Ahvenanmaa on onnellisten ja rohkeitten ihmisten maa
Ahvenanmaa on paras ihmismyönteisin maakunta Suomessa Tätä voi perustella monella järkevällä argumentilla:
1. Ahvenanmaalla asuu pelkästään suvaitsevaisuudestaan kärsiviä ruotsinkielisiä.
2. Ahvenanmaa on hyvien liikenneyhteyksien päässä. Sinne on helppo tulla esim. Veneellä, kanootilla, itsetehdyllä tukkilautalla ja hyväuimarikin selviää matkasta jos ei huku matkalla.
3. Ahvenanmaan ilmasto on selvästi lämpimämpi mitä junttilandiassa, mikä taas sopii erinomaisesti etelästä tuleville kerjäläisille eikä heitä tarvitse lähettää takaisin Romaniaan.
4. Hallituksessa tämä asia on jo huomioitu Ahvenanmaan oman ministerin Astrid Thorsin arvovallalla.
Samalla Ahvenanmaalaiset voivat näyttää pitkää nenää niille suomalaisille junteille, jotka eivät millään eivätkä pakollakaan opi ymmärtämään monikulttuurisuuden ja monikielisyyden tuomaa ihanuutta.
Ahvenanmaa on onnellisten ihmisten paikka asua
Uskottava se on
2
773
Vastaukset
- Näinköhän?
Etpä ole tainnut itse asua siellä jos ollenkaan niin et tarpeeks kauan. Ahvenanmaalla asuu aika tiukkapipoista porukkaa...kuten kaikissa pikkukylissä....?? Ei millään pahalla mutta "äras den som äras bör".
- huumorimiehiidff
Aloitus taitaa olla lähinnä provo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882