Tuoreita kokemuksia tästä hotellista?
Tamaimo Tropical, Los Gigantes
1
519
Vastaukset
- buenos tardes
Valitettavasti on... Ensin positiiviset, allasalueet on hyvässä kunnossa ja varsin viihtyisiä. Siihen ne hyvät kokemukset jäikin. Vesi oli kylmää vaikka yksi allas piti olla lämmitetty.
Otimme All Inclusive paketin, johon kenenkään ei kannata sortua. Ruoka oli yksinkertaisesti kammottavan huonoa= loppuviikosta kävimme ravintoloissa syömässä...
Hotelli vilisi torakoita, ainahan niitä etelässä on, mutta mutta tämän viikon aikana näin torakoita enemmän kuin kaikilla aikaisemmilla etelän matkoilla yhteensä (n.30 viikkoa).
Osa matkailijoista valitti, että yöllä tuli joidenkin ötököiden puremajälkiä (luteita???)
Hotelli on täynnä englantilaisia.
ÄLÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA MENE TÄHÄN HOTELLIIN!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795385
- 1263867
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj413616- 663294
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262828Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72349- 242121
- 2022045
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4371695Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91598