Voisiko kukaan antaa arviota miten kovaäänisesti (db) lautaset mahtavat kilistä niitä pinotessa suurkeittiöympäristössä jossa on tietenkin runsaasti kovia teräs yms. pintoja?
Lautasten kilinä
3
593
Vastaukset
- Suojaus kuntoon
Aiheellinen kysymys!
http://www.ttl.fi/fi/ratkaisupankki/Sivut/details.aspx?luokka=Ergonomia&item=297
•Keittiössä tavallisimpia melun aiheuttajia ovat erilaiset koneet ja laitteet. Myös asiakkaiden äänet ruokailussa lisäävät melua. Astianpesussa posliinisten ja metallisten astioiden osuessa toisiinsa syntyy äkillisiä teräviä ääniä, iskumelua.
•Meluatason mittayksikkö on desibeli (dB). Kuulovaurio voi syntyä, jos oleskellaan jatkuvasti yli 80 desibelin melussa. Keittiössä ei jatkuvasti ole näin kovaa melua, mutta hetkittäin melutaso saattaa nousta yli 90 desibelin.- .........
Kun olin suurkeittiössä tiskissä niin kyllä siellä oli korvatulpat käytössä. Niinkuin pitääkin.
- Opiskelija90
Kyllä siinä suurkeittiössä, miisä ite oon töissä käytetään tiskissä korvatulppia tai kuulosuojaimia. Kyllä se lautasten ja metalliastioiden kolina ottaa tosissaan korviin ja kuulon päälle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä252513- 911004
- 58871
- 66855
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26827Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6807Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37790Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.63762Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75694Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu135688