Miksei Irwin Goodmanin kaunista Äiti (ei äiti, äiti) kappaletta soiteta koskaan radiossa? Miksi se joskus kiellettiin? Ja tarkoitan kappaletta missä Irwin laulaa "Äiti, tämä päivä on sinun.. yksi päivä vuodessa vain" yms.
Olisin hyvin kiitollinen vastuaksista.
Irwin Goodman
10
558
Vastaukset
- Hämeeeenlinna
Oli kaunis biisi toi Äiti. Muutenkin vois soittaa toi toosa vähä enemmän Antin biisejä.
- totuuden torvi
Kuka on kertonut että Äiti-niminen kappale olisi kielletty? Ei se nimittäin ole.
Mutta muuten se on kyllä Irwinin vähän soitettua tuotantoa. Syytä en osaa sanoa, mutta ei se kiellettyjen listalla ole koskaan ollut.- Paperinukkeleikit
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9493923
Kiva, kun muutkin on tähän ihastuneet. Soitin tämän työkaverille ja kysyin, kuka laulaa.
Ei millään voinut uskoa!
Laitetaan toiveita radioon, varsinkin äitienpäivää ennen. Tuleekohan joku äitienpäivälaulujen konsertti...
OT: Olen itse Hattulasta kotoisin. Kuulin, että kiva lapsuudenaikainen ystäväni R asuu nyt Ryysyrannassa.
Terveisiä, jos vaikka satut lukemaan. - Paperinukkeleikit
Paperinukkeleikit kirjoitti:
Kiva, kun muutkin on tähän ihastuneet. Soitin tämän työkaverille ja kysyin, kuka laulaa.
Ei millään voinut uskoa!
Laitetaan toiveita radioon, varsinkin äitienpäivää ennen. Tuleekohan joku äitienpäivälaulujen konsertti...
OT: Olen itse Hattulasta kotoisin. Kuulin, että kiva lapsuudenaikainen ystäväni R asuu nyt Ryysyrannassa.
Terveisiä, jos vaikka satut lukemaan. - Kartsa vaan
Paperinukkeleikit kirjoitti:
Ei millään voinut uskoa!
Terveisiä, jos vaikka satut lukemaan.Moi. Onko sattumoisin tietoa,kuka on sanoittanut tuon ÄITI laulun? Antti itse,vai Vexi Salmi?
Asia kiinnostaa,kun kuoroni esiintyy Äitienpäivänä ja ajatukseni ois laulaa kappale siellä.
Nimim. kiitollinen tiedosta - Anonyymi
On ollut kielletty kun koko LP-levy, jossa kyseinen kappale on, oli soittokiellossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ollut kielletty kun koko LP-levy, jossa kyseinen kappale on, oli soittokiellossa.
Siellä henki haisee, siellä homma käy, siellä selvää miestä, ei milloinkaan näy
Piispojen konklaavit kännissä.
- Anonyymi
muistelisin että liekö emil von retee eli vexi
- Anonyymi
Eemil Retee.
Ei tainnut olla vielä tuohon aikaan von.
- Anonyymi
Just nyt tulee Radio suomesta. Äiti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803