Sopiiko kultainen noutaja rivitaloasuntoon sisäkoiraksi? Olen kyllä hakenut paljon tietoa, mutta haluaisin vielä joitain hyviä vinkkejä.
kultainen noutaja
8
1319
Vastaukset
- Roosa
Kyllä sopii!Itselläni on ollut kultainennoutaja,ja asunut aina rivitalossa :)
Kunhan koira pääsee kunnon lenkeille! ;)
Noutajani kuoli pari vuotta sitten 11 vuotiaana,ja tällä hetkellä minulla on noutaja sekoitus ja asumme edelleen rivitalossa. - mimmu
Meilläkin on kultainennoutaja ja asumme rivitalo asunnossa. Onhan tämä aika pieni piha, mutta parempi kun ei mitään. Naapurissakin on koira, heillä seuraa toisistaan. Pitää vain tosiaan käyttää päivittäin lenkillä.
- Emilia
Kultainennouataja sopii mielestäni hyvin rivitaloon, meidän kultsikka asustelee kerrostalossa ja ihan onnellinen tuntuu olevan. Riittävästä ulkoilusta kuitenkin todella on huolehdittava, sillä noutajat eivät ole sohvaperunoita. Alunperin metsästyskoiriksi tarkoitetuille noutajille myös erilaiset aivotyötä vaativat tehtävät ja askareet ovat mieluisaa puuhaa. Rotua harkitsevana suosittelisin näitä sivuja:
www.noutajat.com
www.goldenring.fi
Näiltä sivuilta löydät runsaasti tietoa kyseisestä rodusta ja myös pentuajasta yms. Mikäli päädyt kyseiseen rotuun Goldenringin sivuilta löytyy myös pentuvälitys :)
Hyvää jatkoa koiran hankintaan! - Tessu
Kyllähän se sopii. Mulla on itellä, kultinennoutaja/labbi´ksen sekoitus kerrostalossa. Kyllä meijän koira ainakin viihtyy. Tärkeetä on vain, että koirasi saa paljon ulkoilmaa.
- Issukka
Kyllä ihan hyvin voi, kunhan vain muistat sen, että tarvitsee paljonpaljon liikuntaa. Korttelin ympäri pari kolme kertaa päivässä ei riitä!!!
- Tuittu
Kyllä kultainenoutaja sopii rivitaloasuntoon. Meillekin on tulossa heinäkuussa kultsi ja asumme rivitalokaksiossa. Liikuntaa pitää koiran tietenkin saada, eli ylös, ulos ja lenkille. Tai takapihalle meukkaamaan =)
- Style
Tykkään itse hirveästi kultaisista noutajista... Mutta... Musta se ei ole ehkä paras mahdollinen sisäkoira...? Kaikki kultaiset noutajat eivät ole niin rauhallisia vaikka niistä yleensä annetaan sellainen kuva! Jollain on hirveä metsästysvietti...joku taas on älyttömän rauhallinen...!!
Mun "kultsini" ei tottele millään, riehuu sisällä ja karkaa heti jos sen päästää näkyvistä!=((kuudesta pennusta ainoa joka on tällainen?) Mutta loppujen lopuksi tykkään siitä silti.... Voipi olla että sinun kohdallesi osuu rauhallinen kultainen noutaja...
Olipa tästäkin taas varmaan hyötyä ja silleen..... - Timo
Jos ihan totuuden sanon,niin yhdenkään koiran paikka ei ole rivi- tai kerrostalossa,ja jos sellainen kuitenkin pitää sinne saada niin sen kanssa pitäisi viettää aikaa ulkoillen useita tunteja päivässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 951028
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36801Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6744- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676