Tietääkä kukaan mitään termostaatin merkkiä sähkölämmiteiselle lattialle joka olisi hiljainen eikä naksuisi?
Naksumaton termostaatti
4
1866
Vastaukset
... ovat nykyiset temostaattikyhäelmät, todellista käyttäjien halveksuntaa. Äänettömät puolijohdereleet ovat pitkään olleet tunnettua tekniikkaa. Niissä virta katkaistaan "tyristorilla" jossain niissä sadasta hetkestä sekunnissa, jolloin vaihtovirta on nollassa. Ja lämpötilan mukaan tosiaan voisi kytkeskellä niin tiheään että patteri olisi tasalämpöinen tunnista toiseen
(Ohlsonilta ostin pistorasiatermostaatin, jonka toimintaääni on melko hiljainen. Mutta toimintatapa aivan avuton. Kun säädän 22 asteeseen, katkeaa lämmitys 22,0 asteessa. Mutta kytkeytyy uudelleen päälle vasta jossain alle 21 asteessa ja sen jälkeen lämpötila ehtii vielä laskea lisää sillä aikaa kun öljytäytteinen patteri hitaasti alkaa lämmetä.)- onhan noita
Menet vain alan liikkeeseen ja kysyt "naksumatonta" termostaattia, tietävät kyllä mistä on kyse ja tarjolla on useita malleja eri merkeistä. Niistä käytetään myös nimitystä elektroninen termostaatti tai puolijohdereleellä varustettu termostaatti.
Vaikka tommonen
http://www.sahkobit.fi/verkkokauppa/nobo-elektroninen-termostaatti-r80-zdc-p-1526.html- tig1
Ok. Kiitos avusta. Urakoitsija sanoi, että kaikki ne naksuvat, joten ajattelin että sellainen on vaikeakin löytää.
tig1 kirjoitti:
Ok. Kiitos avusta. Urakoitsija sanoi, että kaikki ne naksuvat, joten ajattelin että sellainen on vaikeakin löytää.
> Urakoitsija sanoi, että kaikki ne naksuvat ...
- tyhmä tietämätön ?
- huijari ?
- ostanut kasan vääränmallisia ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898256
- 926395
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586253Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344861- 453311
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573032- 442839
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512796- 492770