Harjavallan terveyskeskus

Rob W

Miten olette saaneet aikoja Harjavallan terveyskeskukseen lääkärille?

Kuulin, että aikoja Harjavaltaan ei saisi lainkaan. Onko ihan laillista touhua?

Eikö sitten pitäisi saada lähete yksityislääkärille jos ei julkiselle pääse?

17

2802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10+10

      Kun menee tiskille kysymään, niin saa kyllä ajan. Puhelimitse on vaikeampaa kun ei siellä aina vastata.

    • luulet vaan

      "Kuulin, että aikoja Harjavaltaan ei saisi lainkaan. Onko ihan laillista touhua?"

      Olet kuullut hieman väärin. Luulotautisilla ja vakioramppaajilla on hieman vaikeampaa, mutta oikeasti apua tarvitsevat saavat ajan, se on selvä kuin pläkki. Kyllä sitä oma järkeä täytyy perkele sen verran osata käyttää että pystyy itse hiukan arvioimaan, että kannattaako nyt joka helvetin nuhan takia lähteä sinne ruuhkaa rakentamaan.

      • Avoinna ma-pe

        Olet kuullut hieman väärin. Luulotautisilla ja vakioramppaajilla on hieman vaikeampaa, mutta oikeasti apua tarvitsevat saavat ajan, se on selvä kuin pläkki. Kyllä sitä oma järkeä täytyy perkele sen verran osata käyttää että pystyy itse hiukan arvioimaan, että kannattaako nyt joka helvetin nuhan takia lähteä sinne ruuhkaa rakentamaan. -Entäs mielenterveyspuolelle..??


      • luulet vaan
        Avoinna ma-pe kirjoitti:

        Olet kuullut hieman väärin. Luulotautisilla ja vakioramppaajilla on hieman vaikeampaa, mutta oikeasti apua tarvitsevat saavat ajan, se on selvä kuin pläkki. Kyllä sitä oma järkeä täytyy perkele sen verran osata käyttää että pystyy itse hiukan arvioimaan, että kannattaako nyt joka helvetin nuhan takia lähteä sinne ruuhkaa rakentamaan. -Entäs mielenterveyspuolelle..??

        "-Entäs mielenterveyspuolelle..??"

        Mene kokeilemaan jos koet että on tarvetta käyttää kyseisiä palveluja.


      • Avoinna ma-pe
        luulet vaan kirjoitti:

        "-Entäs mielenterveyspuolelle..??"

        Mene kokeilemaan jos koet että on tarvetta käyttää kyseisiä palveluja.

        Sinä et edes ymmärrä tarvitsevasi..


      • Päivystys
        Avoinna ma-pe kirjoitti:

        Sinä et edes ymmärrä tarvitsevasi..

        Mulla oli autossa pahasti koiranpurema potilas ja kello oli 18.03, ovi tultiin avaamaan ja ainoa apu oli, että siinä burana kipuihin ajakaa poriin, mitään ei tutkittu, todettiin vaan että suljettiin just.


    • tuut tuut tuut...

      Ja kun menee päivystykseen, todetaan että mene työterveyslääkärilles! Olet sitten kuinka kipeä hyvänsä ja missä asti hyvänsä töissä. JOKAISELLA on oikeus oman kaupungin terveyspalveluihin! Vaikka olisikin työläinen. Mutta tämän päivän "jonojen lyhennyskikka" on kommentti: mene yksityiselle!
      Ja jos jostain syystä sitten pääsetkin päivystysvahdista läpi lääkärille asti niin eikö päivystysmaksu pitäisi jäädä pois jos et kerran yrityksistä huolimatta pääse päiväs'aikaan normaalisti lääkärille? Tietty, silleehän sitä rahaa kerätään.
      Ja juu, köyhyydellä ei ole mitään tekemistä tämän kanssa! Vaan periaatteella! Tosin sillekään ei voi mitään ettei tietyt ihmiset tajua ;)

      • kysyjä.

        Minkä te kerrotte olevan "vialla" kun yritätte aikaa varata? Heittäkääs nyt oikeasti pari esimerkkiä tähän nyt samantein, tehdään oikein kunnon gallup. Eli siis millaisia sairauksia teillä on ollut? Minä en käsitä koska minä olen saanut aina ajan.


    • Markus 48

      Ainoa asia mitä sieltä voi hakea on työnantajalle lappu nuhasta mutta jos olet oikeesti kipeä niin ei kyllä kannata sen takia ovea avata.Nämä nykyiset koululaiset mitä siellä on niin ei kyllä tiedä yhtään mitään,vastaus tautiin kuin tautiin on että tämäkin kuuluu vanhuuteen,kertoo jo kaiken nykyisestä tasosta.Muutamia syöpäsairaita on vasta löytynyt yksityisellä puolella kun ensin on juossu sen takia puoli vuotta tuolla valittamas.Harjavalta kehuskelee rahatilannettaan lehdissä mutta hommais edes pari oikeeta lääkäriä tänne mutta ei.

      • kysyjä.

        "vastaus tautiin kuin tautiin"

        Niin mutta mihin tautiin? Mikä sairaus teillä on ollut ettekä ole aikaa saanut Harjavallan terveyskeskuksesta? Kyllä täällä voi anonyymisti kertoa että mikä teidät on sinne ajanut. Minä en näet tätä usko.


      • tk.n oven takana
        kysyjä. kirjoitti:

        "vastaus tautiin kuin tautiin"

        Niin mutta mihin tautiin? Mikä sairaus teillä on ollut ettekä ole aikaa saanut Harjavallan terveyskeskuksesta? Kyllä täällä voi anonyymisti kertoa että mikä teidät on sinne ajanut. Minä en näet tätä usko.

        Millaisista taudeista tai vaivoista te nyt puhutte?

        "Pahasti koiran purema" kuuluukin kuskata Poriin, ainakin ilta- ja yöaikaan.
        Ja joo joo. Hankitaan vaan lääkäreitä! Kunhan joku kertoo, miten Satakuntaan saadaan lääkäreitä. Ja niin kauan kuin koko ajan haukutaan terv.keskuslääkäreitä, kysyn vaan, kuka hullu tai tumpelo haluaa tehdä töitä tk:ssa.


      • Kuulinko oikein!
        tk.n oven takana kirjoitti:

        Millaisista taudeista tai vaivoista te nyt puhutte?

        "Pahasti koiran purema" kuuluukin kuskata Poriin, ainakin ilta- ja yöaikaan.
        Ja joo joo. Hankitaan vaan lääkäreitä! Kunhan joku kertoo, miten Satakuntaan saadaan lääkäreitä. Ja niin kauan kuin koko ajan haukutaan terv.keskuslääkäreitä, kysyn vaan, kuka hullu tai tumpelo haluaa tehdä töitä tk:ssa.

        Lääkärille pääsyn esteenä se, että arvoisat medisiinarit löhöilevät kanarian saarilla lääkefirmojen kustantamina.? Peräti kuuden viikon luxuslomista huhutaan melko yleisesti. Hyvin ovat poppamiehet reseptejä tehtailleet, jos asiassa on hiukankin perää. Oliskohan aihetta tutkia onko kyseessä lahjoman vastaanotto?
        Muinoinhan tuo oli enempi sääntö kuin poikkeus, että lääkefirmat lahjoivat lääkäreitä eri tavoin jos nämä määräsivät potilailleen tiettyjä preparaatteja, mutta muistini mukaan sellainen kiellettiin. Tosin monta muutakin asiaa on kielletty, mutta silti kieltoja rikotan enemmän ja vähemmän.
        Onpahan ainakin mahdollinen syy aikojen niukkuuteen!


      • kuntalainen2
        Kuulinko oikein! kirjoitti:

        Lääkärille pääsyn esteenä se, että arvoisat medisiinarit löhöilevät kanarian saarilla lääkefirmojen kustantamina.? Peräti kuuden viikon luxuslomista huhutaan melko yleisesti. Hyvin ovat poppamiehet reseptejä tehtailleet, jos asiassa on hiukankin perää. Oliskohan aihetta tutkia onko kyseessä lahjoman vastaanotto?
        Muinoinhan tuo oli enempi sääntö kuin poikkeus, että lääkefirmat lahjoivat lääkäreitä eri tavoin jos nämä määräsivät potilailleen tiettyjä preparaatteja, mutta muistini mukaan sellainen kiellettiin. Tosin monta muutakin asiaa on kielletty, mutta silti kieltoja rikotan enemmän ja vähemmän.
        Onpahan ainakin mahdollinen syy aikojen niukkuuteen!

        mahtoivatko olla kanarialla... kuulin että olivat kaukoidässä. Hyvin maksaa lääkefirmat tai kunta palkkaa... poikaset pääsevät matkoille..


      • Kalpeanaama
        kuntalainen2 kirjoitti:

        mahtoivatko olla kanarialla... kuulin että olivat kaukoidässä. Hyvin maksaa lääkefirmat tai kunta palkkaa... poikaset pääsevät matkoille..

        Mahtoiko Timo olla lääkärieukkonsa kanssa kanarialla? Eukon maksoi tietty lääkefirma mutta me veronmaksajat maksoimme hevosmies Kallin loikoilun. Katsokaapa onko rouvan naama yhtä ruskea kuin leipärosvon!


    • Anonyymi

      Mulla on paha tulehdus päällä ,enkä saa apua ,😡😡😡😡 siis varpaassa tulehdus ,jossa on myös sientä .Ja se on arka ,tarvitsen antibiootti kuurin .Tulehdukseen !! ENKÄ PÄÄSE SINNE !!VAIKKA OLEN SOITTANUT MONTA KERTAA !! Pitääkö lähteä paikanpäälle KOHTA ITSE ? VAI PITÄÄKÖ MENNÄ PIAN YKSITYISELLE PORIIN VARPAAN VUOKSI ?KUN TÄÄLLÄ ARVAUSKESKUKSESSA EI EDES SUSTITA OTTAMAAN KÄRSIVÄÄ POTILASTA VASTAAN 😡😡😡😡TOIVOTTAVASTI KOHTAAVAT OMAN KARMANSA PIAN

    • Anonyymi

      TÄÄLLÄ HITON JUNTTILASSA ,PITÄÄ KAI OLLA HENKI KYSEESSÄ ENNENKUIN SAAT APUA 😡😡😡JOS SILLOINKAAN 😡😡😡BO ,AMBULANSSIN SAA MILLOIN VAAN ,MUTTA SILTI ,MULLA ON OIKEUS SAADA APUA VAIVAANI ,KUTEN MUILLAKIN .ON TULEHDUS PÄÄLLÄ !!!😢😢😢😡😡😡VAI PITÄÄKÖ ODOTTAA ETTÄ NOUSEE KUUME ,ETTÄ SAA APUA? MULLE EI TULE HELPOSTI KUUMETTA ,JA SILLE EN VOI MITÄÄN !!

      • Anonyymi

        Antibiootti on sienelle oivaa ravintoa. Ota kuuri niin viikon päästä olet kuin kukkakaali.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6579
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      531
      3770
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      193
      3677
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      173
      2856
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2549
    6. 292
      2327
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1623
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      114
      1530
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1459
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1240
    Aihe