava imeskellä.
- Barbi_
Ihana kuulla että isoista pidetään..nolottaa isot.
Sinä olet oikea aarre!! Minun arvion mukaan naisilla vain yhdellä kahdesta sadasta on sisemmät huulet reilusti näkyvissä.. Tosi kiihoittava ja tärkeä asia!!
Sinun ei tarvitse ujostella.. Uimahallin saunassa toiset naiset ovat kateellisia..
Mielenkiintoinen aihe!
- kielimies..,
kerran yhel priva tytöl roikku niin isot häp pillusta et aattelin onko tuo mies,miulla oike verenpaine nous ne nähtyä ja kalu ponnahti kivikovaks heti,oli se niin kiihot näky,oisin tietty hal imuttaa niitä mut ei privatytöt anna,tapaispa tavallisen isot roikku häpärit om naisen,sais lutkuttaa niit
- vaikuttavaa
Ei viina juoda maun takia, eikä pillua haluta ulkonäön takia... Se vaikutus niissä himottaa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1362591SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul3131769Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v121427En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä341413Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.371107- 50986
+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais268944Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33934It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9876Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen38865