joo siis toi kusee niin kympil, että voisko joku auttaa mua lataa sen edellisen version takas ? =( toi on niin pers... , ku esim. okei tää on pieni seikka, mut mä en tykkää ku näkyy etu & sukunimi siel yheystietoluettelos, jasitte ku omaan nimee ei saa mitäää.. esim (= hymiötä. ärsyttävää. voisko joku auttaa ja sillain kunnolla, oon tyhmä ja en tajuu mitää (= kerran tai kaks oon yrittäny lataa vanhempii, mut perkele eihä niitä löydä enää netist. kiitos jos joku oikeesti auttaa ♥
uusi msn 2010!!
t31n1
2
878
Vastaukset
Jos nykyinen versio ei kelpaa, vaihda merkkiä. Vanhaa ei voi käyttää tietoturvasyistä. Tässä vähän vertailutaulukkoa pikaviestimistä: http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_instant_messaging_clients
- sama juttu
Ite tein silleen ku en halunnu nimeni näkyvän nii menin seehen muuta nimea kohtaan ja laitoin siihen etu ja sukunimen kohalle vaan jotain randomii j anyt näkyy ne kaks sanaa nimen tilalla. En tosiaankaan oo siis mikään tekniikan ihmelapsi nii en siks alkanu poistaan sitä ja lataan uutta ku kuitenkaa en käytä mesee muuhun ku puhumiseen kavereitten kanssa D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865